Stop-start sistem deaktivacija

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
espace z razbeljeno turbino?
hysterical-1.gif


jutranja šala, kajne? :D
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Zadeva na citroenu deluje brezhibno, sem pa vozil zadnjič novega espaca avtomatik...tam je to katastrofa. Crkne vsakič in takoj, pri zavijanju, na klancu....zapeljat iz garaže, ki ima čitalec za rampo na klancu pa je prava umetnost. Crkne tudi ko ga z razbeljeno turbino pripelješ na semafor....
Torej razlog izklopa ni to, da bi bil sistem moteč, ampak dvomim v zanesljivost vseh sklopov, na katere škodljivo vplivajo nenehni zagoni motorja (sam motor - zaradi mazanja in hlajenja, turbina - zaradi mazanja in hlajenja, drag akumulator, obremenitve starterja/alternatorja, obremenitev celotnega klimatskega sistema, nenehni napetostni šoki za vse električne porabnike, itd.). Vsaka stvar stokrat bolj trpi pri nenehnem prižiganju in ugašanju kot pri konstantnem delovanju in resno dvomim, da so proizvajalci kakterikoli del - razen akumulatorja in štarterja - kakorkoli izboljšali. Verjetno do nekih 100.000 prevoženih res ne bo neke razlike, ampak kasneje pa gotovo kaj odpove.

A ti resno verjameš, da se ugasne kar cel avto s klimo, radiom, lučmi.. vred? Jao jao
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pomoje ve, da se to ne zgodi...

Jaz sem sklopil in sistem mi je šel na živce. Kot prvo bi verjetno moral menjat akumulator, ker bo avto star 6 let in poleti ko je klima na ful lahko, da po par 10s sam vklopi nazaj motor, ker že zmanjkuje štroma. Če bi živel v mestu ali imel omembe vredno mestnih kilometrov, bi ss pustil vklopljen in poskrbel za nemoteno delovanje. Sistem se mi zdi nasplošno mimosun razen za kake taxifahrerje, ker definitivno ima tudi negativne posledice ne samo pozitivne.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.662
1.532
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Zadeva na citroenu deluje brezhibno, sem pa vozil zadnjič novega espaca avtomatik...tam je to katastrofa. Crkne vsakič in takoj, pri zavijanju, na klancu....zapeljat iz garaže, ki ima čitalec za rampo na klancu pa je prava umetnost. Crkne tudi ko ga z razbeljeno turbino pripelješ na semafor....
Torej razlog izklopa ni to, da bi bil sistem moteč, ampak dvomim v zanesljivost vseh sklopov, na katere škodljivo vplivajo nenehni zagoni motorja (sam motor - zaradi mazanja in hlajenja, turbina - zaradi mazanja in hlajenja, drag akumulator, obremenitve starterja/alternatorja, obremenitev celotnega klimatskega sistema, nenehni napetostni šoki za vse električne porabnike, itd.). Vsaka stvar stokrat bolj trpi pri nenehnem prižiganju in ugašanju kot pri konstantnem delovanju in resno dvomim, da so proizvajalci kakterikoli del - razen akumulatorja in štarterja - kakorkoli izboljšali. Verjetno do nekih 100.000 prevoženih res ne bo neke razlike, ampak kasneje pa gotovo kaj odpove.

A ti resno verjameš, da se ugasne kar cel avto s klimo, radiom, lučmi.. vred? Jao jao

Da. Klima ugasne, luči pa fašejo napetostno nihanje ob zagonu. Postavi se pred zid s ksenonom pa opazuj zagon.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik jezek pravi:

Da. Klima ugasne, luči pa fašejo napetostno nihanje ob zagonu. Postavi se pred zid s ksenonom pa opazuj zagon.

Ocitno je to odvisno od proizvajalca... Pri meni luci nic ne mrknejo... klima sicer res ugasne... in ventilatorji gredo na nizjo hitrost pihanja... ker nekaj casa itak se hladno piha... Ko se prevec segreje notranjost avta, se motor itak spet zazene...

Pred zidom s Xenonom pa se vidi edino uravnavanje snopa ob zagonu avtomobila preko tipke... ce pa se ugasne zaradi i-Stop sistema, pa luci se vedno gorijo, ce so bile prej prizgane seveda...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.406
2.474
113
SV SLO

Pišuka jaz pa si želim imeti start stop sistem pa v mojem avtu ni dobavljiv in to leta 2018 v modelu, ki stane po ceniku 32.000 €. Mi pa ni jasno kako lahko nekoga moti, če mu avto ugasne ko stoji pred semaforjem. Kaj pa ekologija in to?

