Kakor spremljam do zdaj so avti ob predaji nekako 70% polni.Vprašanje je, ali ti ga Tesla Slovenija preda polnega ali (skoraj) praznega, kot je to praksa pri ICEjcih?
Ma daj, vsi dilerji imajo težavo v komunikaciji do strank, tudi pregovorno zanesljivi Japonci...Oprosti kakšne zveze ima ta komentar z mojim komentarjem, ki je jasna kritika njihovega distribucijskega sistema? Od tako napredne firme, ki je bojda alfa in omega sploh na področju softwarea, bi pričakoval da imajo logistično software bolj poštiman. Če jim že to ne dela, kako jim pol šele kaj bolj kompleksnega kot avtomatska vožnja?!?
Tako da smajliji gor ali dol, to je razlog za skrb za vsakogar, ki si ali si šele bo lastil vozila te znamke proizvajalca.
V nobenem primeru pa ta komentar ni bila kritika nate osebno ali karkoli podobnega. Tvoji komentarji kot bodočega lastnika EV so več kot dobrodošli in hvala, ker jih deliš z nami
Meni so isto rekli, da pokličejo, ko bo avto v KP. In kar naenkrat klic, da je avto že v LJ.Ma daj, vsi dilerji imajo težavo v komunikaciji do strank, tudi pregovorno zanesljivi Japonci...
Z stranko se dogovarjava za zavarovanje nove Toyote Cross, mu dajo datum 20.3. ga pokličejo par par dni prej, da bo verjetno šele okrog 28.03.
ker je v Kopru in jo morajo spravit v LJ in pripravit.. .še 23.3. mu relejo da bo naslednji teden... potem ga pa 24.03. kličejo da je avto tukaj in pripravljen
in če ga lahko čim prej prevzame...
Odvisno od baterije, ponavadi od 20-80% se priporoca da se stalno ne prazni na manj ali polni na vec. pri drugih baterijah, kot npr. tesla Y standard range pa naj ne bi bilo nic narobe ce je stalno polnjena do 100%Pa je to nekako pravilo za vse EVje?
Torej, če te prav razumemo, je Tesla potem enaka kot vsi ostaliMa daj, vsi dilerji imajo težavo v komunikaciji do strank, tudi pregovorno zanesljivi Japonci...
Z stranko se dogovarjava za zavarovanje nove Toyote Cross, mu dajo datum 20.3. ga pokličejo par par dni prej, da bo verjetno šele okrog 28.03.
ker je v Kopru in jo morajo spravit v LJ in pripravit.. .še 23.3. mu relejo da bo naslednji teden... potem ga pa 24.03. kličejo da je avto tukaj in pripravljen
in če ga lahko čim prej prevzame...
Tako superiorno tehnično napredni in njihovi algoritmi UI ne znajo zračunal jeb…. pravilnega datuma dostave futurističnega vozila
To je že morda res, da sem verjetno dokaj alergičen na "velikega nategovalca"
Kar so sanje ko kupujes ICE. Ko sem odpeljal Toyoto sem se bal da do pumpe ne pridem, kazalc cist dol, avto na moc tezil da ni benza. Prodajalc pa, ja ja sej bo, sam direkt tja pejt zdej takoj. Bogi km, pa bil v total strahu, da ne bo se rint treba. In ni blo treba, majo v minimum nastelano, feeling je bil pa tko tko.Kakor spremljam do zdaj so avti ob predaji nekako 70% polni.
No, tukaj se verjetno EV proizvajalci ščitijo, da ne pride do degradacije baterij, če bi bile predolgo prazne. Se ne slepim, da iz same dobrote nam častijo polno baterijoKar so sanje ko kupujes ICE. Ko sem odpeljal Toyoto sem se bal da do pumpe ne pridem, kazalc cist dol, avto na moc tezil da ni benza. Prodajalc pa, ja ja sej bo, sam direkt tja pejt zdej takoj. Bogi km, pa bil v total strahu, da ne bo se rint treba. In ni blo treba, majo v minimum nastelano, feeling je bil pa tko tko.
Meni isto, takoj na pumpo, sem se tresel ker sem falil tisto v BTCju, nisem vedel če bo do fužin... potem pa gre 32 L notri.... v 42 L tank (al kolk ima že...).Kar so sanje ko kupujes ICE. Ko sem odpeljal Toyoto sem se bal da do pumpe ne pridem, kazalc cist dol, avto na moc tezil da ni benza. Prodajalc pa, ja ja sej bo, sam direkt tja pejt zdej takoj. Bogi km, pa bil v total strahu, da ne bo se rint treba. In ni blo treba, majo v minimum nastelano, feeling je bil pa tko tko.