Saj jermen je še najmanjši problem. Glavni problem je poraba olja. Rešitev je pa menjava motorja, ki problem odpravi za nekaj časa.ČE se motor razleti v prvem tednu po nakupu bi verjetno šlo.
Po drugi strani pa verjetno, če sedaj Car menja olje IN JERMEN ima s tem naslednjih nekaj let mir, glede na to, da nekih velikih kilometrov ne bo delal...
Glih jermen je največji problem pri teh mlinčkih, ker v olju razpada in delci mašijo oljne kanale. Zaradi tega pride do manjšega pritiska olja in s tem nezadostnega mazanja motorja. S tem pride obraba glavnih delov in "blokiranja" batnih obročkov, kar vodi do prekomerne porabe motornega olja, s tem prihaja do kopičenja oblog v motorju in katalizatorju ipd..pa tudi pregrevajo se radi ti mlinčki, kar vodi še do hitrejšega propada mašine.Saj jermen je še najmanjši problem. Glavni problem je poraba olja. Rešitev je pa menjava motorja, ki problem odpravi za nekaj časa.
sam res, kje so sedaj "novi" 1.2 motorji, ki bi naj imeli verigo?Torej novi stellantisi niso več tolk švoh nakup....???
Sodelavec sem vidu, da je imel 2008 (brez levjega zoba) eno leto..... sedaj ima toyoto.
Poglej, če še lahko podaljšaš jamstvo, do 6 let in 200000 km.
Najceneje te pride, ker bodo pač menjali 4 motorje.
Si slučajno opazil, da je to C5 Aircross hybrid in ne C3?To je pa že v rangu vsega drugega.... od 32k naprej. Mislim, da niso nič naredil.
Poglej priponko 82030
naloži na svoj YouTubeTa je bil rentacar. Crknil ni, ampak so me celi Kanarci gledali kot čudo ko sem peljal mimo...
A video se da prilimat?