Talisman 2.0dci 147kw

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Moram priznati, da sem bil pozitivno presenečen, ko sem se iz Talismana vsedel nazaj Clio 5. Je bistveno boljše narejen skupaj. Bomo videli kakšen bo nov Talisman...
Drugače pa to sploh ne moreš primerjati s toyoto po kvaliteti notranjosti. To je razlika kot noč in dan...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Auris je skret - ne toliko zaradi materialov v notranjosti, ampak overall - vožnja pa celotna izkušnja.
Pri renaultu pa se not vsedeš pa že vse škripa , kar pri toyoti ne, vsaj ne toliko :) Pežo 208 prejšnja serija je pa drekovina na kubik. :)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Tega "ne dirajo ni štapom!"

PS: mi je pa zanimivo to fanatično zagovarjanje To-jote - ne škripa - vsaj ne toliko! ;) Pa kaj se zdaj še 208ka not vlači? Matr res ste hujši kot hondaši in alfisti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888, B81 in tomi

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.170
489
83
Odprl prve 4 slovenske teste, pa menjalnika niso grajali.
Odprl še srbskega in pravijo, da je boljši kot v toyota camry hybrid, tak da ne vem, očitno so toyote za Slo trg neka izjema :D

https://vrelegume.rs/test-renault-talisman-2-0-blue-dci-200-s-edition/
"Menjač nas (barem mene) nije skroz razočarao, ali utisak je da bi svakako mogao biti mnogo stabilniji i agilniji. Recimo da je bolji od CVT-a u Kemriju, a lošiji od EAT-a u Pežou 508"

Camry je bil pa ta: https://vrelegume.rs/toyota-camry-hybrid-dynimac-force-medjunarodna-promocija-u-sibeniku/
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: 8888 in jonny77

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.497
2.413
113
Pomurje
Odprl prve 4 slovenske teste, pa menjalnika niso grajali.
Odprl še srbskega in pravijo, da je boljši kot v toyota camry hybrid, tak da ne vem, očitno so toyote za Slo trg neka izjema :D

https://vrelegume.rs/test-renault-talisman-2-0-blue-dci-200-s-edition/
"Menjač nas (barem mene) nije skroz razočarao, ali utisak je da bi svakako mogao biti mnogo stabilniji i agilniji. Recimo da je bolji od CVT-a u Kemriju, a lošiji od EAT-a u Pežou 508"

Camry je bil pa ta: https://vrelegume.rs/toyota-camry-hybrid-dynimac-force-medjunarodna-promocija-u-sibeniku/
Ta tip ne ve kaj piše
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
A za VW pa pri vas še niste slišali?
Mogoce pa komu niso mokre sanje passat tdi? Je to opcija? Tipicen slovencelj itak naredi seznam, ko kupuje:
1. Bel passat tdi karavan
2. Srebrn passat tdi karavan
3. Crn passat tdi karavan

Ce je pa r line si pa itak glavni car na vasi.

Drugace pa zgleda passat limo mnoooogo lepse od karavana, tudi prodati ga ne bo problem (ceprav ne vem zakaj bi o tem razmisljal pri nakupu novega avta, verjetno ga ne bos prodal po enem letu?).
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

B81

22. jul 2007
37.310
10.676
113
Mogoce pa komu niso mokre sanje passat tdi? Je to opcija? Tipicen slovencelj itak naredi seznam, ko kupuje:
1. Bel passat tdi karavan
2. Srebrn passat tdi karavan
3. Crn passat tdi karavan

Ce je pa r line si pa itak glavni car na vasi.

Drugace pa zgleda passat limo mnoooogo lepse od karavana, tudi prodati ga ne bo problem (ceprav ne vem zakaj bi o tem razmisljal pri nakupu novega avta, verjetno ga ne bos prodal po enem letu?).

No evo, saj pa ves.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
tudi če je hardware isti, je zelo pomemben tudi software.

primer (sicer kompletno out of the box, ampak boste dobili idejo, kam ciljam):
Sony proizvaja senzorje za fotoaparate tudi za druge firme, med drugim tudi Nikon. Nikon uporablja Sonyjeve senzorje, človek bi mislil, da bo Sony iz svojega senzorja potegnil maximum, pa so dolgo rabili, da so ujeli Nikonovo kvaliteto fotke, ampak še vedno capljajo za Nikoni. software je zelo pomemben. ;)

no, enako bi si drznil reči, da je pri menjalnikih. VW je spisal boljši SW in pod črto, dela enak menjalnik precej boljše kot v Renaultu (ali Fordu in Volvu).

sem tudi sam vozil vse tri različice, in roko na srce, DSG je res dodelan, ni idealen, ampak dela super, medtem, ko EDC mi je večkrat nagnal strah v kosti, s počasnimi reakcijami ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony
15. jan 2019
3.459
1.086
113
1599577594452.png


1599577630208.png

1599577658675.png


res, ne razumem... aja, alter
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Meni Talisman ni napačen, ampak samo od zunaj. Novi bo tudi znotraj bolj dodelan in upam da tudi bolje sestavljen, ker sedanji je precej šlampasto sestavljen:


In končno bo tudi tu Easylink nadomestil neintuitiven R-Link.

