SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Ne najdem nobenega drugega načina, da vidim Kok sem imel porabe na določeni vožnji.

Danes šel na prvo relacijo: LJ-nm-Dolenjske toplice-Črnomelj-Vinica - povprečna poraba 5,2 l brez staranja, 150 na AC.

Nazaj grede vozil na eco in tempomatom na 120, pa čakam da se pojavi na appu. Ni nobenega drugega načina, da bi videl porabo na vožnji. Vsaj jaz je ne poznam.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Ne najdem nobenega drugega načina, da vidim Kok sem imel porabe na določeni vožnji.

Danes šel na prvo relacijo: LJ-nm-Dolenjske toplice-Črnomelj-Vinica - povprečna poraba 5,2 l brez staranja, 150 na AC.

Nazaj grede vozil na eco in tempomatom na 120, pa čakam da se pojavi na appu. Ni nobenega drugega načina, da bi videl porabo na vožnji. Vsaj jaz je ne poznam.
Jaz na corolli pritisnem pred voznjo na infotainment zaslonu update pri history grafu in imam potem povprecje tiste voznje. Ne vem pa kako je pri camryju.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
724
373
63
Jaz na corolli pritisnem pred voznjo na infotainment zaslonu update pri history grafu in imam potem povprecje tiste voznje. Ne vem pa kako je pri camryju.
A to je treba vedno ročno pritiskat? Ker jaz imam točno 3 history grafe, ker sem 3x pritisnil. Nikjer ni avtomatsko dnevnega / po vožnjah grafa? (edit: razen v appu)
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
A to je treba vedno ročno pritiskat? Ker jaz imam točno 3 history grafe, ker sem 3x pritisnil. Nikjer ni avtomatsko dnevnega / po vožnjah grafa? (edit: razen v appu)
Pred vsako vožnjo ja, potem greš pa na prvi zaslon pa ti kaže porabo l/100km za tisto vožnjo oz. skupek voženj od kar si naredil "update" na history grafu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

tony

Guru
23. jul 2007
9.598
1.462
113
Evo je sedaj notri eco voznja različnih cest 130 kilometrov Vinica -Ljubljana, povpr poraba 4.8 litre. Kar impresivno.

Povprečna poraba po 400km zadnja dva tedna je trenutno 5.2L/100km.
Glede na to, da ima avto po googlu 1578 kil je to odličen rezultat. Toliko na tako relacijo porabi moj mlinček (s pol manjšim motorjem in clindrom manj) z avtomatikom, pa je vsaj kakšnih 600 kil lažji...

Kakor sem okrog enih stvari do rižojedcev pregovorno kritičen, je dejstvo, da so tile hibridi (zelo) šparovne reči. Čas bi bil, da poštimajo tiste svoje vodikove igračke, preden bo vsa industrija šla po poti Muska v elektriko, avte brez normalnih kljuk, HUDov in zaresnih knofov. Potem se zna zgoditi, da jim bo za resnejši prodor na trg zmanjkalo kapitala...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Bom jaz pomagal če lahko... 30 let sem bil na vag grupi. Nazadnje sem imel Sportsvana Highline. Spomladi prvič prešaltal na Japonca in sicer na Mazdo CX-30 G150 avtomatik.
Res je v avtu za ta razred, premium občutek glede materialov in položaja za volanom, vožnja je lagodna in tiha, brisalci, oz. peri/briši sistem je odličen in zelo učinkovit, saj so šobe na brisalcih. Zvok avdio sistema je dokaj v redu in se ga da dobro prilagoditi. Motor je lepo odziven in ima tudi lep zvok iz dvojne izpušne cevi, ampak tu se vse kar je lepega, počasi konča.

In kaj recimo jaz pri tem japoncu pogrešam, oziroma ni tako dobro kot pri VW?
Kot prvo je radarski tempomat, ki ni tako dodelan kot pri VW in lahko rečem, da je le omejeno uporaben.
Regulacija prezračevanja/klime je v podnu. To moraš nonstop nekaj prčkat in šraufat, da imaš konstatno temperaturo v kabini. Pri VW sem nastavil na 22°C in le izjemoma kaj korigiral.
Avtomatika za prilagajanje adptivnih LED luči je tudi slabša, kot Bi-Xenon pri VW in tudi ne svetijo v ovinek. Tudi avtomatika za brisalce je recimo pri VW boljša, kot pri Mazdi.
Bleščanje armaturne plošče v vetrobranskem steklu pri močnem soncu. Pri VW nula... nada.
Ni odpiranja/zapiranja oken z daljincem kot pri VW, plus tega pa se kabina iz meni nerazumljivega razloga, poleti dosti bolj pregreva kot pri VW.
Ni nekih simply clever rešitev glede praktičnosti in uporabnosti v prtljažniku in kabini, kot pri VW.
Ključ, oziroma daljinec je zelo krhek. Mi je enkrat padel z 0,5m višine in se razletel na prafaktorje. Ne moreš verjet. Pri VW pa vagovci vemo, kako masiven in kvalitetno sestavljen je ključ.

