A res? Zakaj je potem Toyota vgrajevala noter katalizator, ki NE OPRAVLJA NOBENE FUNKCIJE?Meni pri 190k km ni med menjavo spil nič olja, kolikor sem pa bral ameriške forume je pa to dokaj pogost pojav pri 160k miljah (oz. 250k km). Torej daleč od tega da bi vsak Prius pil olje.
Kolikor vem je problem pri Toyotah to da ko katalizator ne opravlja več svoje funkcije na armaturi sveti lučka, kar pa na tehničnem ne sme. Če bi takemu avtu dejansko testiral izpuste bi jih morda celo opravil, morda ne ko je avto hladen, če bi bil pa ogret kot ga alteraš zna bi jih pa sigurno.
Ne, nisem tega napisal, očitno si ti funkcionalno nepismen.Ti si napisal, da gre cez izpuste brez kata. Ali ne ves vec kaj pises?
Men je bilo to zmeram zanimivo....kao katalizator naj bi bil za v kanto pri okol 120-150kkm.....a še vsakič sem BP naredil tehnični (pline) na kjeremkol avtu z 200+...več pol starih avtov na cesti katalizator ne opravlja več svoje funkcije.
Jah ti veš, da bi šel čez izpuste, ker je super duper zelena Toyota, ki nikoli ne crkne, a ne? Samo zaradi lučke ne gre čez. Kje si to pobral? Ali spet predvidevaš, ker to je Toyota in nič ne crkne. To, da jih preglednik SPUSTI čez, čeprav so tehnično neustrezna, pomeni da je pač nekaj narobe. Pa če je lučka ali pa kat hin. In lučka se tam verjetno ne prižge iz čistega dolgčasa, ampak to pomeni, da nekaj s katom ni ok.Ne, nisem tega napisal, očitno si ti funkcionalno nepismen.
Katalizator ni ON/OFF zadeva, to da ne opravlja več svoje funkcije v zadostni meri, ne pomeni da ne opravlja svoje funkcije sploh, ampak pomeni da svojo funkcijo opravlja slabše. Za tisto kar merijo ne tehničnih lahko da celo še vedno dovolj dobro, ampak ti nič ne pomaga četi sveti lučka na armaturi.
pol tolko km nima večina bencinerjev. Avti se praktično nikoli ne ogrejejo na delovno temperaturo. dalje razmišlaj samMen je bilo to zmeram zanimivo....kao katalizator naj bi bil za v kanto pri okol 120-150kkm.....a še vsakič sem BP naredil tehnični (pline) na kjeremkol avtu z 200+...
Zdej pa Al uporabniki tolk slabo skrbijo za avtomobile....al majo pa tehnični ohoho tolerance pri pregledu?
Ne morejo, ker niso rocket scientists, da bi znali navit motor v višje vrtljaje.Tko da kot za DPF dizle zzabasanimi filtri...bi jaz uporabnikom priusov in hibridom na splošno enako svetoval...vsake tolk pejte na sprehod po AC/obvoznici v prestavi nižje da se vam katalizatorji segrejejo kot se morajo in bo S5 vse delovalo....
Tud mislim da je nikoli segret katalizator nekega mestnega avta ki se ga jajčka čez semaforjev tudi glavni razlog za neopravljene pline na tehničnem... Folk več ne upa prtiskat čez 3000 obratovpol tolko km nima večina bencinerjev. Avti se praktično nikoli ne ogrejejo na delovno temperaturo. dalje razmišlaj sam
točno ja to je rešitev bravo. Sploh ko na obvoznici dela avto na 2300 obratih. Prestav nima btw.Tko da kot za DPF dizle zzabasanimi filtri...bi jaz uporabnikom priusov in hibridom na splošno enako svetoval...vsake tolk pejte na sprehod po AC/obvoznici v prestavi nižje da se vam katalizatorji segrejejo kot se morajo in bo S5 vse delovalo....
Jah ti veš, da bi šel čez izpuste, ker je super duper zelena Toyota, ki nikoli ne crkne, a ne? Samo zaradi lučke ne gre čez. Kje si to pobral? Ali spet predvidevaš, ker to je Toyota in nič ne crkne. To, da jih preglednik SPUSTI čez, čeprav so tehnično neustrezna, pomeni da je pač nekaj narobe. Pa če je lučka ali pa kat hin. In lučka se tam verjetno ne prižge iz čistega dolgčasa, ampak to pomeni, da nekaj s katom ni ok.
Sedaj pa še naprej nakladaj o ultra super duper zeleni Toyoti, ki gre čez tehnični kljub temu, da vse lučke svetijo.