Sedeži so že pri zdajšnjem OK, pod pogojem da ima Initiale opremo in hkrati ne 50 shades of gray usnjenih sedežev. Najgrši so "delno usnjeni sedeži", tam se niti potrudili niso, da bi fake usnje izgledalo dobro:

50 shades sedeži: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15629974&display=Renault Talisman Blue dCi 200 Initiale Paris EDC
Delno usnjeni: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15593760&display=Renault Talisman Grandtour Energy dCi 160 Intense EDC

Za 200 konjev ima 2.0 dci precej porazne zmogljivosti, ampak žal ni edini. Recimo novi mondeo 2.0 190 z 8-stopenjsko avtomatiko ima tudi nekih dobrih 9,2 sekund do 100 (sicer je bil AWD), kar je pač zelo slabo ne glede na to ali gre za stari ali za nov avto. Škoda, ker je (bil) 2.0 dci sicer dober motor, ampak so ga z ekologijo povsem zamorili. Upam da bo vsaj tako zanesliv kot predhodnik Če se ne motim, je imela laguna 2.0 dci 175 nekih 8,5 s 0-100, 25 konjev več, dodatna teža vključno z davkom na eko gre pač precej slabše.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Koliko pa ima ta novi 2.0 dci sploh skupnega z M9R, ki je bil v lagunah? Sem ga imel, odličen motor v odličnem avtu, tako malo stroškov še nisem imel z avtom, pa sem ga vozil od 110k do 280k... Razen luknje pod 2000 rpm nisem imel nobenih pripomb.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Koliko pa ima ta novi 2.0 dci sploh skupnega z M9R, ki je bil v lagunah? Sem ga imel, odličen motor v odličnem avtu, tako malo stroškov še nisem imel z avtom, pa sem ga vozil od 110k do 280k... Razen luknje pod 2000 rpm nisem imel nobenih pripomb.

Po mojem vedenju je v grobem enak (motorni blok zagotovo), večina periferije pa je drugačne, s tam da se jo je precej spremenilo že leta 2012, z zadnjo prenovo espaca 4, ko je ta dobil velik renojev logo na nosu. Rekuperacija zavorne energije, električni servo in drugačen termalni menedžment (motor se za dizla neverjetno hitro ogreje) je bil dodan tedaj. Pri tem motorju je poraba manjša za liter od predhodnih verzij 2006-2011. Pri aktualnem M9R motorju je seveda dodan še start-stop, adblue in gotovo še kakšna stvar, ampak pri že v osnovi komplksnem CR dizlu se ne bi čudil, da je enkrat zdrava meja dodajanja novih sistemov presežena in nekoč naj motor čez noč postane limona. Bomo videli.

Tudi sam sem z 2.0 dci izredno zadovoljen (zadnja verzija), sedaj ima 195 k km in je bila edina izredna stvar nov EGR (pri 150k), pa še to se bi ga verjetno dalo rešiti in ne menjati in cev IC. Smešno nizka poraba za moje pojme: 7 litrov pri 245/40 R19 in ne varčni vožnji s precej kratkih voženj, 1920 kg mase brez potnikov in zračni upor srednje velike ikea omare. Je seveda MT, pri AT bi bilo zagotovo liter več.
 
Nazadnje urejeno:

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Dobra poraba, toliko sem jaz imel na laguni 2009 (150 HP) s 17 col in večinoma sam v avtu. Je pa res, da ga nisem šparal. Ko sem ga prodajal je bila cena že smešno nizka, avto odlično ohranjen, pa ga noben ni povohal. Na koncu ga je vzel kolega iz Beograda in se še zdaj vozi ko car. :) Še ena stvar mi je bila zelo všeč pri tem motorju, zvok je proti kakšnemu nemškemu dizlu tako nežen, da ga včasih niti ne zaznaš. Avto ni imel pikice rje nikjer, res pa je notranjost škripala kot na kakšni stari jadrnici (ampak sem tudi to rešil z malce potrpljenja).
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
poraba je sicer kar 7,5+, če ne voziš ravno po jajcih.
"čipan" fajn potegne ampak je pa po kvaliteti kar slab. preveč čričkov. na 18" pa tudi ogromno zvoka od lukenj na cesti. 17" sicer nekaj bolje.
crusanje po avtocesti je milina če se vsi črički ugasnejo in če ni lukenj.