Kot je uporabnik VAG že omenil, ni feedbacka preko volana in lega na cesti je dosti slabša, čeprav se skozi ovinke pelje lepo in uglajeno pri nekih normalnih potovalnih hitrostih. Mi je pa recimo problem že pri vožnji skozi rondo, saj nepričakovano hitro, slišiš radiranje gum in cel avto počasi nese nekam v 3pm, feedbacka pa nimaš kaj se dejansko dogaja z avtom. Res zoprn občutek. Bi moral iti nekam na poligon, da bi sprobal kje ima avto meje in kako se obnaša. Sportsvan pa je šel kot po tirnicah, ne da bi trznil, res pa da je imel zadaj večvodilno premo, kar pa Mazda nima, vendar bi jo glede na moč motorja in ceno avta, morala imeti.

Kljub vsem pomakljivostim priznam, da komaj čakam, da se vsedem v avto in zapeljem z njim, saj oblika in dizajn zunanjosti, ter notranjosti, malo zaigrata na čustva in te avto pritegne kot magnet. Kot pri Alfi :evil:. Problem je le, da sem prej vozil VW in vem, kako razni asistenčni sistemi in funkcije morajo delati, kakšna mora biti lega na cesti in kako praktičen je lahko avto, kar pa je Mazda precej oddaljena od tega. Zdaj če je z vsemi ostalimi japonskimi avtomobilskimi znamkami tako, pa iz mojih izkušenj ne morem sklepati.
Uporabnik Generik je napisal:
To kar pises je vezano na doticno vozilo. Nic od napisanega ni tezava pri corolli, zgolj nasprotno. Pa sem sluzbeno precej vozil golfa7, da vlecem vzporednice.
Sicer pa si ti preprican da si kupil pravo vozilo? Ker to kar si napisal so taki konkretni faili s katerimi bi jaz tezko zivel. :)

Ja, uporabnik Clancy si kar zadel bistvo :).

Žena ves čas vozi Japonce (prej dve desetletji Honda, sedaj Toyota), sam pa VW grupo in se vidim v večini zgoraj naštetega in bi zelo težko shajal s tem, da bi se s takim avtom vozil vsak dan. Pri Hondi npr. zaradi poltoge preme zadaj nisi imel pametnega povratnega občutka na volanu, pri Hondi in Toyoti težko kvalitetno posesaš avto, ker je podlaga taka, da se vse zažre notri, pri obeh kovinski zvok zapiranja vrat, infotainment pri Toyoti za ustrelit inženirje plus pomanjkanje CarPlay, kvaliteta plastike pri Toyoti slaba, hibridni motor pri Toyoti se pri pospeševanju na avtocesti dere kot zaklano prase, pri Hondi sem stalno spreminjal nastavitve klime (pravzaprav mi je konstantno pihalo, ne glede na to kako sem jo nastavil, pa več rosenja), pri obeh dragi (dražji) redni servisi, pri obeh nezmožnost odprtja ali zaprtja oken na daljinca, pri Hondi še bleščanje števcev na vetrobranskem steklu in zame malo previsoko sedenje, pri obeh premajhen rezervoar za gorivo, pa še bi lahko našteval. Nič usodnega, ampak sam sem (pre)občutljiv na take stvari.

Glede kvalitete pa Japonci pri hiši zmagajo: prva Honda je šla stran s 370k km, praktično brez vzdrževanja, celo jermen je strgalo brez posledic, 2x je preživela vožnjo brez olja, olje se je menjalo ali pa tudi ne. Pri drugi Hondi v prvih nekaj mesecih v garanciji menjane zadnje luči zaradi rosenja in prestavna ročica (imitacija usnja se je začela lupit), oboje zamenjano v pol ure po predhodni najavi na servis in brez nepotrebnih vprašanj, ostalih 12 let je bilo samo tankaj, vozi in tokrat menjaj olje :). Nato sem jo dal v račun in dobil zanjo lepe denarje, je pa res, da je bila med najbolje ohranjenimi svojega letnika. Pri Toyoti po parih letih brez izrednih servisov.
Moja VW grupa: zadnji VW menjana vodna črpalka v garanciji in brez komplikacij, vsi prejšnji VW brez izrednih servisov, vmes pa 1x Sejad, ki bi ga pa najraje zažgal, toliko je bilo problemov z njim.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

Clancy

Majstr
20. avg 2007
820
394
63
Uporabnik Generik je napisal:
To kar pises je vezano na doticno vozilo. Nic od napisanega ni tezava pri corolli, zgolj nasprotno. Pa sem sluzbeno precej vozil golfa7, da vlecem vzporednice.
Sicer pa si ti preprican da si kupil pravo vozilo? Ker to kar si napisal so taki konkretni faili s katerimi bi jaz tezko zivel. :)

Ja, uporabnik Clancy si kar zadel bistvo :).

