Roba iz Lidla, Hoferja & Co.

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ciljaš na debelino kablov? Si kdaj že olupil debele kable za štartanje avtomobila:? Isto debeli ko te pri polnilcu....sam debelejša izolacija
wink-1.gif
Mešaš jabolka in hruške. Kabli za vžig so namenjeni za vžig avta, polnilec pa za polnjenje akumulatorja.
Razlika v toku, ki teče skoz žice je ogromna.
Je pa res, da so tisti kabli s petrola nateg, debela je izolacija, not pa tanek drat.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ciljaš na debelino kablov? Si kdaj že olupil debele kable za štartanje avtomobila:? Isto debeli ko te pri polnilcu....sam debelejša izolacija
wink-1.gif
Mešaš jabolka in hruške. Kabli za vžig so namenjeni za vžig avta, polnilec pa za polnjenje akumulatorja.
Razlika v toku, ki teče skoz žice je ogromna.
Je pa res, da so tisti kabli s petrola nateg, debela je izolacija, not pa tanek drat.

Točno tako.
zmaga.gif
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Citat:
Uporabnik digg pravi:
Polnilci so brez vsakega nadzora napetosti. Saj ni z njimi nič narobe, le pozabit ne smeš, da je priključen.
In ne bo 16E škode za polnilec , ampak 80+E za accu.
LP

[/QUOTE]

Ko sem nahitro preletel navodila, bi naj aku napolnil do konca, potem pa se prestavil v stanje vzdreževanja le-tega in bi ga lahko imel priklopljenega naprej. To ni vredu za aku?

[/QUOTE]


Tako bi moralo biti, a pri polnilcih za par E žal ni.

LP
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Saj sem napisal, pri polnilcih za par E ni.

Cene kolikor toliko dobrih polnilcev se začnejo pri 60E, osveževalcev pri 40E.
Vse pod temi cenami ni zaupanja vredno, sicer deluje, a akumulator uničuje.
Že eno napačno polnjenje lahko uniči akumulator.

LP
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
digg pozabi na zgornje poste. eni majo še vedno sindrom če ni drago in točno določene firme je za en [censored]. komentirajo pa stvari katere so vidli na sliki
žal je realnost drugačna. in ko multinacionalka kot je lidl naroči xxxxx kosov neke stvari je ta pač poceni. marže niso nabite na 300% in potem je cena taka kot je.

glede navor ključa. uporabljam ga že dve leti in še kar ni razpadel.
glede ostale lidl in hofer robe. mi tudi še vse dela kaj sem tam kupil.
kolesarsce cote iz lidla in hoferja super.
zokni za skijanje za 5€, brez najmanjše teæžave prierljivi in konkurenčni tistim a 40€
itd itd itd.

valda niso stvari za tak smešne cene najboljše na trgu. so pa čisto spodobne in an nivoju. in marsikatera stvar se je že izkazala sa de identična pod drugo znamko prodaja tudi parkrat dražje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Saj sem napisal, pri polnilcih za par E ni.

Dvomim...dandanes je elektronika tolk pocen.......oz en čip tolk mal stane če ga dajo da nadzoruje polnjenje da je mogoče v končni fazi izdelava tacga polnilca 1 eur dražja z vsemi DDVji itd

Bom pa fotru omenu da premer z aparaturo ko bo accu napolnjen kolk so kej parametri ponjenja...k se v te zadeve spozna...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Habe beide Geräte beim Laden an einer Autobatterie (40Ah) elektrisch verglichen:

- Ctek 3600 von Louis 6/2006 (ca. 60.-)
- Tronic T4X von Lidl 10/2007 (19,90)

Tests bei Zimmertemperatur (ca. 20°C)

- Am Ladebeginn beide gleich - Laden mit ca. 3,6A

- Am Ladeende sieht es unterschiedlich aus: Das Tronic lädt zuerst mit vollen 3,6A bis ca. 14,4V durch, schaltet dann auf 0,8A (Motorrad-Modus) und lädt widerum bis zum Ende (wieder 14,4V = Ladeschlussspannung) und geht dann in einen dauernden Erhaltungsstrom von 0,064A über, um die Selbstentladung auszugleichen. Die Batterie pegelt sich danach zwischen 13V und 13,8V ein.

