Teslo v Tesli Y

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.288
6.848
113
In ce hoce prodati 20mio avtov, bo morala ljudi, ki kupujejo, prepričati, da kupijo raje teslo kot kaj drucga. Zakaj nizajo cene, ce je vse, kar je po alterjevem mnenju konkurenca, ze sedaj drazje?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
In ce hoce prodati 20mio avtov, bo morala ljudi, ki kupujejo, prepričati, da kupijo raje teslo kot kaj drucga. Zakaj nizajo cene, ce je vse, kar je po alterjevem mnenju konkurenca, ze sedaj drazje?

Samo eno je, Tesla s ceno mora prepričati tudi kupce ki sicer niso mislili kupit EV. Z vsakim nižanjem cene se potencilani trg ustrezno poveča in če želijo prodati vedno večje količine morajo ceno nižati da je trg potencilanih kupcev ustrezno večji. Kitajski EVji tu nimajo nobene neposredne povezave, posredno pa jasno imajo, ampka jo ima tudi Golf, Corolla, Astra...
 
  • Všeč mi je
Reactions: mr_, sad in Jabe

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.298
1.273
113
In ce hoce prodati 20mio avtov, bo morala ljudi, ki kupujejo, prepričati, da kupijo raje teslo kot kaj drucga. Zakaj nizajo cene, ce je vse, kar je po alterjevem mnenju konkurenca, ze sedaj drazje?
Ker je treba prepričevat tudi izpuharje.
Tisti, ki so navdušeni nad električarji, ga že imajo.

Isto, kot Apple in iPhone. Če bi Stevo Radić že za prvi iPhone navil ceno za 1300 EUR, danes Apple ne bi bil to kar je. Ampak ker je bila cena 300 USD, sedaj svet drži za jaja. Folk je preklopil iz starih jajc, na novo, Apple je še nadgradil cel eko sistem in folk ne beži več nazaj, tudi če je cena x4. Konec leta bo še iPhone Ultra za 1999 EUR in vse se bo prodalo.

Tesla je pa podoben eko sistem. Ko enkrat preklopiš nanje, se ti zdi vse drugo električno sto let za luno. Sploh ko se jebeš z iskanjem hitrih polnilnic in načinov polnjenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags in sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.196
758
113
EU
Ok pa Apple klju vsemu prodaja tudi cenejše telefone npr. te SE edicije. Seveda, morda z željo, da bodo ti kupili potem telefone za 1500 evrov, ampak vseeno.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.298
1.273
113
Tudi pri Tesli gre v to smer.
Že konec leta prenova Modela 3 s konkrento redukcijo proizvodnjih stroškov in posledično tudi nižjo maloprodajno ceno.
Konec naslednjega leta pa prihaja Model 2.
Tamo do konca 2025 prihajata tudi Tesla Van in Tesla Bus. Pa verjetno do 2030 tudi Tesla Model 1.
Cybertruck pa morda že letos, ampak to ne bo poceni.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
S kom pa tesla tekmuje? Z iceji? Z evropskimi evji? Ce ne bi bilo "tistih kitajskih avtov", ki grozijo številkam tesli, nizanj ne bi bilo. Ce hoces plasticno - mene, ki kupujem, je treba prepricati da kupim teslo, ne mgja, npr... Od tistega, ki ne kupuje in mantra, da bi raje imel teslo kot kitajca, pannobeden nic nima. Teh abstraktizmov se ne da na kruh namazat.
S čim tekmuje?
Recimo, da si na trgu za drugi avto. Golf z nekaj opreme je 40 jurjev, top shit ultra Corolla je 40 jurjev. Neki Peugeoti z 1.2 mlinčki z nekaj opreme so koliko? 35 jurjev? Da drugih EVjev sploh ne omenjam, ampak te je že ''pospravila'' s prejšnjim nižanjem cene. Kot so ti napisali, prepričati mora še ICE voznike, ki tudi razmišljali niso o EVju.
Jaz vem, kaj bi izbral, ti pa še kar naprej računaj v excelu ;) in kupi Kitajca. Bom z veseljem spremljal tvoje izkušnje.
PS: Zadnjič sem jih v Italiji že kar nekaj videl.
PS2: Edina nevarnost za Teslo je sedaj, da bodo kupci čakali na naslednje nižanje. Ker če sedaj kupiš, čez mesec ti pa Tesla spet rukne ceno 4 jurje dol, je ta denar šel v luft. Ni ravno lep občutek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.196
758
113
EU
Ne pozabite, da imajo Kitajci že desetetja sedaj dostop do prav vsega zahodnega know-howa, ki smo jim ga sami prinesli tja na pladnju. Kupujemo praktično vse produkte izdelane na Kitajskem, bomo pa še električne avte, ki bodo za najmanj pol cenejši.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Ko kitajc septembra pride, bo drazji kot tesla, ce bo slo takole naprej.
Ne bo, ker se bodo ustrezno prilagodili ali pa bodo samo prodajali in ne prodali. Ker kdor bi za isto ceno šel kupit Kitajca, je pa tudi nor.
To je to, bravo Tesla. Kar naj sf*ka te pretirane cene in marze drugih firm. Kar naj.
Se strinjam sedaj in da razf... to obiranje kupcev s strani proizvajalcev, ampak si pa vsekakor ne želim, da spravi Tesla vse v stečaj, ker potem bomo takoj gledali dvig cen na tedenski ravni. Kar so že delali. Upam, da je to vsem jasno.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.288
6.848
113
Ne bo, ker se bodo ustrezno prilagodili ali pa bodo samo prodajali in ne prodali. Ker kdor bi za isto ceno šel kupit Kitajca, je pa tudi nor.

