spet mrtvi na AC

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
matr ste zašli...

no, mene pa zanima, zakaj se kljub 115 primerom voznje v napacno smer nekaj ne ukrene. očitno table niso dovolj. Zakaj ne morejo na uvozu dat kakšne bodice, k bi se dvignile, ko bi pripeljal avto iz napačne smeri? 2 senzorja, 3 za zihr, in ko zaznata avto v napačni smeri, hop, bodice gor, in je. kako to še ne obstaja, kljub vsej napredni tehniki???

Nekje sem bral, da so sisteme, ki jih ti omenjaš po EU že testirali, vendar je pogosto prišlo do napake. Kao, sprožili so se tudi ob pravilno vozečih vozilih. To sem bral cca leto nazaj, se pa ne spomnim kje.

Bodice, vilice so lahko mehanske...tu potem praktično ni možnosti "če" pogojnika. Pri tem bi bil sistem dvojno uspešen. Prvič zato, ker onemogoči kretena, ki je hotel priti na avtocesto po napačni strani, drugič pa zato, ker mu naredi škodo na avtu, na katero se bo še zamislil, plus priboljšek, kazen za neumno vožnjo , itn.
Za skrajne bedake na cesti, so potrebni skrajni ukrepi!!
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Bedaki vozijo tudi na RunFlat gumah
smirk-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ni problema....povečamo vilice na velikost da gume ne predre, ampak jo raztrga....pa da vidimo "run flat" junake.
grin1.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Ker vlada hoče da je čim manj ljudi v Sloveniji, da jim ne bo treba penzije plačevat.

Izvrstno razmisljanje.

Drzava bo vsekakor prihranila z izgubo treh ljudi v 20-tih letih, ki bi se 30 let placevali vse prispevke in davke...

lp
 

xaxid

Pripravnik
22. avg 2007
576
0
16
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Alko ni več olajševalna ri KD ...

Na neprištevnost se bo zgovarjal. Neprišteven je bil pa zaradi alkota
evil.gif

KZ-1

Neprištevnost

29. člen

(1) Kdor ob storitvi kaznivega dejanja ni bil prišteven, ni kriv.
(2) Ni prišteven storilec, ki ob storitvi kaznivega dejanja ni mogel razumeti pomena svojega dejanja ali ni mogel imeti v oblasti svojega ravnanja zaradi duševne motnje ali duševne manjrazvitosti.
(3) Storilec kaznivega dejanja, čigar zmožnost razumeti pomen svojega dejanja ali zmožnost imeti v oblasti svoje ravnanje je bila bistveno zmanjšana zaradi kakšnega stanja iz prejšnjega odstavka ali zaradi kakšne druge trajne in hude duševne motenosti, se sme mileje kaznovati.
(4) Kriv je storilec kaznivega dejanja, ki si je z uporabo alkohola, drog ali kako drugače sam povzročil neprištevnost, če je bila pred tem za kaznivo dejanje ugotovljena njegova krivda, ki jo zakon določa za to dejanje.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
matr ste zašli...

no, mene pa zanima, zakaj se kljub 115 primerom voznje v napacno smer nekaj ne ukrene. očitno table niso dovolj. Zakaj ne morejo na uvozu dat kakšne bodice, k bi se dvignile, ko bi pripeljal avto iz napačne smeri? 2 senzorja, 3 za zihr, in ko zaznata avto v napačni smeri, hop, bodice gor, in je. kako to še ne obstaja, kljub vsej napredni tehniki???

Nekje sem bral, da so sisteme, ki jih ti omenjaš po EU že testirali, vendar je pogosto prišlo do napake. Kao, sprožili so se tudi ob pravilno vozečih vozilih. To sem bral cca leto nazaj, se pa ne spomnim kje.
Kot so že drugi napisali: mehanska varianta. Trotl ziher.

Če prav bi prej lahko na signalizaciji delali. Trenutno je tam recimo ona tabla z dlanjo. Je tudi prostor za obračanje? Je kaki nasvet kaj naj voznik naredi, če je že zašel v to situacijo? Zasilni izhod?
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
En malce realističen vpogled v to kar predlagaš. Kje bi ti te zadeve montiral v asfalt? Na odključnem pasu (torej tem, po katerem pripeljejo 'narobevozeči' na AC v kontra smer) ali po celi širini AC proti npr. MB.

Spregledal si namreč, da je AC 'živa' zadeva, torej se tudi namembnost posameznih pasov spreminja (npr. ob sanacijah, ko se AC zoži na le eno stran AC in posledično promet na eni strani AC poteka v obe smeri). Tu o mehanskih zadevah ni govora.

