Piaggio ciao

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Poglej če se ti odpira gas do konca.....

Čene našteli pr zajli...pa pol s5 veselica z štelanjem kompletnga fergija

Lahko da za drug tip rabš clo drugo zajlo (krajšo/daljšo)......tm na slikah so različni uni podaljški tm k ti zajlo štelaš za različne podtipe frgazarjev....pozanimi se na servisu....če ni razvidno iz kosovnice na slikah...po logiki rabš krajšo zajlo...če je to krivo!!!!

Al pa probi z unim delom za zajlo od prejšnega uničnga frgazarja skombinirat če ma dalšo uno cevko kovinsko k drži zajlo v unem pokrovu od lopute!!! Pa jo uporab kot distančnik da ti napne predolgo zajlo!
 
Nazadnje urejeno:

matsprite

Zelenc'
16. jul 2010
6
0
1
zdravo
js mam pa sledec problem: ne morem odsravfat matice ki drzi variomat na osi in ce kdo pozna kaksno metodo nej prosim pove ker sem s tem zapravil ze veliko casa hvala
 

matsprite

Zelenc'
16. jul 2010
6
0
1
ej hvala z oljnim klucom nocm probat da nebi cesa poskodvau bom poklicu enga kolega da mi pomaga pa bom lepo s klucom pa kladivom naprej touku sej enkat bo ze popustil al pa bom probu kje si zrihtat pnevmatsko
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
maš na youtube dost materiala...besede ciao...pa vario...variomat ...itd bodo pomagale
wink-1.gif


Pr scooterju maš poseben nazobčan "kotnik" k se usede na variomat oz na zobe od variomata na katere se štarter usede ponavad...pa lah odviješ....ciao nevem če ma zobe na zunanjem delu variomata k se ga užiga na nogo....

Ti je pa eeeee Mr.Šmir pa še neki
grin1.gif
lepo povedu kako nardiš......tud na youtube maš na isto foro enga k na NRGju al pa na enem kitajcu tko odšravfa variomat!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Lahko pa na eno vrvico debele vozle nardiš (tolk da bodo šli čez lukno od svečke) pa jih ene 3-4 not zbašeš pa zavrtiš bat v zgornjo točko tko da ga vozli lepo zablokirajo pa se ti gred ne vrti.....pa pol lepo odšravfaš variomat
smile-1.gif


Na to foro nekak..brez al pa z vozli:
 
Nazadnje urejeno:

matsprite

Zelenc'
16. jul 2010
6
0
1
sm kr z oljnim klucom pa je lepo zagrabl pa je hitr sravf popustu pa se ni nc popraskal al pa zvil. sam zdej me jebe k nemorm odstrant pokrova motorja tam pri ojnici pa gredi odsravfal sem 5 sravfou ampak nekaj se drzi pokrov z notranje strani al je pa sam tok na tesno skupi dan da ne popusti prblizn 2 mm gre narazn pol pa noce vec pa sm lepo z kladivom pa leseno dilco zbiju narazn pa negre prosm kksn nasvet al sam nadaljujm z zbijanem narazn?
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Pogrej pokrov s plinskim gorilnikom tam kjer je na notranji strani ležaj. Samo pade narazen.
 

matsprite

Zelenc'
16. jul 2010
6
0
1
imam sledec problem pri mojem ciaotu je bat na vrhu vdolbljen namesto da bi bil zaobljen in imam problem ker bi rad pobrusil cilinder in vgradil bat premera 39mm problem je pa da so vsi bati premera 39mm zaobljene oblike. zanima me sledece ali moram zamenjati svojo glavo motorja z glavo, katera je narjena za zaobljen bat, ali je se kaj na kar morm zamenat al je kksn boljsa resitev?
btw premer sornika je 10mm ce ima kdo kaj na zalogi
zravn vm bom prlimu 2 slike da se bo bols vidl kaj mislm
http://www.shrani.si/f/2p/K2/2pvQj1is/glava-motorja-in-bat.jpg
http://www.shrani.si/?30/kF/4w0KSo7O/glava-motorja-in-bat-1.jpg

LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Tvoja glava je že narejena za zaobljen bat.......

