Sam sem sicer zagovornik sistema Start/Stop. Ampak je v mojem Passatu zadeva res slabo rešena in sem se enostavno navadil, da jo izključim takoj ob zagonu motorja.
Tole je Copy&Paste iz moje ocene Passata pred časom:
Sedaj pa k zadevi, ki mi pogosto dvigne še tistih nekaj las, ki jih imam. In to je zadeva, ki me pri Passatu najbolj moti. To je sistem Start-Stop. O smiselnosti se krešejo različna mnenja. Sam sem sicer zagovornik tega sistema, vendar le takrat, ko avto stoji vsaj pol minute. In v tem primeru res nima smisla, da konjenica pije dragoceno gorivo in izdihuje svinjarijo. Ampak pustimo sedaj tole. Passatov sistem Start-Stop tako hitro reagira, da je res neumno/trapasto/idiotsko/xxxx (tukaj lahko vstavite svoj izraz). Pri ročnem menjalniku ni težav, pri avtomatiku pač.
Načeloma naj bi se sistem aktiviral šele, ko je izpolnjenih petnajst pogojev. Imam občutek, da vseh teh petnajst pogojev izpolni zelo hitro. Kdaj zadošča le sto metrov vožnje (pa je bil prej avto pet ur ugasnjen). In kako hitro potem reagira!! Če le za trenutek predolgo držiš zavorni pedal, ko se je vozilo že ustavilo, ugasne avto. Pa čeprav je to sredi prometnega križišča. K vragu.
Pa recimo, da želiš parkirati vzvratno – zapelješ naprej, pritisneš zavoro (in jo za trenutek zadržiš, ker se je kakšen pešec pojavil za teboj), pa vrag crkne.
Pa recimo, ko avto na parkirišču ustaviš in se avto (prehitro) ugasne. Pa si misliš, naj mu bo, saj ga bom itak ugasnil. Ja, seveda. Ključa ne moreš potegniti ven, dokler je prestavna ročica v položaju D. In pomakneš ročico proti P, takrat pa se avto spet prižge. In seveda ga takoj za tem spet sam ugasneš s ključem. Noro, res.
Skratka - sistem je skrajno preobčutljiv in prehitro ugasne motor. Recimo, da boš iz glavne ceste zavil na levo. Ker ti nasproti pripelje avto, se za trenutek ustaviš, da gre mimo. Ampak sistem že ugasne avto ... pa preden ga spet prižge, je lahko "luknja" med avtomobili že skoraj mimo in ...
Seveda je ta problem samo pri avtomatikih. Spet drugače je, če ima avto vključen Auto-Hold. Takrat lahko avto (z nekaj spretnosti) zaustaviš tako, da v istem trenutku, ko se ustavi, spustiš stopalko za zavoro. Auto-Hold avto drži, da ne sili naprej (čeprav je v prestavi), hkrati pa se v tem primeru ne bo vključil Start&Stop. Vendar meni ni všeč, če je Auto-Hold stalno vključen. Preprosto me moti, da avto pri vsakem ustavljanju stisne zavorne ploščice. Sicer je Auto-Hold čisto uporabna funkcija, da se razumemo.