Stop-start sistem deaktivacija

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
klemen_ ker imam avto istega brenda... S&S sistem deluje b.p., kot ti je nekdo omenil (pa tudi v avtošolah učijo), da se pred semaforjem ko čakaš na zeleno ne prestavlja v prosti tek. Takrat sistem sigurno ne ugasne avta. Pa če sredi križišča čakaš da boš speljal si milorečeno čuden da za nekaj sekund prestavljaš v prosti tek... Sicer pa tudi če prestaviš v prosti tek je dovolj da držiš sklopko pritisnjeno in avto se ne bo ugasnil...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.406
2.474
113
SV SLO
Vidiš, še en dokaz o tem kako smo si ljudje med seboj različni. Jaz naravnost popizdim če ga imam v avtu. Se pa mi zdi uporabno pri avtomatiku če si v koloni (in čakaš), takrat ga vklopim. Ker če hočem sam izklopit avtomobil ga moram potem dati v P da ga lahko zopet nazaj prižgem. Pri start stopu pa ni te potrebe.

Ja imam avtomatika in vsakega avtomatika, ki sem ga vozil, je S&S delal brezhibno in nemoteče. Včasih se kake svetovno znane firme norčujejo iz kupcev in moj proizvajalec avtomobila je eden od takih. Start Stop sistem imajo vsi modeli z vsemi motorji edino v moji kombinaciji ni možen ker so enostavno preleni, da bi razvili sistem še v tej kombinaciji. Me prav zanima, kako reagirajo uporabnik v Nemčiji, Veliki Britaniji, Franciji ko dobijo v roke avto brez S&S sistema s pojasnilo, da v njihovi kombinaciji sistem ni možen.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Sam sem sicer zagovornik sistema Start/Stop. Ampak je v mojem Passatu zadeva res slabo rešena in sem se enostavno navadil, da jo izključim takoj ob zagonu motorja.
Tole je Copy&Paste iz moje ocene Passata pred časom:

Sedaj pa k zadevi, ki mi pogosto dvigne še tistih nekaj las, ki jih imam. In to je zadeva, ki me pri Passatu najbolj moti. To je sistem Start-Stop. O smiselnosti se krešejo različna mnenja. Sam sem sicer zagovornik tega sistema, vendar le takrat, ko avto stoji vsaj pol minute. In v tem primeru res nima smisla, da konjenica pije dragoceno gorivo in izdihuje svinjarijo. Ampak pustimo sedaj tole. Passatov sistem Start-Stop tako hitro reagira, da je res neumno/trapasto/idiotsko/xxxx (tukaj lahko vstavite svoj izraz). Pri ročnem menjalniku ni težav, pri avtomatiku pač.
Načeloma naj bi se sistem aktiviral šele, ko je izpolnjenih petnajst pogojev. Imam občutek, da vseh teh petnajst pogojev izpolni zelo hitro. Kdaj zadošča le sto metrov vožnje (pa je bil prej avto pet ur ugasnjen). In kako hitro potem reagira!! Če le za trenutek predolgo držiš zavorni pedal, ko se je vozilo že ustavilo, ugasne avto. Pa čeprav je to sredi prometnega križišča. K vragu.
Pa recimo, da želiš parkirati vzvratno – zapelješ naprej, pritisneš zavoro (in jo za trenutek zadržiš, ker se je kakšen pešec pojavil za teboj), pa vrag crkne.
Pa recimo, ko avto na parkirišču ustaviš in se avto (prehitro) ugasne. Pa si misliš, naj mu bo, saj ga bom itak ugasnil. Ja, seveda. Ključa ne moreš potegniti ven, dokler je prestavna ročica v položaju D. In pomakneš ročico proti P, takrat pa se avto spet prižge. In seveda ga takoj za tem spet sam ugasneš s ključem. Noro, res.


Skratka - sistem je skrajno preobčutljiv in prehitro ugasne motor. Recimo, da boš iz glavne ceste zavil na levo. Ker ti nasproti pripelje avto, se za trenutek ustaviš, da gre mimo. Ampak sistem že ugasne avto ... pa preden ga spet prižge, je lahko "luknja" med avtomobili že skoraj mimo in ...
Seveda je ta problem samo pri avtomatikih. Spet drugače je, če ima avto vključen Auto-Hold. Takrat lahko avto (z nekaj spretnosti) zaustaviš tako, da v istem trenutku, ko se ustavi, spustiš stopalko za zavoro. Auto-Hold avto drži, da ne sili naprej (čeprav je v prestavi), hkrati pa se v tem primeru ne bo vključil Start&Stop. Vendar meni ni všeč, če je Auto-Hold stalno vključen. Preprosto me moti, da avto pri vsakem ustavljanju stisne zavorne ploščice. Sicer je Auto-Hold čisto uporabna funkcija, da se razumemo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
ksz...

