Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Pa so XL dosti trše za čez naše luknje, se pozna kej? Zakaj sploh imet, manj plava avto, bol vzdržljiva guma, al zgolj zato, ker moraš imet, teži avto pa to?
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Pa so XL dosti trše za čez naše luknje, se pozna kej? Zakaj sploh imet, manj plava avto, bol vzdržljiva guma, al zgolj zato, ker moraš imet, teži avto pa to?
Citat:
Uporabnik shaq32 pravi:
Je morda že kdo našel kakšen dober test pnevmatik za SUV-e?
Iščem nekaj solidnega v dimenziji 215/70/16
Hvala.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Pa so XL dosti trše za čez naše luknje, se pozna kej? Zakaj sploh imet, manj plava avto, bol vzdržljiva guma, al zgolj zato, ker moraš imet, teži avto pa to?
Primerne so za težje avte ne za majhne jajčke in ja, se precej pozna - za naše nikakve ceste na težji avto drugega kot XL zimske gume ne bi dajal.
Tole imaš prav... Ampak najpomembneje je, da so gume po tej ceni (50 € po komadu cenejše od Continentalk) prispele v dveh dneh.Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Tole stran je očitno delu barvno slep ali pa osnovnošolec....
Velikokrat je Berlingo polno naložen. Naše ceste so polne lukenj, dilatacije na AC kot stopnice in da ne bi bilo kakšnega nepotrebnega gumidefekta ali celo "eksplozije" pnevmatike, dam nanj vedno ojačane pnevmatike (XL).Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:
Pa so XL dosti trše za čez naše luknje, se pozna kej? Zakaj sploh imet, manj plava avto, bol vzdržljiva guma, al zgolj zato, ker moraš imet, teži avto pa to?
Primerjava česa pa?Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Tudi letne XL in zimske XL je kot noč in dan, tako da primerjava res ni na mestu.
Citat:
Uporabnik kajn pravi:Koliko je to problem? Tri navadne in ena XL.