Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Zadeva na citroenu deluje brezhibno, sem pa vozil zadnjič novega espaca avtomatik...tam je to katastrofa. Crkne vsakič in takoj, pri zavijanju, na klancu....zapeljat iz garaže, ki ima čitalec za rampo na klancu pa je prava umetnost. Crkne tudi ko ga z razbeljeno turbino pripelješ na semafor....
Torej razlog izklopa ni to, da bi bil sistem moteč, ampak dvomim v zanesljivost vseh sklopov, na katere škodljivo vplivajo nenehni zagoni motorja (sam motor - zaradi mazanja in hlajenja, turbina - zaradi mazanja in hlajenja, drag akumulator, obremenitve starterja/alternatorja, obremenitev celotnega klimatskega sistema, nenehni napetostni šoki za vse električne porabnike, itd.). Vsaka stvar stokrat bolj trpi pri nenehnem prižiganju in ugašanju kot pri konstantnem delovanju in resno dvomim, da so proizvajalci kakterikoli del - razen akumulatorja in štarterja - kakorkoli izboljšali. Verjetno do nekih 100.000 prevoženih res ne bo neke razlike, ampak kasneje pa gotovo kaj odpove.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
espace z razbeljeno turbino?
jutranja šala, kajne?
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Zadeva na citroenu deluje brezhibno, sem pa vozil zadnjič novega espaca avtomatik...tam je to katastrofa. Crkne vsakič in takoj, pri zavijanju, na klancu....zapeljat iz garaže, ki ima čitalec za rampo na klancu pa je prava umetnost. Crkne tudi ko ga z razbeljeno turbino pripelješ na semafor....
Torej razlog izklopa ni to, da bi bil sistem moteč, ampak dvomim v zanesljivost vseh sklopov, na katere škodljivo vplivajo nenehni zagoni motorja (sam motor - zaradi mazanja in hlajenja, turbina - zaradi mazanja in hlajenja, drag akumulator, obremenitve starterja/alternatorja, obremenitev celotnega klimatskega sistema, nenehni napetostni šoki za vse električne porabnike, itd.). Vsaka stvar stokrat bolj trpi pri nenehnem prižiganju in ugašanju kot pri konstantnem delovanju in resno dvomim, da so proizvajalci kakterikoli del - razen akumulatorja in štarterja - kakorkoli izboljšali. Verjetno do nekih 100.000 prevoženih res ne bo neke razlike, ampak kasneje pa gotovo kaj odpove.
A ti resno verjameš, da se ugasne kar cel avto s klimo, radiom, lučmi.. vred? Jao jao
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Da. Klima ugasne, luči pa fašejo napetostno nihanje ob zagonu. Postavi se pred zid s ksenonom pa opazuj zagon.
Zanimivo...se pravi če se da pri cruzu se da tudi pri opel astri
http://gmauthority.com/blog/2018/07...ity-to-disable-engine-auto-stop-start-system/
Tudi štarter je "rahlo" dražji od navadnegaPS počasi se navajam na to napako pri dobavi avta, sploh ko vidim, da stane AGM(za vozila s S&S sistemom) akumulator tam okrog 200€.
Neznanje oz. nepoznavanje tehnologije te ne opravičuje...Kako lahko želiš imeti to sranje ?
Pripelješ v križišče, se ustaviš in hočeš speljati ko ravno ko ugasne.
Ne želi si tega sranja, sem že dobil popravljal odbijač zadaj zaradi tega.
Eco mode in start/stop sistem bi morali z zakonom prepovedati !
LP
Kako lahko želiš imeti to sranje ?
Pripelješ v križišče, se ustaviš in hočeš speljati ko ravno ko ugasne.
Ne želi si tega sranja, sem že dobil popravljal odbijač zadaj zaradi tega.
Eco mode in start/stop sistem bi morali z zakonom prepovedati !
LP
Mi pa ni jasno kako lahko nekoga moti, če mu avto ugasne ko stoji pred semaforjem. Kaj pa ekologija in to?
Običajno pri avtomobilih z ročnim menjalnikom ni težava, le ta se zna pojavit pri vozilih s samodejnim menjalnikom, saj pri nekaterih proizvajalcih algoritem, kdaj naj pride do izklopa, ni ravno dodelan, milo rečeno.Zakaj za boga bi v križišču, pri katerem veš, da boš speljal v naslednjih 10s avto sploh dajal v ler?