ravno obratno, pri digitalnem takoj vidiš vrednost, pri analognem pa moraš še pretvorit v vrednost
očitno pa različni možgani različno delajo. jaz sploh ne vem zakaj imam analogni števec za brzino, ker vedno gledam digitalni prikaz.
Dej nehaj no. Pri Range Roverju imaš digitalne števce in vidiš ne vidiš nič pregledno. Pri novem Focusu jih nima, pa imaš na sredini med števci velik display, kjer ti piše hitrost in je full pregledno, sploh ne rabiš gledat na analogni števec. Pri VW ima v digitalnem števcu v krogu znotraj napisano, koliko se pelješ. Dejansko je pregled hitrosti nepregleden, ker so števike nametane preveč skupaj, številka hitrosti, pa je znotraj števca pa je bistveno manjša kot pri Focusu in bistveno manj pregledna. Se strinjam, meni so števci v VW bolj všeč, nikakor pa ne bolj pregledni kot pri Focusu. Vsaj kar se hitrosti tiče, drugo me pa itak ne zanima. VW še ene usrane lučke za luči nima in ne veš, ali so luči prižgane, ali ne.
Mi pa za nimimivo, da se nihče ne pritožuje čez analogne števce v BMW in tri cilinderski motor v BMW, med tem, ko so trije cilindri v drugih znamkah kosilnica.
Pa če to, kdo kupi digitalne števce, ker je to oh in sploh. Morda v Sloveniji, kjer je pomemben nastop pred sosedi in ne uporabnost sekundarnega pomena. Malo poglejte mobile.de pa biste videli, da teh števcev še zdaleč ne kupi vsak, kot to meni Alteraš.