Proklet tehnični

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Če ima gori v homologaciji vpisane vse predelave, gre tukaj vse skozi, če nima pozabi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Nič, če ima vse vpisano noter v Nemčiji že, torej v TUVu.
Prideš s tistimi dokumenti v Slovenijo in ti vse vpišejo noter ob homologaciji.
 

TGV

Fizikalc
2. okt 2007
726
106
43
Nisem mislil na konkretno vozilo - ta pade v rubriko "prej registrirano v EU", recimo da bi jaz storil z neko toyoto celico ..
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
In zakaj misliš, da bo pri drugem vozilu odgovor drugačen?
Ali misliš, da za Porsche veljajo x pravila, za Toyota pa y?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Potem pa naj tako napiše.
Rabiš TUVe za vse vgrajene dele in izjavo mehanika, da je zadevo ''strokovno'' vgradil.
To je vse.

Če nimaš TUVov, pa lahko le sanjaš, da bi to registriral pri nas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Najboljša je izjava o strokovni vgradnji platišč - izjavljamo, da smo predhodna platišča odmontirali in na njihovo mesto namestili nova platišča z novimi gumami. :bonk:
Dobesedno iz moje izjave. Pa ker so dovoljene tri dimenzije gum, moram z vsako dimenzijo prit na svoj homolomo pregled in seveda vsakič plačat pristojbino - ni dovolj, da je že TUV to ugotovil.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Nisem mislil na konkretno vozilo - ta pade v rubriko "prej registrirano v EU", recimo da bi jaz storil z neko toyoto celico ..
Predelave homologiraš. Če imajo vse zadeve že certifikat, da so primerne za tvoje vozilo, gre vse zlahka. Če nimaš ustreznih certifikatov, moraš pa sam iti skozi in plačati zahtevana preverjanja in testiranja.
 

TGV

Fizikalc
2. okt 2007
726
106
43
Bom videl kaj se bo dalo storiti /celica je pa samo primer, še nekaj modelov pred l.2000 je zanimivih). Bom še videl če se daj kaj pomagati s predelavami z uporabo delov, ki so bili homologirani za rally vozila. Pri omenjenemm P924 je pa zanimivo poleg tega da ga je spravil čez TUV tudi to da si je priboril tablico za oldtimerja - črka H kot zadnji znak ..
edit : avto je bil že registriram kot oldtimer.
 
Nazadnje urejeno:

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Najboljša je izjava o strokovni vgradnji platišč - izjavljamo, da smo predhodna platišča odmontirali in na njihovo mesto namestili nova platišča z novimi gumami. :bonk:
Dobesedno iz moje izjave. Pa ker so dovoljene tri dimenzije gum, moram z vsako dimenzijo prit na svoj homolomo pregled in seveda vsakič plačat pristojbino - ni dovolj, da je že TUV to ugotovil.

Uvozi en avto pa se čudi tem našim delavcem.
Jaz mislim da se onim delavcem ne da delati. In so tam samo zato da dobijo vsak mesec denar.
Drugače si ne znam razložiti kako iz Nemške homologacije izgine 3/4 stvari.
In bi jih moral v Sloveniji posebej homologirat.

Mislim da bi bilo boljše če bi jih vse pometali na cesto in dali not otroke, ti vsaj prepisat iz papirja na papir znajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Kamele0N

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.565
113
To je skrb za birokracijo in izvedbo razloga, ki je osnova za izdajo računa za plačilo storitev.
Varnost je zadnje.
To so dokazali že nič kolikokrat, pa še zmerom sprejemajo podkupnine za TP mimo predpisanega postopka!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Zato pa ko dobiš homologacijo preveriš, da je vse notri.
Še bolje pa je, da se preglednika že prej opozori na vse stvari.