Ctek 3600: Lädt bis 13,5V mit vollen 3,6A (wird dabei sehr, sehr warm...) und reduziert dann langsam den Strom immer weiter herunter. Bei ca. 14,4V ist Ladeende und es schaltet vorläufig ab = Erhaltungsmodus (und verbraucht dabei satte 8 mA Rückstrom aus der Batterie !). Und wenn die Batteriespannung dann nach einigen Stunden auf 12,8V gesunken ist, beginnt es einen neuen Ladevorgang wieder bis 14,4V (Ctek nennt das dann Impulsladen, ist aber nichts anderes wie normales Laden bis Voll). Jede gesunde Batterie erreicht nach dem Laden ihre Ruhespannung von 12,65 V - 12,8 V immer nach wenigen Stunden (auch ohne 8 mA Rückstrom) - und so lädt das Gerät mehrmals täglich immer von Neuem - ob das so gut ist ? ....

Eine unwesentliche Frage bleibt auch, welche Charakteristik eher mit dem Laden fertig ist, bei einer Autobatterie kann beides jedenfalls dauern, gerade wenn diese nicht mehr so neu ist ....

Bei einem Stromausfall (simuliert durch Netzstecker ziehen und wieder einstecken) geht das Tronic leider immer in den Standby-Modus zurück und nicht in den Lademodus wie das Ctek.

Eigentlich schade für das Tronic, da ich mit dem Ctek im Winter immer alle 4 Wochen automatisch per Zeitschaltuhr die Motorradbatterie nachladen kann. Das schont den "Batteriestoffwechsel" (Batterie lebt länger durch weniger Zyklen) und spart an der Stromrechnung.

Und mit dem Tronic durchgehend mit 64 mA erhaltend zu laden, klingt erst mal ok, kostet aber Strom und ich habe (bisher) ein zwiespältiges Gefühl, einer Batterie dauernd Strom zu geben und ihr niemals Ruhe zu gönnen.

Beim Lidl Tronic T4X messe ich im Standby keinen Rückstrom, was aber keinen Vorteil hat, da es sich (einmal aktiviert) immer im Lademodus befindet, und wenn auch nur mit 64mA im Erhaltelademodus. Sollte eine alte Batterie sich mit mehr Strom (als 64 mA) selbstentladen (oder durch zusätzliche Verbraucher), schaltet das Gerät unterhalb von 12,7 V nicht mehr automatisch in den Lademodus um !!

Und welches der beiden Geräte ist jetzt besser ?? - das mag ich auch nicht sagen, jedenfalls kostet das Tronic nur 1/3 des Ctek 3600. Gut finde ich beide, nach Erfahrungen mit mehreren anderen Netzladern, die nicht so toll waren.

... Für meine 'Studien' kann ich keine Garantie übernehmen ...

MfG
Stefan


pa naj si vsak svoje misli ali je ta polnilec vredn 16€ in ali je ctek 3600 vredn 60€

tisti ki pa rabi resn polnilec za resno vsakdanjo uporabo bo pa kupo seveda nekaj temu primernega. za povprečnega domačega uporabnika za vsake tolko dopolnit/napolnit akumulator v avtu je pa tole čisto ok
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.php?p=3460956


The Tronic unit appears to function EXACTLY as the CTEK one, mode one for batteries under 14Ah charges at 14.4V, 0.8A; mode 2 for batteries above 14Ah charges at 14.4V/3.6A and mode 3 for cold conditions charges at 14.7V/3.6A. The symbols for all three modes are the same as my CTEK. The operational modes are the same as my CTEK. IF the Tronic unit detects voltage between 7.5V and 10.5V on initial connection then it pulse charges until 10.5V is reached - i confirm whether the CTEK does this from memory. Once full charge is reached in modes 2 and 3 the unit reverts to maintenance mode of 14.4V/0.8A (as per CTEK).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Se prav lahko podatke od XS3600 modela gledamo
smile-1.gif


http://shop.conrad.si/websale7...A_14724_0310070


Visokofrekvenčni polnilnik s 4-stopenjsko polnilno karakteristiko IUoUp brez napetostnih konic. Akumulatorje 1,2120 Ah lahko polnite med obratovanjem, ne da bi povzročili škodo na elektroniki vozila. Pulzno ohranjanje napolnjenosti baterij skrbi za to, da so baterije vedno napolnjene 95100 %. Akumulator je lahko trajno priključen na polnilnik.
 
Nazadnje urejeno:

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
digg pozabi na zgornje poste. eni majo še vedno sindrom če ni drago in točno določene firme je za en [censored]. komentirajo pa stvari katere so vidli na sliki
žal je realnost drugačna. in ko multinacionalka kot je lidl naroči xxxxx kosov neke stvari je ta pač poceni. marže niso nabite na 300% in potem je cena taka kot je.

glede navor ključa. uporabljam ga že dve leti in še kar ni razpadel.
glede ostale lidl in hofer robe. mi tudi še vse dela kaj sem tam kupil.
kolesarsce cote iz lidla in hoferja super.
zokni za skijanje za 5€, brez najmanjše teæžave prierljivi in konkurenčni tistim a 40€
itd itd itd.

valda niso stvari za tak smešne cene najboljše na trgu. so pa čisto spodobne in an nivoju. in marsikatera stvar se je že izkazala sa de identična pod drugo znamko prodaja tudi parkrat dražje.