jest sem tale jajc od start&stop dal izklopit, pač se gre do tunerja avtov in ga izklopi. V bistvu je narejeno tako da je primarno izklopljen, če ga pa želim vklopit (sicer ne vem zakaj bi si ga :bonk:) pa pač pritisnem stikalo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Meni je tudi mtl to izklopil in lucke obrnil torej ko je SS izklopljen lucka ne gori, balzam. Kot sem rekel, ga pa vklopim v kolonah kjer je treba dlje cakati...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Kot sem rekel, ga pa vklopim v kolonah kjer je treba dlje cakati...
Lahko prosim preveriš koliko časa ti zdrži sedaj, preden se motor samodejno zažene?
Ker recimo pri Meganu 2017 je bil motor izključen ravno ene 40 sekund v takšnih razmerah kot so sedaj. Potem se je samodejno zagnal.
Če sem pa izključil hlajenje je pa nekaj dlje zdržal.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Pri Mazdi je tako, da je funkcija i-Stop aktivna najvec 2 minuti ... ce pa so pogoji taksni, da potrebuje zagnan motor (recimo visoka ali nizka temperatura in mora posledicno laufati klima ali gretje,...) pa je ta cas lahko tudi krajsi ... seveda mora biti motor ogret, da se fukcija sloh aktivira ...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.091
2.878
113
Tudi meni je mtl izklopil start-stop. Pa ko sem ga tistih par dni pred predelavo imel in sem ga včasih pozabil izklopiti ko sem se usedel v avto sem še mislil, pa dobro, saj potem ko bo mtl to izklopil ga bom pa na kakšnih daljših semaforjih ali mestnem cijazenju ročno vklopil.
No, odkar mam izklopljenega (cca. 3 mesece) ga nisem vklopil niti enkrat, niti nisem videl potrebe po tem, tako da za moje pojme je to totalna bedarija.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Lahko prosim preveriš koliko časa ti zdrži sedaj, preden se motor samodejno zažene?
Ker recimo pri Meganu 2017 je bil motor izključen ravno ene 40 sekund v takšnih razmerah kot so sedaj. Pote:evil:m se je samodejno zagnal.
Če sem pa izključil hlajenje je pa nekaj dlje zdržal.
Ti javim potem, sem v gostilni :evil:
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
ksz...

kako je s start&stop funkcijo ko voziš po avtocesti, pa ajde rečmo, 50km cca 140 km/h, in se ustaviš na pumpi, se avto ugasne ali ne?
Dolgo se je govorilo da avta s turbino ni dobro po vožnji z večjo hitrostjo takoj ugasniti. Al je bilo to bolj priporočilo za turbače starejših letnikov.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.626
4.356
113
Če mu je prevroče ne bo vgasnil, če pa je zaradi počasne vožnje 140 Km/h in dovolj hladne okolice pa bo vgasnil.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Služben Kangoo.
Najslabše pa je to, da se ustaviš in ko hočeš speljati ugasne. Potem pa spet požene in poskakuješ skozi križišče, kot da ne bi znal voziti.
Saj se ga da ročno ugasniti, vendar včasih pač pozabim. Če bi ga imel v svojem avtu, bi ga definitivno onemogočil. Enako kot eco mode.
Tega ne štekam ... avto zagotovo prej ugasne in nazaj vžge, preden ti do konca pohodiš sklopko in uspeš prešaltat v prvo ...
Sicer pa jaz moram avto prisilit, da ugasne s tem ko ga dam v ler in držim bremzo. Zame je to neobičajna pozicija, tako da ga v bistvu ugašam sam, ne pa da bi avto po svoje ugašal.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Če mu je prevroče ne bo vgasnil, če pa je zaradi počasne vožnje 140 Km/h in dovolj hladne okolice pa bo vgasnil.
Vsaj za VAG to ne drži.
Dejstvo pa je, da je za sodobna vozila 140km/h po AC lepa ležerna vožnja in ne boš prekuril turbine, če ga boš takoj izključil. To ga moraš po AC že kar žgat, da bi prišlo do tega problema.
Bolj so problem recimo kakšen Vršič z naloženim avtom, ko ga praktično moraš terat in lepo vidiš, pridejo na vrh pa off motor. Mnjah.

Nekateri Audiji imajo pa še boljšo zadevo: ko daš v P in odpreš vrata, se motor izključi samodejno. Top, mi je ena stranka pojamrala, da je v Nemčiji žgala na polno, pride na počivališče, pusti motor delat, da se shladi turbina, pa odpre vrata in evo ti, se ta izključi. Bedarija do konca.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Totalna... pri mojem je dovolj da na parkingu odpnem pas predno prestavim v N pa se ne vgasne. Ali pa rit vzdignem...