Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.
Veš ko crkne. Crkne pa pri vseh.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.
Se strinjam in to spada potem pod tiste de.bilneže, kateri kupujejo dizla za jajcanje po mestu, zato ker ga pač ima sosed.Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, samo pri enih za DPF sploh ne ves.
No pri komu pa, če si že tako napisal. VW in Audi tudi ima problem, Toyota enako, Mazda enako, Citroen tudi, tudi pri BMWju je enako.
Govorim seveda tam, kjer se avto vozi na kratke razdalije. Če ti avto voziš z DPF filtrom voziš na "dolge" fure in ga pri tem niti ne šparaš ampak ga voziš tako, da se avto ne matra ni problema.
Pa to nima čisto nič veze ali je to BMW, Renault ali pa Toyota ... kratke vožnje z "mučenjem" motorja pri dizlu s DPF sistemom pač ne gre.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Btw, tudi če voziš avto z DPFjem na dolge fure izredno na izi, ne boš imel nobenega problema. Ga ni treba tiščat. No, za polizdelke ne bi šel stavit roke v ogenj
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Btw, tudi če voziš avto z DPFjem na dolge fure izredno na izi, ne boš imel nobenega problema. Ga ni treba tiščat. No, za polizdelke ne bi šel stavit roke v ogenj
Nisem mislil, da ga moraš terat, ampak da ga voziš tako kot se za avto spodobi. Jaz namreč vedno večkrat vidim, kako ljudje "mučijo" dizle v "mini" minimalnih obratih, kar ni dobro. Avto se naj vozi tam, kjer se motor najboljše počuti in je normalno "mazan".
Citat:
Uporabnik softi pravi:
če ga voziš po ac v njemu ljubih obratih namesto na minimalnem minimalcu
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Z avtom se bo vozilo, delalo se bo nekje med 15-20.000 km letno.