Multinacionalka kupi zelo veliko količino za zelo majhen denar in proda za najvišjo možno ceno.
Ne, ne dajo poceni, ker še vedno nekaj zaslužijo, kot ti misliš.
Dajo za maximum, ko se še proda. Cena je odvisna od trga, na katerem prodajajo.
In prodajajo s precej več kot 300% maržo.

Moment ključ ne bo razpadel, je pa daleč od umerjenosti .
Za kolesa ni problema, ko boš pa glavo zategoval na 5 kil premalo ali 5 kil preveč, pa ti bo žal, da si kupil ključ za par E.
Sosed je kupil polnilec za 40E - Bosch 10A - v eni omenjenih trgovin.
Po dveh letih ( morda 10 polnjenjih ) je odpovedal in mi ga prinesel v popravilo.
V njem je trafo, 2 diodi, varovalka in indikator (ne merilec) toka.
Pa je kupil dražjega, ker se je bal, da bo za par E kupil crap.

Toliko ...

LP
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
maš gori sliko cteka in tega lidlovega pa primerjaj.
in v dveh postih lepo oisano delovanje in primerjava. in se izkaže da delujeta praktično identično?
in ne bluzi na pamet o nekih nadzorih napetosti in nevem kaj vse češ da jih ni. če maš test dveh različnih oseb ki ti opisujeta enako delovanje kot ctek. torej te že ma neka varovala

torej kje je problem? v tem da na lidlovem ne piše prava znamka?

še ena stvar. v lidlu kupil kolesarske hlače dolge za 15€, ki so IDENTIČNE hlačam priznane kolesarske firme ki so bile za nekaj čez 80€. identične od materjala, kroja, šiva, podloge pod ritjo itd.
kdo je zaj bedak? tisti ki jih kupi za 15 noname al tisti ki jih kupi za 80€

da je pa v lidlu ali hoferju kupil boschev polnilec pa neverjamem
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Po dveh letih ( morda 10 polnjenjih ) je odpovedal in mi ga prinesel v popravilo.
V njem je trafo, 2 diodi, varovalka in indikator (ne merilec) toka.
Pa je kupil dražjega, ker se je bal, da bo za par E kupil crap.

Toliko ...

LP

In si pregledal kaj je skurlo
sprasujem se.gif
Ponavad dajo najcenejše elemente not....če ne gre vezje.....greš v el. štacuno pa kupš en kvaliteten element k ga je skurlo...pa prelotaš in dela pol 100let
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ciljaš na debelino kablov? Si kdaj že olupil debele kable za štartanje avtomobila:? Isto debeli ko te pri polnilcu....sam debelejša izolacija
wink-1.gif
Mešaš jabolka in hruške. Kabli za vžig so namenjeni za vžig avta, polnilec pa za polnjenje akumulatorja.
Razlika v toku, ki teče skoz žice je ogromna.
Je pa res, da so tisti kabli s petrola nateg, debela je izolacija, not pa tanek drat.

Točno tako.
zmaga.gif


Sam vi2 majstra....a se vama ne zdi da če uni zasilni kabli z tankim kablom zdržijo par užigov avta.........da potem ne bo problema če so enake debeline pri tem polnilcu
grims-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
kabli pri tem polnilcu so enakega preseka kot pri cteku. res pa je da so pri cteku dosti bolj kvalitetni (mehki)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
To je pol sam druga plastika pri izolaciji! Mogoče bosta pa zdei synthman pa crashburnt iskala drugačnost v boljši kvaliteti bakra
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Po dveh letih ( morda 10 polnjenjih ) je odpovedal in mi ga prinesel v popravilo.
V njem je trafo, 2 diodi, varovalka in indikator (ne merilec) toka.
Pa je kupil dražjega, ker se je bal, da bo za par E kupil crap.

Toliko ...

LP

In si pregledal kaj je skurlo
sprasujem se.gif
Ponavad dajo najcenejše elemente not....če ne gre vezje.....greš v el. štacuno pa kupš en kvaliteten element k ga je skurlo...pa prelotaš in dela pol 100let

Trafo.


Sicer pa nima smisla, vsak hvali svoje, vsaj kupi svoje

Eni se nategnejo, eni so nategnjeni ...

Off

LP