kaj pa če ne gre?Mas najvec od vsega ja, hkrati pa lahko mas konkreten kup se na strani, ce (ko) gre kaj res narobe.
to smo že rešli, tudi pri novih gre, v bistvu še prej...vsaj zdajle ko berem z VAG grupo ni ravno win win
kaj pa če ne gre?Mas najvec od vsega ja, hkrati pa lahko mas konkreten kup se na strani, ce (ko) gre kaj res narobe.
Wtf....pri 3 novih avtih, v 5-7 letih za 15k popravil ?????Ne vem kaj pises. V zadnjih 10 letih 3 novi renoji. Garancije ali jamstva 7/5/5 let. Brez ugovorov popravili zadeve v skupni vrednosti cca 15jurjev. Pripeljes na Real in dvignes cez dan ali 2. Placas nic.
Naslednji bo.....Renault?Kuplunga, vztrajnik, cela hidravlika kuplunge, 3x adaptivno vzmetenje, 2x alternator, 1x glava motorja in ventili.....vse na jamstvo!
Kuplunga, vztrajnik, cela hidravlika kuplunge, 3x adaptivno vzmetenje, 2x alternator, 1x glava motorja in ventili.....vse na jamstvo!
Mislim da ne. Pri teh cenah bolj verjetno kaksna ulaufana premija.Naslednji bo.....Renault?
Jaz imam sestrski avto od Hanzijevega pravkar na rihtanju pleha. 16 let, 340.000km, pri hiši od 2009. Kombo motorja in pogona (V6 in 4Motion) mi ves čas lastništva riše nasmeh, zato bom požrl kar zajeten strošek za kvalitetno rihtanje.
Bi kupil kako leto novejšega ali tudi večjega (T5 3.2 V6), a so izumirajoča vrsta in jih enostavno ni v EU (v SLO evidencah so poleg mojega registrirani še štirje).
maš pa tudi varianto novega...pa potem ene 8 krat izredno na servis v garancijskem času (še vedno nerešena zadeva v celoti)...VW tiguan. Pa tudi gre, pa je življenje in čas ki ga tam preživiš tudi lepo....
16 let pa 2009 ne gre skupaj?
neki senzorji, elektronika, ne vem, če je že rešeno...ali pa infotaiment na novem golfu, mrkno pa take fore.Kaj je bilo treba popravljati?
al pa crkuje kr nova "premija" kot evrokratuneki senzorji, elektronika, ne vem, če je že rešeno...ali pa infotaiment na novem golfu, mrkno pa take fore.