Tako kot Tesla konze desetetletje sama vozi. Pa se vsaj desetetletje ne bo (v SLO, verjetno celo EU)O kitajcih se je na zahodu napletla neka nerealna zgodba, da so kar naenkrat tehnološko pohodili vse svet. Tudi jaz dvomim, da je to vse res.
Tako kot Tesla konze desetetletje sama vozi. Pa se vsaj desetetletje ne bo (v SLO, verjetno celo EU)O kitajcih se je na zahodu napletla neka nerealna zgodba, da so kar naenkrat tehnološko pohodili vse svet. Tudi jaz dvomim, da je to vse res.
Kdo pa tole proizvaja?Nisem vedel, da Model 3 proizvajajo kitajci. Sem pa mogoče slabo napisal. Najdražji na kitajskem proizveden električni avto.
S tem, ko vztrajaš na neumnosti, lepo dokazuješ svoj domet.
Iz leta ?se posipam z pepelom, ker sem bral prevedene kitajske članke
Če poznaš(pa ne iz časopisov) kako tečejo stvari v avt.dob.verigi in praksi ni to nič čudnega ali posebnega.Zdaj vsaj vemo, koliko je služila Evro avto industrija.
Od kot 10 mi la odpravnino direktorju.
V EU avto industriji ne bo denarja več, kot je bilo včasih.
Kvaliteta?
BMW pa Mercedes imajo vpoklice - po toliko letih prakse in razvoja in tehnologije - še dan danes
Eh, to po Tavaresevi (ali tvoji) logiki, da je potrebo dvigniti cene ICE-jev. Predlagam najmanj 50%, ampak samo za grupacijo Stelantis. Ostale firme pustimo pri miru.V uvidu tega:
Visokih kazni ne bodo plačali: napoved, ki lahko skrbi zaposlene v tovarnah
Stellantis ne namerava plačati visokih kazni, če prihodnje leto ne bo ustrezno povečal prodaje električnih avtomobilov. V tem primeru bodo raje preprosto izdelali manj klasičnih avtomobilov. Je to slaba napoved za zaposlene v tovarnah?siol.net
Ugibam, da bodo cene EVjev in ICEjev bolj izenačene. Subvencij ne bo treba več... Hakeljc je samo, da bodo šle cene ICEjev gor in ne EVjev dol...
Eh, to po Tavaresevi (ali tvoji) logiki, da je potrebo dvigniti cene ICE-jev. Predlagam najmanj 50%, ampak samo za grupacijo Stelantis. Ostale firme pustimo pri miru.
Bi videl na koncu leta, kakšno nagrado za uspešnost, bi dobil Tavares.
Ja kdo bo pa kupoval to sranje?Tavaresa bodo kmalu zamenjali.
Bo pa tudi po Tavaresu Taveres, oz. nekdo, ki bo moral konkretno zarezat.
V ZDA so tam njihove znamke, sploh Jeep, prodajno čisto v riti. Povprečna prodajna cena pa dragih 54 jurjev $ na vozilo. Folk več ne serje denarja.
Da bi še Kitajci vdrli na trg ZDA, bi bil masakr.
Vdirajo pa vse povsod drugje in jemljejo prodajo Amerikancem, npr. srednja in južna amerika. Na Kitajskem je pa prodaja Jeep-ov efektivno padla na nulo.
In katerega si izbral?malo gledam review-e raznoraznih kitajcev po jt.
se bojim, da raja v eu še ne kuži kakšen cunami v avtoindustriji nas čaka. Kot pri kobilicah, ko se vsipajo na njivo.
Mogoče bo zastarela el. infrastruktura rešitev, da si kupimo malo časa in jim poizkusimo parirat. Ker tolko, koiko oni lahko sem dostavijo, mi nemoremo nafilat.
malo gledam review-e raznoraznih kitajcev po jt.
se bojim, da raja v eu še ne kuži kakšen cunami v avtoindustriji nas čaka. Kot pri kobilicah, ko se vsipajo na njivo.
In katerega si izbral?
Kitajski avto mislim.