Ameri kupujejo pickup trucke iz dveh glavnih vidikov:
- Avto je delovni konj, ki jim prinaša denar, kmetija, obrt in podobno, pokrit mora pa vse, od peljat mulce v šolo, do tone cementa na delovišče tudi z dodatno prikolico, večinoma kupijo novega in ga imajo po 20 let in milijon milj, preden ga sami zapeljejo na deponijo, bencin je pa tam poceni in trenutno (spet) ni faktor
- Avto je za se pokazat in vlečt prikolico s konji, morda kak camper vlečt , da sosedi in prijatelji vidijo, proda se po 4ih letih fafinga, za polovično ceno novega jih kupi alineja 1, ki si novega ni mogla privoščit
Jajca od Tesle, pa niti servisirat doma ne moreš, ker ti Tesla ne bo prodala rezervnih delov. Večina hilly billyev s pickupi pa avte servisira doma. V principu tudi Priuse servisirajo kar doma. Servis doma pa v logiki Tesle ne obstaja in ne bo obstajal.
- Avto je delovni konj, ki jim prinaša denar, kmetija, obrt in podobno, pokrit mora pa vse, od peljat mulce v šolo, do tone cementa na delovišče tudi z dodatno prikolico, večinoma kupijo novega in ga imajo po 20 let in milijon milj, preden ga sami zapeljejo na deponijo, bencin je pa tam poceni in trenutno (spet) ni faktor
- Avto je za se pokazat in vlečt prikolico s konji, morda kak camper vlečt , da sosedi in prijatelji vidijo, proda se po 4ih letih fafinga, za polovično ceno novega jih kupi alineja 1, ki si novega ni mogla privoščit
Jajca od Tesle, pa niti servisirat doma ne moreš, ker ti Tesla ne bo prodala rezervnih delov. Večina hilly billyev s pickupi pa avte servisira doma. V principu tudi Priuse servisirajo kar doma. Servis doma pa v logiki Tesle ne obstaja in ne bo obstajal.