Talisman 2.0dci 147kw

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.718
113
malo je lol. Om651 je imel samo porodne težave z injektorji, ampak to je bilo v štart pred 10+ leti, ta motor je v vseh serija od A do S do leta 2016+ verjetno v vsaj 90% dizelskih različicah (C, GLC, E, ...)...taksiji imajo prek pol mio s tem motorjem, pa se potem prodajo na balkan pa naredijo še enkrat tolko, in potem je jajc,. ne bos me preprical.
Seveda je dobil naslednika, vsak motor si ga zasluzi po 10 letih.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ne bom sodil o tem, ampak Crashed je verjetno videl od blizu kar OM 651 - očitno ne v perfektno delujočem stanju.

Seveda, taksiji imajo hitro 400k v 3 do 4 letih, recimo kot tale, ampak nekje med 300 in 400k je dobil nov motor čeprav je 1950 ccm: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=fa560db1-8b53-4479-48b5-86a85388b150

Razlogov je lahko n, morda so pa olje menjavali na 100k kilometrov in seveda ne gre soditi, da je tudi nov motor problematičen...

Dvakratni izpad klimatske naprave pri supertestu do 100k km in nedelujoča navigacija pri skoraj novem avtu (2017 E 220d) so očitno žal normalne, ampak za to itak poskrbi prvi lastnik oz. garancija. Mi južno od nemčije dobimo take, kjer je pod garancijo že bilo vse zamenjano kar je imelo za crknit in je mlada zvezda boljša od nove, predvsem pa od nove corolle ali talismana. :p
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.718
113
ne vem, glej sem v nekaj mercedes grupah in nad samim motorjem in s težavami znjim, ne zasledim dosti problemov. tu pa tam kak senzor in podobno, da bi pa bile težave in menjave motorjev, zruženi ležaji, shojene turbine, potrgane ketne in podobne scene, pa nisem zasledil. Pri nekaterih znamkah je to bila stalnica.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Evo sajkek, samo zate. Samo dva izmed katastrofalnih problemov na OM651: počeni bati zaradi zanič injektorjev (pa ne gre za začetni letnik motorja), raztegnjene pogonske verige. Stalnica.
 

Priponke

  • om651_1.jpg
    om651_1.jpg
    163,2 KB · Ogledi: 268
  • om651_2.jpg
    om651_2.jpg
    64,2 KB · Ogledi: 253

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Ampak, ce sajkek vozi karkoli manj kot E43 AMG bi bil pa jaz kar konkretno razocaran. Niti slucajno si ne predstavljam, da bi imel plebejskega stiricilindrskega dizla. :)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Staro dizelsko E klaso vozi, če sem prav ujel iz vseh njegovih sporočil tukaj na forumu. :)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Če se mal vrnemo na avto zaradi katerega je ta tema odprta. Meni osebno avto grd ko pes, niti pod razno ga nebi imel. Taka konzervativna oblika, še slabš kod mečke pred prihodom Lešnika. Za moje potrebe prevelik in bi raje posegel po meganu karavanu. Če bi pa avto za 35 jurjev kupoval bi se pa verjetn rajš odločil za Tiguana, kot tisti v sosednji temi.

Po drugi strani je pa avto zelo zanimiv kot kako flotno vozilo. Cena ni previsoka, nudi kr nekaj opreme in udobja, dobro financiranje ali poslovni najem, dobra garancija in pogodbe o vzdrževanju. Za podjetja z recimo z veliko vozili dobitna kombinacija, neprevelik vedno predviden storšek in menjava po nekaj letih. Tak v naši okolici se na hitro spomnim 2 podjetij z vsaka po 30+ renojev, različnih rangov in to že leta. Zastojn že ne, verjtno odgovarja price performance. Lokalna avtovleka, ki je verjetno najmočnejša v posavju, dolenjskem in še kje drugje ima recimo zavidljivo floto nadomestnih vozil, nekaj fiat tipo, pa clio, megane, scenic, talisman. Možaka poznam že leta in pravi da je z temi vozili za ta namen več kot zadovoljen. Morda je res ta avto razvit v te namene in ne nekim privat kupcem, ker z tisto plastiko in rešitvami res ne more konkurirati kakem passatu. In z tega zornega kota je zadeva lahko zelo dober avto.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

4 control je top shit. Pogoj je seveda hitrejsa voznja in ne jadranje in gledanje na porabo.