PS počasi se navajam na to napako pri dobavi avta, sploh ko vidim, da stane AGM(za vozila s S&S sistemom) akumulator tam okrog 200€.
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Kako lahko želiš imeti to sranje ?
Pripelješ v križišče, se ustaviš in hočeš speljati ko ravno ko ugasne.
Ne želi si tega sranja, sem že dobil popravljal odbijač zadaj zaradi tega.

Eco mode in start/stop sistem bi morali z zakonom prepovedati !

LP
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kako lahko želiš imeti to sranje ?
Pripelješ v križišče, se ustaviš in hočeš speljati ko ravno ko ugasne.
Ne želi si tega sranja, sem že dobil popravljal odbijač zadaj zaradi tega.

Eco mode in start/stop sistem bi morali z zakonom prepovedati !

LP
Neznanje oz. nepoznavanje tehnologije te ne opravičuje...
Hebat ga, S&S sistem v mojem avtu nikoli ne ugasne vozila nepričakovano oz. na način da tega ne bi dovolil.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kako lahko želiš imeti to sranje ?
Pripelješ v križišče, se ustaviš in hočeš speljati ko ravno ko ugasne.
Ne želi si tega sranja, sem že dobil popravljal odbijač zadaj zaradi tega.

Eco mode in start/stop sistem bi morali z zakonom prepovedati !

LP

Potem imas ocitno tak polizdelek, ki ne deluje OK... ali pa je problem kje drugje... Ce si. Oral popravljati zadnji odbijac zaradi tega, pa je bil za tabo ocitno se en tak, ki ne zna vozit ... ;)
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Služben Kangoo.
Najslabše pa je to, da se ustaviš in ko hočeš speljati ugasne. Potem pa spet požene in poskakuješ skozi križišče, kot da ne bi znal voziti.
Saj se ga da ročno ugasniti, vendar včasih pač pozabim. Če bi ga imel v svojem avtu, bi ga definitivno onemogočil. Enako kot eco mode.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Nevem... meni se v Mazdi se ni zgodilo, da bi na tak nacin ugasnil.... itak je tako, ce ne pohodim dovolj zavornega pedala, se ne ugasne, oz. se ugasne sele po nekaj sekundah, ko tako stojim... Ce pa mocneje pohodim pedal zavore, pa ugasne... tako je pri avtomatiku...

Pri rocnem menjalniku je pa tako, da se S&S aktivira samo, ko das v prosti tek... vsaj pri Mazdi je tako... Ce se ustavis in zelis takoj speljat, itak verjetno ne das v ler... ;) ... tako, da se taka situacija ne zgodi..,
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Zakaj za boga bi v križišču, pri katerem veš, da boš speljal v naslednjih 10s avto sploh dajal v ler?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Mi pa ni jasno kako lahko nekoga moti, če mu avto ugasne ko stoji pred semaforjem. Kaj pa ekologija in to?

Vidiš, še en dokaz o tem kako smo si ljudje med seboj različni. Jaz naravnost popizdim če ga imam v avtu. Se pa mi zdi uporabno pri avtomatiku če si v koloni (in čakaš), takrat ga vklopim. Ker če hočem sam izklopit avtomobil ga moram potem dati v P da ga lahko zopet nazaj prižgem. Pri start stopu pa ni te potrebe.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Zakaj za boga bi v križišču, pri katerem veš, da boš speljal v naslednjih 10s avto sploh dajal v ler?
Običajno pri avtomobilih z ročnim menjalnikom ni težava, le ta se zna pojavit pri vozilih s samodejnim menjalnikom, saj pri nekaterih proizvajalcih algoritem, kdaj naj pride do izklopa, ni ravno dodelan, milo rečeno.
Upam pa, da razumeš, da je vozil s samodejnim menjalnikom vedno več na cesti, tudi v Sloveniji.

Pa še ena zadeva: start/stop sistem je uporaben recimo pri daljših semaforjih ali postankih v gneči. Težava je pa ta, da se pri nekaterih vozilih recimo po nekje pol minute do 1 minute motor samodejno zažene, ker je recimo porabnikov preveč, ker klima nažiga, itd. Torej dejansko točno v primerih, ko bi start/stop sistem prinesel dejansko korist, le ta ne deluje.