Mi imamo sedaj že drugo kasetno in se nam obnese.
Je pa res, da v vetru jo pač zapreš, dež ni problem. Če gremo stran od prikolice, jo zapremo.
Razlog za to je bil ta, da je sam ne moreš zapret, sva pa z tamalim večkrat šla kam sama in je bil premajhen, da bi lahko kaj pametnega pomagal. Sedaj se mogoče obeta ravno obratno, da bo sama boljša polovica in bo spet problem z rokovanjem.
Cena je sicer malo višja, ampak ne za dol past. Z prvo prikolico smo naredili cc 30.000 km jev z tako tendo in ni bilo znakov poškodb ali česarkoli. Težave z tendami se večkrat pojavljajo pri avtodomarjih in to predvsem zato, ker jih rentajo in folk ne napne in ne sidra tende. Pride sapa z prave strani in flok, tenda leti čez streho. Edini množičen pojav, recimo temu cc 5 komadov v enem jutru, sem videl v Stockholmu, kjer sta leteli cez streho dve tendi v vrečkah težave z zapiranjem pa so imele tri kasetne tende. Nobena ni bila privezana.
Je pa tako, kot so napisali že mnogi.
Ko smo kupovali prvo prikolico, smo hodili po kamp štacunah kaj moramo imeti s seboj. Svašta smo kupl. Sedaj gledamo, česa ne potrebujemo. Tla so po večini prazna, prikolica je postavljena v par minutah. Na srečo je avto tak, da je vsa teža v avtu, v prikolici je tisto, kar sproti rabiš.
Na prejšnji smo pri nakupu dobili baldahin, mi smo raje namontirali tendo, ki je bila zmontirana tako, da se je dalo nad njo namestiti tudi baldahin. Pa ga nismo nikoli. Niti ga nismo vozili s seboj.