Citat:
Uporabnik ChickenBoy pravi:
Problem je, ker se ponavadi največ nesreč zgodi tam, kjer poznaš cesto oz. misliš da jo. Tam tudi, če postavijo dopolnile table, jo bo vsak avtomatsko spregledal. Sej tisti, pri katerem se je ubila sopotnica je bil zgleda od tam doma in je točno vedel zakaj se gre.
Je verjetno vedel, ampak kar spoznavam P206 je to ravno v takih situacijah izredno nevaren avto. Ko se normalno po suhi cesti z dobrimi gumami pripelješ v rondo in avtu kar tako začne odnašati zadek (z mojim avtom speljem isti rondo še hitreje brez drame, pa imam 10 let stare zimske!!!), se zamisliš, kaj bi bilo če bi bilo mokro, verjetno bi bil zadek naprej še preden bi se zavedel. In potem na taki cesti, kot je ta, spolzka od dežja, mogoče maaalce dinamičneje pripelješ (lahko pod omejitvijo), pa se zgodi. Enako na zaviti gorski cesti, vozim počasi, za mano pa P206 ki ga vidim v vzvratnih ogledalih kako leti pošrek....
A imajo tako lahke zadke ali kaj, ne vem, zgleda pa da to francozom uspeva, saj se je kolega s saxojem tudi obrnil in zletel s ceste, pa vem da ne pretirava nikoli. Zanimivo, da so Audija TT zaradi tega vlačili po zobeh, očitno pa je še nekaj avtov, ki bi si bolj zaslužili pozornost glede obnašanja pri vožnji skozi ovinke.
Je pa za driftat zgleda vredu