Razlike v kvaliteti bencina

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
ksz

ker sem glih nekaj meril parametre na avtu, lahko za primerjavo objavim konkretne meritve moči s Petrolovim 95 oktanskim gorivom in OMW super 100. Razlika je cca 20 kW (pri enakih pogojih merjenja). Razlika se tudi čuti med samim pospeševanjem, kjer je opaziti nenormalno zamorjenost motorja (cukanje) s 95 oktanskim bencinom

95 oktanov

95.jpg


100 oktanov

omw100.jpg


Kateremu avtu ste vzeli ven blokado?
grims-1.gif
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
ksz..

Sam tankam 95,avto je letnik 94, 110kw, poskusil sem 100, mogoče je za odtenek manj kurilo(ampak ne vem), šlo je enako za moje pojme, 2.0 16v NA. Moram poskusiti še par tankov 100 da bi lahko kaj vedel. Piše min 95. Nekak dvomim da bi za 94 letnik moral tankati 100.

Simon_Vi: kaj ti tankaš?


off: Kolega je rekel da saxo 1.0 ali 1.1 gre iz 100 oktancem 10km/h več =))))))))))))))))
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.490
4.256
113
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
ksz..

Sam tankam 95,avto je letnik 94, 110kw, poskusil sem 100, mogoče je za odtenek manj kurilo(ampak ne vem), šlo je enako za moje pojme, 2.0 16v NA. Moram poskusiti še par tankov 100 da bi lahko kaj vedel. Piše min 95. Nekak dvomim da bi za 94 letnik moral tankati 100.

Simon_Vi: kaj ti tankaš?

Po bregu dol z močnim vetrom v hrbet
cheer.gif


off: Kolega je rekel da saxo 1.0 ali 1.1 gre iz 100 oktancem 10km/h več =))))))))))))))))
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.091
7.015
113
Ok, še nekaj nismo nekaj razjasnili, čeprav sem vprašal že parkrat
smile-1.gif


Kaj če sploh ni finta v tem, da je razlika zaradi dejanskih oktanov, ampak je razlika v tem, da je pri nas po defaultu bencin itak z manj oktani. Ziher je kakšno zakonsko določeno, kolikšno je lahko odstopanje in Petrol morda cilja ravno na najnižjo mejo. Mislim, da sem na starem forumu enkrat zasledil nekaj o tem, da bi dejansko 95 oktanski bencin imel ene 90 otaknov in tako naprej.

Kaj res nihče ne ve nič o tem?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Oba goriva bi bilo fino poslat na kako kemijsko analizico.
wink-1.gif

Drugače je pa čisto normalno, da moderni motorji več moči iztisnejo iz višjeoktanskega goriva. V principu je reč obratna - moč zmanjšujejo glede na klenkanje, saj elektronika motorja slednje detektira neopazno in ustrezno regulira parametre izgorevanja.

Ogo
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Kolko mi je znano ima AMZS že lep čas načrt dati gorivo na teste. Problem je najti laboratorij ki bi jih izvedel, baje se vsi otepajo teh testov...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Oba goriva bi bilo fino poslat na kako kemijsko analizico.
wink-1.gif

Drugače je pa čisto normalno, da moderni motorji več moči iztisnejo iz višjeoktanskega goriva. V principu je reč obratna - moč zmanjšujejo glede na klenkanje, saj elektronika motorja slednje detektira neopazno in ustrezno regulira parametre izgorevanja.

Ogo





motor idealno obratuje ce ima vsak toliko oktanov kot je predpisano, ce jih je vec ni nic narobe, moci pa ni zaradi tega nic vec.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
V Sloveniji se vsi laboratoriji po moje bojijo naftnih trgovcev ali pa so ustrezno podmazani. Testi goriv so tudi v tujini redkost, pa čeprav niti slučajno ni vseeno, kaj ti prodajajo - še posebej pri teh cenah.

Tudi v tistih testih, ki jih izvedejo, se vedno nekaj izmotavajo, kao: rezultati so nejasni, odvisno je od marsičesa, žal smo nekatere rezultate izgubili, rezultatov žal ne moremo razkriti ker, rezultati niso zanesljivi... Prevelik dnar je zgleda v ozadju.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Oba goriva bi bilo fino poslat na kako kemijsko analizico.
wink-1.gif

Drugače je pa čisto normalno, da moderni motorji več moči iztisnejo iz višjeoktanskega goriva. V principu je reč obratna - moč zmanjšujejo glede na klenkanje, saj elektronika motorja slednje detektira neopazno in ustrezno regulira parametre izgorevanja.

Ogo

motor idealno obratuje ce ima vsak toliko oktanov kot je predpisano, ce jih je vec ni nic narobe, moci pa ni zaradi tega nic vec.

To drži, vendar obstajajo motorji z regulacijo klenkanja - tisti motorji znajo več oktanov izkoristiti.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
dandanes imajo vsi novi motorji senzorje klenkanja.Ti senzorji regulirajo predvzig motorja in s tem scitijo motor pred poskodbo vendar se s tem malo zmanjsa moc.Do klenkanja pride ce uporabljamo gorivo s premalo oktani in se nam gorivo v valju motorja nenadzarovani vziga, torej ne z svecko ampak malo prej.Oktansko stevilo pove samo kako je gorivo odporno na samovzig in ne kako ima kaloricno vrednost, torej ne vpliva na moc motorja.
Visokooktansko gorivo ponavadi rabijo avtomobili z visokim kompresijskim razmerjem.
V starejsih avtomobilih brez senzorjev klenkanja lahko z premalo oktanskim gorivom pride do poskodb glave motorja, v novejsih pa ne, je pa nekaj manj moci.