20 let je veliko za avto. Prikolica se ne stara tako hitro. Sem pa za svojo dal 6 jurjev in čez dve leti 6.500 dobil za njo, res je, da je bla z moje strani opremljena s tendo in moverjem, pa še tip je nekaj malega zaslužil. Je pa res, da se tukaj pogovarjamo o 4-6 jurjih in to je maks kar bi sam dal za tako staro prikolico. Moja je imela znake uporabe, nikakor pa ni bila zmahana. Na stari old punci, ki me je koštala 3000 EUR sem v sedmih letih izgubil 1500 EUR. Ker je bila vzdrževana, in predvsem vozna, je šla v dveh urah, tip prišel, odkartal denar, zapel, rekel, kje se najbližje naredi prepis in sva šla prepisat.
Te z uvoza so bile na cesti, najslabše za prikolico je, da je ležala recimo 10 let v kampu na pavšalu, po možnosti celo zimo zavita v streč folijo. Tako da dobra, suha redno uporabljana in lepo ohranjena prikolica letnika 2001-2004 je lahko več vredna, kot prikola letnika 2010 ki je stala nekje na pavšalu. Moje izkušnje z obema prikolicama mal starejšega letnika so dobre. Sej mehanike ni kaj dosti, vse je odvisno od zmahanosti opreme (strešna okna, WC, Truma....) Tist pol nanese, če je treba menjat, sploh okna.
Je pa po drugi strani res, da se dobi nova prikolica ne tako zelo draga, tako da če imaš budget, je tud to opcija. Je pa spet res, da če zadaneš v škarpo staro prikolo al pa novo, te pri stari precej manj boli. Kasko zavarovat je pa seveda pametno obe, ker so za obe kosi, predvsem okna dragi ko pes. Pa še to, mover je zlata vreden, tko da boljš par let starejša z moverjem, kot nova brez.
Old punca bo stara 30 let, pa sem jo lani videl v kampu, tip ima še isti baldahin in je srečen z njo.