Priklopi multimeter (voltmeter) na baterijo, nekdo naj gre vžgat traktor, ti pa glej in si zapomni najmanjšo cifro med vžiganjem in jo napiši tukaj.
Hja, samo to boš bolj preverjal notranjo upornost akumulatorja, ne pa če je 90% ali 100% nafilanCitat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Priklopi multimeter (voltmeter) na baterijo, nekdo naj gre vžgat traktor, ti pa glej in si zapomni najmanjšo cifro med vžiganjem in jo napiši tukaj.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Gre za klasičen obremenilni test, iz katerega izveš v kakšnem stanju je. Če napetost (po predhodnem polnjenju) pri obremenitvi pade pod 10V je a) baterija zanič b) ni napolnjena. Sicer pa vsi sodobni testerji baterij merijo notranjo upornost.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Potem so ti šalabajzerji vgradili prešvoh akumulator.
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Glede na to, da omenjaš impulzno polnjenje - impulzne polnilnike uporabljamo za desulfatizacijo.
tako si podal še en dokaz, da nisi kupil polnilca, ampak osveževalec akumulatorjev.
LP