Pa še, tudi intervencijska vozila včasih zapeljejo na AC kontra (jasno, ko je AC že zaprta), ker druge možnosti nimajo.

Človek. Ni to pasulj! To morajo biti fail/safe zadeve. Te pa koštajo. Ni pa vsaka primerna za uporabo kjerkoli in točno tu je problem!
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Ker vlada hoče da je čim manj ljudi v Sloveniji, da jim ne bo treba penzije plačevat.

Država je bila z zadnjimi tremi mladimi ob približno 9 miljonov €, ki bi jih tekom življenja prinesli državi. Mogoče pa ima vlada zaposlene zares slabe ekonomiste, to čedalje bolj verjamem.
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Se strinjam. Take zadeve za na avtocesto niso, ker je preveč situacij, v katerih bi bodice lahko povzročile še dodatne pizdarije. Te bodice imajo že precej časa v uporabi za uvoze v garaže in varovana parkirišča - ampak v EU ne. Pač vsak se lahko zmoti, zakaj mu povzročati nepotrebno škodo.
Bolje bi bilo montirati svetlobne signale (fleš), ki bi začele bliskati v primeru narobe uvoza. Zbeganca bi fleš zbrihtal, reševalci bi pa vedeli za to svetlobno opozorilo in bi se nanj pripravili (če bi morali zaviti narobe na AC v primeru nuje). Seveda policija prej ac zapre.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik franci pravi:
En malce realističen vpogled v to kar predlagaš. Kje bi ti te zadeve montiral v asfalt? Na odključnem pasu (torej tem, po katerem pripeljejo 'narobevozeči' na AC v kontra smer) ali po celi širini AC proti npr. MB.

Spregledal si namreč, da je AC 'živa' zadeva, torej se tudi namembnost posameznih pasov spreminja (npr. ob sanacijah, ko se AC zoži na le eno stran AC in posledično promet na eni strani AC poteka v obe smeri). Tu o mehanskih zadevah ni govora.

Pa še, tudi intervencijska vozila včasih zapeljejo na AC kontra (jasno, ko je AC že zaprta), ker druge možnosti nimajo.

Človek. Ni to pasulj! To morajo biti fail/safe zadeve. Te pa koštajo. Ni pa vsaka primerna za uporabo kjerkoli in točno tu je problem!

Bom odgovarjal na tvoje razmišljanje, ki si jih pisal po odtavkih:

1. Zadevo bi montiral na začetku pasu, kjer se odključni pas odcepi od avtoceste.
2. Nisem spregledal, da je AC "živa" zadeva....zato sem pa napisal, da je zadeva zelo enostavna pri namembnosti obenem pa enostavna pri montaži demontaži....hint: ležeči policaji
3.situacijo z interventnimi vozili bi se dalo tudi rešiti, recimo z mehanizmom, ki bi te vilice spustil na najnižjo točko. Spet mehansko!
4. Človek, morš vedet, da so največkrat najboljše ideje....preproste ideje!

Problem je v tem, da se pri nas vse preveč razmišlja, razmišlja.... o kukuruzu! Manjka pa "zdrave pameti".
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Madafaka pravi:
Se strinjam. Take zadeve za na avtocesto niso, ker je preveč situacij, v katerih bi bodice lahko povzročile še dodatne pizdarije. Te bodice imajo že precej časa v uporabi za uvoze v garaže in varovana parkirišča - ampak v EU ne. Pač vsak se lahko zmoti, zakaj mu povzročati nepotrebno škodo.
Bolje bi bilo montirati svetlobne signale (fleš), ki bi začele bliskati v primeru narobe uvoza. Zbeganca bi fleš zbrihtal, reševalci bi pa vedeli za to svetlobno opozorilo in bi se nanj pripravili (če bi morali zaviti narobe na AC v primeru nuje). Seveda policija prej ac zapre.


"pač vsak se lahko zmoti"....
bonk.gif


Pojdi ti to povedat očetu, materi, ki sta izgubila otroka v nesreči, ki jo je naredil pijanec!