Žena ves čas vozi Japonce (prej dve desetletji Honda, sedaj Toyota), sam pa VW grupo in se vidim v večini zgoraj naštetega in bi zelo težko shajal s tem, da bi se s takim avtom vozil vsak dan. Pri Hondi npr. zaradi poltoge preme zadaj nisi imel pametnega povratnega občutka na volanu, pri Hondi in Toyoti težko kvalitetno posesaš avto, ker je podlaga taka, da se vse zažre notri, pri obeh kovinski zvok zapiranja vrat, infotainment pri Toyoti za ustrelit inženirje plus pomanjkanje CarPlay, kvaliteta plastike pri Toyoti slaba, hibridni motor pri Toyoti se pri pospeševanju na avtocesti dere kot zaklano prase, pri Hondi sem stalno spreminjal nastavitve klime (pravzaprav mi je konstantno pihalo, ne glede na to kako sem jo nastavil, pa več rosenja), pri obeh dragi (dražji) redni servisi, pri obeh nezmožnost odprtja ali zaprtja oken na daljinca, pri Hondi še bleščanje števcev na vetrobranskem steklu in zame malo previsoko sedenje, pri obeh premajhen rezervoar za gorivo, pa še bi lahko našteval. Nič usodnega, ampak sam sem (pre)občutljiv na take stvari.

Glede kvalitete pa Japonci pri hiši zmagajo: prva Honda je šla stran s 370k km, praktično brez vzdrževanja, celo jermen je strgalo brez posledic, 2x je preživela vožnjo brez olja, olje se je menjalo ali pa tudi ne. Pri drugi Hondi v prvih nekaj mesecih v garanciji menjane zadnje luči zaradi rosenja in prestavna ročica (imitacija usnja se je začela lupit), oboje zamenjano v pol ure po predhodni najavi na servis in brez nepotrebnih vprašanj, ostalih 12 let je bilo samo tankaj, vozi in tokrat menjaj olje :). Nato sem jo dal v račun in dobil zanjo lepe denarje, je pa res, da je bila med najbolje ohranjenimi svojega letnika. Pri Toyoti po parih letih brez izrednih servisov.
Moja VW grupa: zadnji VW menjana vodna črpalka v garanciji in brez komplikacij, vsi prejšnji VW brez izrednih servisov, vmes pa 1x Sejad, ki bi ga pa najraje zažgal, toliko je bilo problemov z njim.

Hja, saj ogromno takih malenkosti in nelogičnosti, ki te pa v bistvu spremljajo vsak dan in ti nažirajo živce, sploh nisem pisal...
Recimo ugasneš motor in hkrati ugasneš vse: radio, blutooth (ravno, ko se s kom pogovarjaš), zapiranje oken (če se ravno zapirajo ostanejo na pol odprte)...
Infotaiment... ko imam na osrednjem zaslonu nastavljen prikaz porabe trenutne vožnje, ni možno videti postaj, ko nastavim postaje, ne vidim porabe... Povprečna hitrost in čas vožnje, kaj je to?
Samodejno zaklepanje vrat ob speljevanju ok, ampak noben od sopotnikov ne more tudi od znotraj odpreti vrat, ko jih želim odložiti.
Kratki doseg z enim polnjenjem rezervoarja, pa si itak že omenil.

Ne pišem to zato, da bi VW hvalil ali kakorkoli poveličeval, ampak pišem pač moja opažanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in VAG

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.634
6.361
113
Da radio ugasne mi je vseeno. bi pa pogresala, da mi prekine pogovor oziroma, da moram sedeti pri prizganem avtu ali iskati telefon in preklapljati med slusalko/zvočnikom/prostoročno , ker se itak nekaj pomuti zmeraj vmes pa ke treba se enkrat klicat.

Za okna bi me motilo, ce je res, ampak manjkrat, ker zelo malokrat okna odpiram med voznjo oziroma nikoli.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
Pri Toyotinem hibridu mirno sediš pri prižganem avtu, ker motor itak ne lavfa, če pa slučajno zalavfa pa pritisneš OFF na ventilaciji.