Saj to govorim ves cajt. Zdele je 2k€ razlike med mg4 trophy/luxury in teslo 3. Pa da sta tam tam na papirju po bateriji, dosegu, načinu polnjenja, opremi... To je ze jako jako blizu. Da junija tole se spremenijo, mg4 pa sele septembra pride z nespremenjeno ceno na ceniku... Marsikdo se spremisli. Z mano vred. ze zdaj strizem z uhi. Pa lahko zajebava tam eden gor, kakor hoce. Koga je tesla izlocila kot konkurenco v tem primeru? Ja, to je moj primer, ampak saj je vseeno, vse mora prepričati, ki bi karkoli kupili. Briga jih, komu so kupca pajsnili, pokrivajo vse fronte. Zelo agresivno, ce smem reči...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Saj to govorim ves cajt. Zdele je 2k€ razlike med mg4 trophy/luxury in teslo 3. Pa da sta tam tam na papirju po bateriji, dosegu, načinu polnjenja, opremi... To je ze jako jako blizu. Da junija tole se spremenijo, mg4 pa sele septembra pride z nespremenjeno ceno na ceniku... Marsikdo se spremisli. Z mano vred. ze zdaj strizem z uhi. Pa lahko zajebava tam eden gor, kakor hoce. Koga je tesla izlocila kot konkurenco v tem primeru? Ja, to je moj primer, ampak saj je vseeno, vse mora prepričati, ki bi karkoli kupili. Briga jih, komu so kupca pajsnili, pokrivajo vse fronte. Zelo agresivno, ce smem reči...
Seveda, treba je plane doseči. In ja, dobro je, da en to dela, ker sicer bi nas tradicionalni proizvajalci obirali do kosti in bi Golf na koncu stal 60 jurjev. Tako bodo pa morali malo tiste ekstra dobičke in nagrade malo porezat. Ali pa gledat, kako jih Tesla obira pri živem telesu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.955
11.077
113
malo bodo še drkali, pa še jaz vzamem belo teslo...

drugače pa kako je pa z roadsterjem :evil:
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.554
456
83
Bjorn bo imel do jeseni bajto narejeno. Se bo počasi mudilo. Verjetno ima kake info kdaj roadstarja prideta, da pufe pokrije. Pomoje bo sicer oba prodal. Enga takoj druzga v cca. letu ker YT mu s trenutnimi ciframi ogleda ne nosi ravno zlatih jajc. No so šanse, da v nekem momentu Tajvanski kanal eksplodira.

Sicer pa pričakovana taktika tesle. Ene nas je pač zamudil in smo nekje do 10 let do naslednje menjave vozila. Bo pa tam okoli 30-32 za premislit kaj nabavit. Najbolj skrbi, da elektro infrastruktura ne bo speljala in bodo daljše fure lahko v določenem momentu huda muka.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.519
4.282
113
Na zahod je infrastruktura, na vzhodu pa tudi gre ker Bosanci še bodo dolgo TDI ja vozili
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
Saj to govorim ves cajt. Zdele je 2k€ razlike med mg4 trophy/luxury in teslo 3. Pa da sta tam tam na papirju po bateriji, dosegu, načinu polnjenja, opremi... To je ze jako jako blizu. Da junija tole se spremenijo, mg4 pa sele septembra pride z nespremenjeno ceno na ceniku... Marsikdo se spremisli. Z mano vred. ze zdaj strizem z uhi. Pa lahko zajebava tam eden gor, kakor hoce. Koga je tesla izlocila kot konkurenco v tem primeru? Ja, to je moj primer, ampak saj je vseeno, vse mora prepričati, ki bi karkoli kupili. Briga jih, komu so kupca pajsnili, pokrivajo vse fronte. Zelo agresivno, ce smem reči...
Po moje bo proti koncu leta Tesla model 3 po odbiti subvenciji okol 35k€. Po neki analogiji, potemtakem ne bi smel biti MG4 luxury več kot 30k€, če bodo želeli kaj prodati. Torej bo tudi MG prisiljen spustiti cene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

bev

Majstr
25. apr 2017
396
269
63
Tesla ima tudi največji profit margin na proizveden avto. Tako da lufta je. Proizvodnjo pa tudi v nulo optimizirajo.
Model Y je v fabriki 3 ure. VW ID.3 pa se pa v fabriki zlaga preko 12 ur.
Sej to se vidi na končnem izdelku :) Ampak nima veze, feni vse pokupijo. Ne briga jih oz. se delajo, da ne vidijo, da je avto rdeč ampak v treh različnih odtenkih, da ima hauba na eni strani cm do blatnika, na drugi pa mm. Ko sedijo not in gledajo okrog če jih sosed vidi, ne opazijo, da so sedeži prekratki in neudobni, podobno kot podvozje. Še tega ne opazijo, da jim bo varnostni pas prerezal vrat, ker ga nikako ne moreš nastaviti. Tako se cene počasi gibljejo proti realni vrednosti tesle. Seveda pa se tesla lahko smeje švabom kar se tiče software. Ker pri švabu moraš revež pritniti na fizičen gumb da odpreš predal pred sovoznikom v tesli pač greš vpar menijev v globino in potem samo klikneš na ikonco :)
Skratka jaz kitajčkov ne bi podcenjeval. Kupil bi pa itak švaba, recimo ix1 ali 3. Za precej več keša ampak bi imel avto in ne nek nadomestek. V tem primeru bi bila jeba samo v tem, da bi moral sosedom povedati, da imam električarja :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.955
11.077
113
sej to sosed ugotovi če pelješ 5km/h mimo njega... hitreje pač ne. ker tam ni več razlike.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.703