SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.515
6.615
113
pri taščici

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.191
2.561
113
Zdaj vsaj vemo, koliko je služila Evro avto industrija.
Od kot 10 mi la odpravnino direktorju.
V EU avto industriji ne bo denarja več, kot je bilo včasih.

Kvaliteta?
BMW pa Mercedes imajo vpoklice - po toliko letih prakse in razvoja in tehnologije - še dan danes :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

corsol

Guru
11. mar 2010
2.947
945
113
Zdaj vsaj vemo, koliko je služila Evro avto industrija.
Od kot 10 mi la odpravnino direktorju.
V EU avto industriji ne bo denarja več, kot je bilo včasih.

Kvaliteta?
BMW pa Mercedes imajo vpoklice - po toliko letih prakse in razvoja in tehnologije - še dan danes :)
Če poznaš(pa ne iz časopisov) kako tečejo stvari v avt.dob.verigi in praksi ni to nič čudnega ali posebnega.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.725
6.420
113
V uvidu tega:


Ugibam, da bodo cene EVjev in ICEjev bolj izenačene. Subvencij ne bo treba več... Hakeljc je samo, da bodo šle cene ICEjev gor in ne EVjev dol...
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.151
1.164
113
Nekdo mora bit res idealist, da verjame, da prosti trg rešuje vse probleme človeštva, sploh ko eni strani ni potrebno plačevati zapitkov.
Ko ji pa zapitke prično zaračunavati, začno pa jokati, kako to ni prosti trg in da gre za prekomerno državno regulacijo.

Avto industrija na zahodu je tehnološki mastodont z enormnimi negativnimi ekološkimi, zdravstvenimi in drugimi negativnimi posledicami, ki jo konstantno redno futrajo še davkoplačevalci.
Prej, kot tak sistem gagne, prej bo šel razvoj pozitivno naprej, na kaj bolj pametnega, kot brezvezni individualni transport in drenjanje v prometnih špicah.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.285
9.491
113
EU
V uvidu tega:


Ugibam, da bodo cene EVjev in ICEjev bolj izenačene. Subvencij ne bo treba več... Hakeljc je samo, da bodo šle cene ICEjev gor in ne EVjev dol...
Eh, to po Tavaresevi (ali tvoji) logiki, da je potrebo dvigniti cene ICE-jev. Predlagam najmanj 50%, ampak samo za grupacijo Stelantis. Ostale firme pustimo pri miru.
Bi videl na koncu leta, kakšno nagrado za uspešnost, bi dobil Tavares.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.151
1.164
113
Tavaresa bodo kmalu zamenjali.
Bo pa tudi po Tavaresu Taveres, oz. nekdo, ki bo moral konkretno zarezat.
V ZDA so tam njihove znamke, sploh Jeep, prodajno čisto v riti. Povprečna prodajna cena pa dragih 54 jurjev $ na vozilo. Folk več ne serje denarja.
Da bi še Kitajci vdrli na trg ZDA, bi bil masakr.
Vdirajo pa vse povsod drugje in jemljejo prodajo Amerikancem, npr. srednja in južna amerika. Na Kitajskem je pa prodaja Jeep-ov efektivno padla na nulo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.725
6.420
113
Eh, to po Tavaresevi (ali tvoji) logiki, da je potrebo dvigniti cene ICE-jev. Predlagam najmanj 50%, ampak samo za grupacijo Stelantis. Ostale firme pustimo pri miru.
Bi videl na koncu leta, kakšno nagrado za uspešnost, bi dobil Tavares.

Pa mater, a se vam vsem zjutraj, ko vstanete, spomin zbriše?
Edina stalnica dosedaj je bil vedno večji dobiček avtopodjetij. Kaj se je zgodilo med korono? Kdo je plačeval, da ni za dobit tega in onega in je bilo avtov na cesto manj danih? So imele firme manjse dobicke ali je sla cena avta gor? Pa niso to arhaicne zgodbe izpred nasga casa, danes je oa vse drugače...
 
  • Všeč mi je
Reactions: fonza12

luka51

Guru
16. avg 2007
14.382
5.661
113
Tavaresa bodo kmalu zamenjali.
Bo pa tudi po Tavaresu Taveres, oz. nekdo, ki bo moral konkretno zarezat.
V ZDA so tam njihove znamke, sploh Jeep, prodajno čisto v riti. Povprečna prodajna cena pa dragih 54 jurjev $ na vozilo. Folk več ne serje denarja.
Da bi še Kitajci vdrli na trg ZDA, bi bil masakr.
Vdirajo pa vse povsod drugje in jemljejo prodajo Amerikancem, npr. srednja in južna amerika. Na Kitajskem je pa prodaja Jeep-ov efektivno padla na nulo.
Ja kdo bo pa kupoval to sranje?
Kaj majo sploh za pokazat?
Če gledamo bivši FCA že 20 let nic novega. Nardili so GP in 500, pol pa pa tišijo na te prastare platforme vse. Ne dajo ven nobenega pametnega avta in se čudijo da ni prodaje. Ja valda da je ni. Fiat ima 500 v 101 obliki, ki so bazirane na GM fiat platformi (Gradne Punto) in Pando (ki je na 500 platformi, ki se iz začetka 2000-ih), pol je pa tu še Jeep not uturjen na te platforme.
Ne rabiš bit raketni znanstvenik, da ugotoviš zakaj se avti ne prodajajo. Naredi nekaj novega in bo folku zanimivo.
Pa sem imel Punto mk1, Bravo, Croma in Grande Punto. Z vsemi bil zadovoljen, zdaj pa ni šanse, da sploh pomislim, da bi vzel kaj od Fiata.