DA ponovim, za naše voznike so potrebni radikalni ukrepi, ki dejansko fizično preprečijo pizdarije!!
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Avstrijci so že dolgo časa nazaj montirali ravno take "failsafe" mehanske bodice na nekatere uvoze, ker imajo samo prav tako precej problemov z geisterfahrerji. Samo kaj, ko so kljub vsakršni odsotnosti elektronike vseeno občasno rezale gume tudi pravilno vozečim voznikom in so jih potem ukinili.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če so bodice pravilno nameščene, torej pod pravim kotom, NE morejo prerezati gume pravilno vožečim !
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Madafaka pravi:
Se strinjam. Take zadeve za na avtocesto niso, ker je preveč situacij, v katerih bi bodice lahko povzročile še dodatne pizdarije. Te bodice imajo že precej časa v uporabi za uvoze v garaže in varovana parkirišča - ampak v EU ne. Pač vsak se lahko zmoti, zakaj mu povzročati nepotrebno škodo.
Bolje bi bilo montirati svetlobne signale (fleš), ki bi začele bliskati v primeru narobe uvoza. Zbeganca bi fleš zbrihtal, reševalci bi pa vedeli za to svetlobno opozorilo in bi se nanj pripravili (če bi morali zaviti narobe na AC v primeru nuje). Seveda policija prej ac zapre.


"pač vsak se lahko zmoti"....
bonk.gif


Pojdi ti to povedat očetu, materi, ki sta izgubila otroka v nesreči, ki jo je naredil pijanec!

DA ponovim, za naše voznike so potrebni radikalni ukrepi, ki dejansko fizično preprečijo pizdarije!!
"Pač vsakdo se lahko zmoti" je bilo v kontekstu zapisa, da ponekod uporabljajo te bodice v garažnih hišah in varovanih parkiriščih.
Saj zadeva je res simpl - pravilno vozeč avto bodice povozi od zadaj (ker so montirane pod kotom), premaga silo vzmeti, ki bodice držijo pokonci, in se pelje naprej. Narobe vozeč avto bodice povozi od spredaj, bodice se zarijejo v gume in jih spraznijo, ker je za bodicami blokada. Nič novega nisi pogruntal.
Zadeva laufa lahko v tropih. Problem pri nas je s soljo in peskom za posipanje, ki bi v parih tednih ta sistem zablokirali.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Bom odgovarjal na tvoje razmišljanje, ki si jih pisal po odtavkih:

1. Zadevo bi montiral na začetku pasu, kjer se odključni pas odcepi od avtoceste.
2. Nisem spregledal, da je AC "živa" zadeva....zato sem pa napisal, da je zadeva zelo enostavna pri namembnosti obenem pa enostavna pri montaži demontaži....hint: ležeči policaji
3.situacijo z interventnimi vozili bi se dalo tudi rešiti, recimo z mehanizmom, ki bi te vilice spustil na najnižjo točko. Spet mehansko!
4. Človek, morš vedet, da so največkrat najboljše ideje....preproste ideje!

Problem je v tem, da se pri nas vse preveč razmišlja, razmišlja.... o kukuruzu! Manjka pa "zdrave pameti".

1. Zakaj že? Sem že videl, da se je model pripeljal na AC po pospeševalnem pasu in nato kontra zapeljal.
2. Ležeči policaji? Se šališ?
3. Kdo bi upravljal s temi mehanskimi vilicami? Bi morali vozniki intervencijskih vozil sami spustiti te vilice?
Glede 4. I rest my case.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če so bodice pravilno nameščene, torej pod pravim kotom, NE morejo prerezati gume pravilno vožečim !
Verjetno so tako mislili tudi Avstrijci vsaj kolikor sem videl na njihovi TV kake 10 let nazaj, pa vendar se je dogajalo. Vzroka ne vem, bi si pa predstavljal, da se taka mehanika ob tisočih vsakodnevnih prehodov vseh sort vozil, tudi zelo težkih precej hitro zjaha in začne delati probleme.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tudi če se zmoti v garažnih hišah ni butelj opravičen! Očitno je treba na silo, da si raja malo zamisli.
A sem kdaj trdil, da sem kaj novega pogruntal? Nikoli, sam koncept se mi zdi odličen in tudi izvedljiv. Kar se pa tiče tistih par dni v letu, ki jih ima 365, pa res ni problem ščistit same vilice.
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Kwa se zdej ven mečeš
stupid-1.gif

V garažni hiši ne more narediti večje pizdarije, ker je hitrost minimalna.
Koncept je za en jebeštrga, zato ga v EU tudi ni, kapiš? In to so ugotovili pametnejši od tebe in verjetno so imeli razloge, da sistema tu, v evropskem prostoru, ni.
Kar sde pa tiče tistih par dni v 365 dni dolgem letu - stroški čiščenja bi presegli vse ostale stroške s temi fedrštanšcami.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.089
3.593
113
41
Lj
Kje pa je ta študija, ki dokazuje da sistem ni učinkovit in kako se meri pamenost ljudi?