Test letnih gum 2019

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
enkrat sem bral, da se da nove oz. boljše pnevmatike zadaj, ker s tem zmanjšaš možnost, da ti odnese rit. na nek način zadek težje kontroliraš, kot pa sprednja kolesa, kjer lahko še vedno sam doziraš pogogon in tudi krmiljenje (ob predpostavki, da imaš itak pogon spredaj) ... sicer je bilo takrat govora o zimskih pnevmatikah, ne vem pa, zakaj bi bilo pri letnih kaj drugače.

kar pa se Savinih pnevmatik tiče, pa žal nimam izkušenj. če želiš tihe, ekonomične in takšne z dobrimi voznimi lastnostmi - Goodyear EfficientGrip Performance (vsaj pri meni) nudijo vse to. tihe, ekonomične (v bistvu takoj, ko sem zapeljal na cesto po menjavi iz zimskih, oz. že lani, ko sem dal stare dol in te nove gor, je bila razlika, ker imajo manjši rolling resistance in se res pozna) ...
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
Nisem pregedal vseh 11 strani :) pa če je že kje kdo objavil SE OPROŠČAM, namreč učeri sem gledu neki test z Uk stranjo kjer je v razredu 205/55/16 zmagala guma Nokian Powerproof, je mogoče že kdo nabavil?
do učeri sem imel namen. Bridgestone T005 vzet. Thx
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
DizzyReed: res se to marsikje lahko prebere, ampak po logiki, da je sopotnike strah ob oversteeru, ob understeeru pa voznika, sam trdim ravno obratno. Bistveno lažje je s popravkom volana v kontra smer popraviti oversteer, če pa si v understeeru in bistveno prehiter, itak ni druge, kot da končaš v jarku.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
DizzyReed: res se to marsikje lahko prebere, ampak po logiki, da je sopotnike strah ob oversteeru, ob understeeru pa voznika, sam trdim ravno obratno. Bistveno lažje je s popravkom volana v kontra smer popraviti oversteer, če pa si v understeeru in bistveno prehiter, itak ni druge, kot da končaš v jarku.

torej praviš da je težje samo gas spustit in sklopko stisnit kot pa volan sukat v kontra smer?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
nima veze kaj si. v vsakem primeru je lažje ujet če je podkrmarjen kot prekrmarjen.
Dobro za vas hamiltone verjamem, da je prekrmarjenje mala malca ujet, ko greš sfukan iz šihta in so še vedno vsi čuti na 110%.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC in Corvette

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Jaz sem dal zdaj gor Sava UHP2, 225/45-17 94Y (60 eur na kos na Petrolu). Zaenkrat ni pritožb, ampak saj nova guma je vsaka dobra. Deluje morda edino malo trdo kot prejšnje Goodyear Primacy. Po dežju se pelje odlično, posebnega hrupa tudi ni. Glede na teste tudi ni tako slaba guma. Vedno sem kupoval gume višjega srednjega razreda, zdaj sem pa rekel da bom probal še tole, če že folk tlači neka kitajska jajca na ne vem kakšne BMW-je. Probal sem tudi orenk zabremzat in nisem opazil neke razlike glede na prejšnje gume (tudi testi to potrjujejo).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Jaz UHP2 teram zdaj že drugo sezono in zdaj te dni ko je skoz mokro nimam nobenih pripomb da bi občutil kakšno poslabšanje glede na prejšnjo sezono kar za Primay 3 od Michelina ne bi mogel rect.
 

quagga

Pripravnik
4. jul 2015
111
1
18
Barbarian, imam tole Nokian, sicer v večji dimenziji in sem zadovoljen. Razlike do Bridgestone, ki sem jih imel prej je bilo cca. 50EUR/kom. Zdi se mi, da ima nekaj višji kotalni upor, vsaj glede na porabo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Barbarian

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Jaz sem dal zdaj gor Sava UHP2, 225/45-17 94Y (60 eur na kos na Petrolu). Zaenkrat ni pritožb, ampak saj nova guma je vsaka dobra. Deluje morda edino malo trdo kot prejšnje Goodyear Primacy. Po dežju se pelje odlično, posebnega hrupa tudi ni. Glede na teste tudi ni tako slaba guma. Vedno sem kupoval gume višjega srednjega razreda, zdaj sem pa rekel da bom probal še tole, če že folk tlači neka kitajska jajca na ne vem kakšne BMW-je. Probal sem tudi orenk zabremzat in nisem opazil neke razlike glede na prejšnje gume (tudi testi to potrjujejo).

Jaz pa na golfu furam še zimske hankook in se obnaša še presentljivo dobro (glede na prevoženih 50kkm+ v treh sezonah). Profil je še, poraba je tam tam, tako da bo menjava še malo počakala. Me pa pri vulkanizerju tudi že čakajo savine UHP2 (v dimenziji 225 45 R18). Tako da malo pred 1.majem bo menjava, potem bomo pa videli :).

Jernej
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
nima veze kaj si. v vsakem primeru je lažje ujet če je podkrmarjen kot prekrmarjen.
Dobro za vas hamiltone verjamem, da je prekrmarjenje mala malca ujet, ko greš sfukan iz šihta in so še vedno vsi čuti na 110%.

Za povprečnega voznika in za splošen nasvet imaš 100% prav, boljše gredo zadaj. Pika, konec.
Bi pa jaz zase (kar pomeni: če bi avto vozil le jaz) seveda boljše dal spredaj.
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Za povprečnega voznika in za splošen nasvet imaš 100% prav, boljše gredo zadaj. Pika, konec.
Bi pa jaz zase (kar pomeni: če bi avto vozil le jaz) seveda boljše dal spredaj.
Jao jao kakšni ene ven mečete. A tukaj vozite samo mečke pa bavarije. A ima kdo sploh izpit al ste vsi samo kavč dirkači.
Nč čudnega, da je potem toliko nesreč, ko se taki strokovnjaki spravijo na cesto.
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
864
503
93
Mam jest. A piše kje na gumi?

Ja moralo bi pisar MADE IN ... :)
Če ne najdeš na eni gumi, pejt še na drugo stran avta pogledat, ker morda piše samo na eni strani pnevmatik.


Ali je pnevmatika z oznako nosilnosti 91 precej mehkejša od 94? Ker pravite, da je malo bolj mehka guma na robu se bojim, da bo Sava UHP2 z oznako 91 preveč "ranljiva" pri dimenziji 225/45/17?