Proklet tehnični

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Uvozi en avto pa se čudi tem našim delavcem.
Jaz mislim da se onim delavcem ne da delati. In so tam samo zato da dobijo vsak mesec denar.
Drugače si ne znam razložiti kako iz Nemške homologacije izgine 3/4 stvari.
In bi jih moral v Sloveniji posebej homologirat.

Mislim da bi bilo boljše če bi jih vse pometali na cesto in dali not otroke, ti vsaj prepisat iz papirja na papir znajo.
Uvozil sem več kot enega. ;)

Vedno smo vpisali not vse kar je bilo v nemški, pa še kako stvar je mimogrede pridobil od "uvoza" do homologo pregleda. :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.071
3.559
113
41
Lj
Jebejo ponavadi fizične osebe, pravnim skozi prste pogledajo (npr. nedelujoče zavore na tovornjaku, rja itd.).
 

sousis

Guru
16. nov 2019
1.613
1.084
113
ksz

Tudi mi smo imeli težave na LPP tehničnem. Pred kratkim smo sprobali tehničnega Regia (LJ-Brdo proti Podutiku) in jih toplo priporočam.
 

spenstar

Fizikalc
2. sep 2007
966
119
43
Vceraj sem opazil, da imam obe manseti na prednjih amortizerjih strgani/poceni. V kratkem imam tehnicnega. Seveda bom zamenjal, me pa zanima ali bi na tehnicnem pregledu pogrnil zaradi manset ali samo opozorilo?
hvala za odgovr.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Na amortizerjih ni krize. Bi pa vsekakor težili, če bi imel manšete strgane na polosovinah.
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.439
551
113
Da si malo sposodim tole temo.

Mene pa zanima, kako je z vpoklici vozil in tehničnim pregledom? Nekaj se je govorilo, da če se ne odzoveš na vpoklic, da ne narediš tehničnega. Pa me zanima, kako je to v praksi?

Namreč imam vpoklic za avto, ki sem ga nameraval narediti pri rednem servisu, ki bo kak mesec ali dva po poteku registracije (glede na kilometre). Pa ne vem, a se mi sploh splača tja vozit, al pač naredim servis toliko prej in nimam skrbi s tehničnim??
 

nUUb

Fizikalc
2. jul 2013
786
37
28
Ali se je tehnični in te dajatve ko plačaš tam podražalo od lani kaj? Ni mi jasno zakaj je bilo dražje kot lani
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.819
643
113
V praksi mene nihče ni nič vprašal, pa sta bila lani dva vpoklica za moj avto, za neke bedarije, ampak ker še ni bil na servisu, tudi teh dveh posegov še ni imel opravljenih.

btw, to velja samo za vpoklice po 1.2.2020, dieselgate torej ne spada v to, samo za info, če bo koga zanimalo:)
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Malo več kot 10€
Če nimaš računa za primerjavo, potem se ne spomniš dobro lanske cifre. Podražilo se ni. Lahko je več stvar:
- se spomniš od lani samo stroška cestnine, brez stroška podaljšanja 9eur,
- si lani plačal cestnino samo za 11 mesecev zaradi uskladitve datuma s tehničnim pregledom,
- si lani imel strošek prepisa, prijave, letos pa ni bilo tega, je pa bil tehnični pregled.
- ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Za nekatere probleme se že desetletje dolgo ve (Tanaka AB, ) pa jih nekateri uvozniki "premium" vodil se sedaj niso odpravili. Uspelo jim je poslati dopis

Pri Takati so problemi mnogo globlji. Recimo to, da so bile odškodnine tolikšne, da Takata itak ni preživela. In te AB, ki jih je treba zamenjat, dela njena naslednica oz. pač Takat v novem lastništvu, ampak se jih ne da dovolj narediot, da bi vse takoj zamenjali. Vendarle gre za 40 ali 50 M airbagov (če ne še več). In če ni AB, jih proizvajalec (pa tu ne gre samo za premiume, ampak tudi za čisto vsakdanje avte) pač ne more zamenjat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Dvomim da je še četrtina vozil registriranih (tistih ki so 20 let stara). Koliko vozil je bilo narejenih s problematični AB pa ne grem srfat.
Nekatere znamke kot berem so bolj uspešne pri vpoklicih kot druge.