Tud ni mi jasno kaj dela tak vdolbljen bat v tem motorju...prvič vidim
smile-1.gif


sornik dobiš zraven novega bata ko ga kupiš....povej samo da rabiš 10mm sornik in ne 12mm...drugih dimenzij pa načeloma ni pri teh kubikih
smile-1.gif


Poigraj se malo z glavo......vgradi bat......cilinder......predvidevam da je una 1mm stopnička na glavi do kam lahko nižaš glavo.....preveri prej samo da bat ne udari v glavo......z žico za lotanje iz cina....oz si poglej kako se to gleda...

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.263
5.641
113
Razen seveda če je svečka z dolgim navojem in sega v zgorevalni prostor.....in je zato bat take oblike???

Eventuelno lahko rešiš tudi tako ( če svečka NE sega v zgorevalni prostor)......kupiš 39mm bat z 10mm sornikom.....in če se bo zaletaval v glavo greš ali:

a) na servis po 3,5,7...nevem kolk dihtung od karterja....to so une k cilinder se usede na blok (maš na youtube filmčku) pa podložiš cilinder da se mal dvigne in rešiš zaletavanje.....pa dihtunge prej lepo z oljem/mastjo namaži da se zapečejo med sabo ko se segrejejo da ne bo prepiha
smile-1.gif


Plus dihtunge se čez čas malo posedejo...tko da po kakih 2-4 dneh vožnje mal dodatno zategni šravfe...oz ne pretiravat sam probi če so kaj popustili...

b) greš v neko tehnično štacuno......kupš fleho klingerita ( tak oranžen "karton" za tesnila pr vodovodu) ...pa mislm da obstaja različnih debelin.....prerišeš obstoječo tesnilo na karton in izrežeš novo...debelejšo...tajnšo....tolk da se bat ne nabija v glavo
 
Nazadnje urejeno:

Tomaz_Gorenc

Zelenc'
19. mar 2011
1
0
1
Pri obnovi motorja, sem dal močnejši cilinder, vplinjač s premerom 12, ampak sem naletel na problem. Motor namreč noče delovati v prostem teku. Pri odpravi te motnje sem že eleminiral naslednje vzroke:
- vlečenje dodatnega zraka skozi semering
- možen vzrok glede dotoka goriva, saj sem zmanjševal in povečeval dotok goriva
- motnja se pojavi, če smo dodali stari cilinder, ki nima povečanih sesalnih kanalov
Razmišljam, da je mogoče krivda na vplinjaču ali pa na nastavitvi vžiga. NIkjer namreč ne najdem podatka o višini nastavitvi vžiga.

Vsak nasvet bo dobrodošel.

P.S.: Drugače motor deluje vredu; je bistveno močnejši in hitrejši.
 

zvitig

Zelenc'
28. maj 2011
1
0
1
Imam Ciao-ta, in me zanima:

Kaj se bolj splača; 1. obnovit motor (ciao), no sam ga ne bi!
2. kupiti nov motor (agregat), kdo , kje, cena??
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
ne rabiš, moraš se pa vozit po kolesarski stezi in ne sme biti hitrejši od 25 km/h
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
da malo obudim temo...

kje bi se dalo kupit novega ciaota ali bravota.

Pa še za bravota nisem zihr, a veljajo ista pravila kot za ciaota glede izpita in registracije?
 

Dinotti

Fizikalc
27. sep 2010
1.226
0
36
Ljubljana
Kokr vem, novih več ni! So ukinl proizvodnjo. So bli pa kr dragi. Uradno bi moru tud Ciaota registrirat in met čelado zanj. Ker pa naši policaji se ne spoznajo, ali se nočejo, tolerirajo vožnjo z njim, tudi brez čelade in izpita. Fora je v tem, da gre več kot 25 kmh in bi zato moral vse to imet. Edino mopedi z tovarniško omejitvijo in ustrezno nalepko, se lahko vozjo brez čelade in registracije.To pa Ciaoti niso.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Vem, da so bili dragi ja... Ja sej ciao naj ne bi šel več kot 25, ne vem pa kako ima uradno označeno najvišjo hitrost...

zdej smo da flexerja na test, sam men se zdi, da je bil ciao dost boljši... Tale flexer me je komaj, ampak res komaj potegnil tm v en klanc, ciao pa vem, da je v klanc šel skora isto kot po ravnem. Res pa je, da je ciao imel zadaj tisto sklopko zamenjano... pa frgazr se mi zdi, da je bil tud drug...