Test zimskih gum 2020

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
ET je zelo pomemben, tudi če ni naveden moraš vedeti kaj delaš, enota 10 pri ET pomeni 1 cm razlike koliko bo kolo bolj gledalo ven ali noter iz kolotekov. Če boš dal gor za ~+20 razlike v ET se bo že na pogled lahko videlo, da ni isto kot original.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
ET je zelo pomemben, tudi če ni naveden moraš vedeti kaj delaš, enota 10 pri ET pomeni 1 cm razlike koliko bo kolo bolj gledalo ven ali noter iz kolotekov. Če boš dal gor za ~+20 razlike v ET se bo že na pogled lahko videlo, da ni isto kot original.
... in verjetno tudi ni dovoljeno?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Če je ET vpisan v homologacijo, potem odstopanja od vpisanih vrednosti niso dovoljena. Če je ET prevelik, kolo lahko drsa po vzmetenju. Če je premajhen, lahko kolo drsa po blatniku. Ven iz blatnika kolo ne sme gledat, tega tudi hokologirati ne moreš.

Potem je tu še vpliv na vozne lastnosti. Če pretiravaš s spremembo ET, si lahko zelo pokvariš lego na cesti. Zato je priporočeno ostati čim bližje specifikaciji proizvajalca. Nekje do 5 mm spremembe v ET naj se ne bi poznalo pri voznih lastnostih, večje spremembe pa že.
 
  • Všeč mi je
Reactions: böc

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Imel sem avto, kjer je bil ET med pravim rezervnim kolesom in platišči, ki so bila gor različen za 4 ali 5. Očitno se tako odstopanje niti proizvajalcu ni zdelo tako hudo narobe. Sploh, če je dobil tisto platišče za rezervo kak € ceneje in se je pri masovni proizvodnji to nekaj poznalo na profitu :).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Vozim na svojem in foter na svojem. Primerjam lahko z wintersport 3d, gy ug7, conti winter contact.
Enako se peljem. Po nespluženi cesti pridem, po nespluženem dovozu navzgor pridem enako kot z ostalimi. Po mokrem nimam težav.
Kaj se mene tiče nimam zadržkov
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
727
75
28
225/55/17 made in germany (ce komunto pomeni, ker vem da je bilo nekaj debate na to temo) nimam pripomb vse ql in v primerjavi s contijem ki je bil vsa leta prej je kar jaz vidim samo to da me gume manj kostajo :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: map in Valhalla

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.146
356
83
Goriska
Jaz sem sedaj vozil 3 sezone conti 860 in sem bil super zadovoljen, tako da sem letos kupil kar enake nove, ker se mi ne da eksperimentirati... Vem pa, da sem bil zadovoljen tudi s savo eskimo s3 za v sneg seveda, na mokrem pa ni bila kaj prida in je bilo treba voziti po pameti..
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Če je ET vpisan v homologacijo, potem odstopanja od vpisanih vrednosti niso dovoljena. Če je ET prevelik, kolo lahko drsa po vzmetenju. Če je premajhen, lahko kolo drsa po blatniku. Ven iz blatnika kolo ne sme gledat, tega tudi hokologirati ne moreš.

Potem je tu še vpliv na vozne lastnosti. Če pretiravaš s spremembo ET, si lahko zelo pokvariš lego na cesti. Zato je priporočeno ostati čim bližje specifikaciji proizvajalca. Nekje do 5 mm spremembe v ET naj se ne bi poznalo pri voznih lastnostih, večje spremembe pa že.


Če povečaš ET v minus bo avto širši, lega na cesti bo boljša.

Tole je +50mm na vsako stran po specifikaciji proizvajalca.. Napram originalu se avto pelje 100x boljše.

Tole je homologirano, rob gume lahko gleda ven, tekalna površina naj bi bila pod kolotekom.

IMG_4071.JPG
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Morda v tem konkretnem primeru, pri večini pa ne. Handling se zjebe, ker se totalno spremeni scrub radius. Frend je na eni imprezi dodal distančnike 25 mm in avto postal skoraj nevozen, še posebej v mokrem ga je bilo povsod polno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in naliM

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Morda v tem konkretnem primeru, pri večini pa ne. Handling se zjebe, ker se totalno spremeni scrub radius. Frend je na eni imprezi dodal distančnike 25 mm in avto postal skoraj nevozen, še posebej v mokrem ga je bilo povsod polno.


Pri meni je ravno obratno. Poširil sem že nešteto avtomobilov (z distančniki ali offset feltnami). Vsi so bili zadovoljni, vsak se je peljal boljše. Mogoče misliš, da je tvoj frend invalid, ampak z imprezzo bi bilo tudi mene po celi cesti polno :)