Od hibrida bi vzel samo toyoto. Imajo pa zasoljene cene
Upam da si jo (bos) prodal po zasoljeni ceni
Upam da si jo (bos) prodal po zasoljeni ceni
Verjamem.Tudi ta motor ni ravno perla
Nohtki so pomoje od carice.Kjere fore z nohtki...
Kao frišno prodan od prve lastnice....
Verjamem.
Kater pa je danes "perla"?
Pa da je vsaj ze pet let na trgu
.
Moj Hyundai 1.4..100KM ..130.000km...dela kot prvi dan...olja ne kuri nič...je pa nepremičnina bi rekliVerjamem.
Kater pa je danes "perla"?
Pa da je vsaj ze pet let na trgu
.
1.0TSI od vwja je ok mašina, ane? pa precej avtov s tem motorjem...
1.2, 4-je cilindri, zanesljiv. Pri teh malčkih in omejenem budžetu je to to. Nekaj se mora žrtvovati....v tem primeru, dinamičnost.Dinamicna zenska in manj kot 70 konjev v NA bencincu?
Se zajebavas, ne? 12 jurjev za 6 (šest) let starega, nov je pa 14.500Ali pa malo novejše z boljšo opremo in dražje. Pa če bi se še za kakšen popust dogovril bi bil verjetno tole deober nakup.
Skyactive G motorji so drugače super, res zaneslivi in tudi poraba ni visoka. Ima ketno tako da odpadejo veliki servisi. Jaz sem na trojki (1.5 100KM) naredil 220.000km brez kakšnih posebnosti. Poleg rednih servisov (olje, filtri na 20.000km in svečke na 120.000km) sem menjal do sedaj eno vžigalno tuljavo in cev klime.
Ni pa to avto za dinamike.
Pa olje imajo nekateri tudi radi....Ja, prvi TSI so sicer imeli probleme z verigo. So pa sedaj celotno garnituro kar lepo spedenali. Te bo prej kakšen infotejment zezal kot mehanika.
Za 14.500 imaš plastičen volan, ročno klimo in radkape. Tale iz oglase je bil nov cca.17- 18k EURSe zajebavas, ne? 12 jurjev za 6 (šest) let starega, nov je pa 14.500
Se strinjam. Raje 1.2 če mora biti 4 cilindraš.Moj Hyundai 1.4..100KM ..130.000km...dela kot prvi dan...olja ne kuri nič...je pa nepremičnina bi rekli
To so bili še 1,2 tsi ki jih ni več že nekaj časa, pa še to so bili problematični do 2011, 1,0 tsi ima jermen že ves čas.Ja, prvi TSI so sicer imeli probleme z verigo. So pa sedaj celotno garnituro kar lepo spedenali. Te bo prej kakšen infotejment zezal kot mehanika.
Ne do 2011 ampak nekateri so imeli probleme tudi po menjavi verige.To so bili še 1,2 tsi ki jih ni več že nekaj časa, pa še to so bili problematični do 2011, 1,0 tsi ima jermen že ves čas.
Maja dobim novo Kono 1.0, me je na testni presenetila z odzivnostjo in da skoraj ne veš da so trije cilindri. Dve leti nazaj sem vozil i30 s tem motorjem pa so me 3 cilindri motili. Isto škoda 1.0 TSI 95KM. Hči ima twingo 3 cilindri...kot kosilnicaSe strinjam. Raje 1.2 če mora biti 4 cilindraš.
Drugače je pa zelo hvaležen motor 1.0, so pa 3 cilindri...