Sam res tako vprašanje lahko samo od tebe pričakuješ. Motorja z volanom še nisem videl.Nekaj razmišljam o teh ročkah in gumbih: kako pa motoristi to hendlate na motorjih?
Sam res tako vprašanje lahko samo od tebe pričakuješ. Motorja z volanom še nisem videl.Nekaj razmišljam o teh ročkah in gumbih: kako pa motoristi to hendlate na motorjih?
Aha... pri X-u je tipkaTrobla je sedaj klasična, kot pri vsakem avtu.
Čisto avtomatsko v bistvu.Nekaj razmišljam o teh ročkah in gumbih: kako pa motoristi to hendlate na motorjih?
sem govoril z Nemcem (okoli 35 let), ki ima drugo Teslo Y, prvo je imel 3. Z njo je naredil 280.000 km, degradacija baterije je bila na koncu 8%. Polnil večinoma na superchargerjih ker je bila njegov poslovni avto. Njegov komentar je bil, nikoli nobenih večjih problemov, s Tesle več ne gre dol. PS: iz Münchna, prej vozil BMWje.Tesla s 100.000 km je za 20 jurjev vredno generalko ali še bolje - direkt v prešo.
Vedno preklopim, ko berem zagovornike Tesel. Najboljša razloga zakaj se ne rabi smernikov spljoh:Kdaj si pa ti med šaljivce prešaltal?
Tudi volana se praviloma ne preprijema. Prosim ni za kaj.
Izgleda vsi Teslaši živijo v velemestih, kjer se nikoli ne preprijema, pri nas na kmetih je pač treba. Te pa Tesle niso za na kmete. Samo za hohštaperje, ki itak ne preprijemajo.V “soli voznje” ucijo preprijemanje volana?
Crknil kak detektor?sem govoril z Nemcem (okoli 35 let), ki ima drugo Teslo Y, prvo je imel 3. Z njo je naredil 280.000 km, degradacija baterije je bila na koncu 8%. Polnil večinoma na superchargerjih ker je bila njegov poslovni avto. Njegov komentar je bil, nikoli nobenih večjih problemov, s Tesle več ne gre dol. PS: iz Münchna, prej vozil BMWje.
sarcasm detector; če se že angleško menimo.? explain...