Preveč pameten je bil tisti, ki pri homologaciji poklekne pred avtomobilskim kapitalom. Preveč pameten je bil tudi bedak pri Toyoti, ki si je izmislil trike postopka, kako prisiliti motor v delovanje. A imajo kak podoben trik, da klimo prižgeš?Ne bodi preveč pameten, itak da dobijo na tehničnem navodila v slovenščini, tole sem dobil pač na ameriškem forumu, ker je to za cel svet enaka procedura, a misliš da je Toyota sprogramirala poseben servisni način samo za Slovenijo?
no tole ni vec hec hvala za info.Evo uradno. Do nadaljnega prepovedano izvajanje tehničnih pregledov, zavarovanj, registracij.
vse lahko uredis na daljavo, tako delam jaz. samo tehnicnega ti mora pac pozegnat stric v kombinezonu.Jest sem tehničnega naredila, zdaj moram vprašati agentko če lahko zavarovanje uredim na daljavo, medtem ko registracijo menda lahko, kali?
Ko ti bo jasn princip delovanja hsd pogonskega sklopa ti bo jasno zakaj je tak. Do takrat pa bluzi dalje, samo probaj sam sebi utrujat ne tolko nam.Preveč pameten je bil tudi bedak pri Toyoti, ki si je izmislil trike postopka, kako prisiliti motor v delovanje. A imajo kak podoben trik, da klimo prižgeš?.
Seveda, se opravičujem gospod ministrant svete Toyote! Gotovo se ne bi dal narediti en klik postopek. Jasno je, da je to nemogoče.Ko ti bo jasn princip delovanja hsd pogonskega sklopa ti bo jasno zakaj je tak. Do takrat pa bluzi dalje, samo probaj sam sebi utrujat ne tolko nam.
Ni res. Z laserjem ti skozi vetrobransko steklo izmeri temperaturo na obrazu, zaradi ugotavljanja krone.no tole ni vec hec hvala za info.
ampak vazn, da radarji se zmeraj lovijo poredne voznike
Avto kar sami ugotovi da je na testu. Ne pa da ga niti preglednik ne zna nahecat....Švaba bi vsekakor naredil enostavnejši postopek za zagon motorja na testu.
Da znajo, so že pokazali
Še en Toyota ministrant se je pofočkal.Kaj zdaj ne najdeš druge slabosti pri Toyoti in si se obesil na to
+1Pepe: kuliraj se ti. Ce nimas kaj druzga napisat je to tvoj problem.Toyota je dejansko dobra. O goljufivi elektroniki in samodejnem ugotavljanju kdaj je avto na tehnicnem pa ne bi, mafijska posla me ne zanimajo.
Zdaj ste se osredotočili na to, da preglednik kao ne zna opraviti meritev. Jaz sem začel to temo ... 15 let stari priusi imajo težave z emisijami, ne s preglednikom. Imam 3 stranke, ki jim vsako leto preglednik skozi prste pogleda ... en je poskušal na pooblaščenem servisu popravljati zadevo, se znebil 2 jurjev in mu niso v celoti rešili problema. Druga 2 po tem niti poskušata ne ...+1
Sicer se strinjam, da je Toyota dejansko dobra. Vsekakor dobra v tem, da v Evropi na tehničnem preglednik obupa in ne meri izpuha. Zakaj točno ji je to smiselno, pa ne razumem.