Možno da ma tud fiksno iglo...... piaggota nisem nikoli šravfal ( no če rečemo da je runnerca od gilere...kar pa je praktično isto
)
Pr APN4 maš v bingu (firma frgazarja) iglo prpeto na O-ringu k gre pol v ta votli del "valja" in ta igla ma 4 zareze na katere lahko premakneš/zatakneš ta O-ring......ta najbol spodna da prebogato zmes...tanajbol zgornja pa prerevno zmes...zlata sredina je OK...za okus jst jo mam 1 stopnjo višje od spodnje......eventuelno manjko benza rešuješ z večjo dizo....ampak pust to za zdele najprej se posvetva frgazarju
Boš pol ostale stvari prčku!
Sicer pa sm pregledal po dolgem in počez uno sliko fergija in vidm da maš frgazar brez igle...samo uno loputo z cifro 7405.....un ušes pa nalega na un feder in vrne loputo ko ti spustiš gas??? Sorry za "zavajanje"
Se prav razstavu si frgazar...........odvil vse dize (šravfe z lukncami) dol uspodi v šalčki.....jih spucu....pogledu če se čez tiste male luknce vid svetloba na drugi strani čes (potem k jih posušiš al pa spihaš)...
Zbil si vn uno malo palčko k drži un plastičen plovc in si pazu na fedrček uspodi pa iglo da ti kam ne padeta ( NI to ta igla o kateri sm prej govoru!!! Ta je za zapiranje benza k se šalčka napolne da vn ne teče...k sifon pr WCju )
Vzel si WD40 al pa kak drug spray in si vse ostale lukne v frgazarju presprayu da je na drugi strani vn udara tekočina.....
Vse si lepo pravilno nazaj sestavu in frgazar dela v tvojih rokah ko dodajaš gas?
Namontiru si frgazar gor in si pometu une blokade vn v kolenu ( lahko da jih je že prejšni lastnik)...na sliki so pod št. 16 pa 18 tud mislm da je odveč tm!!!
Ostal nama je samo še tist vijak za štandgas......drugih za štelat po sliki sodeč ni!!!!
Predn montiraš fergi naštelaš tm k gre zajla v fergi mal štangasa.....mal prvzdigneš loputo...tko da loputa ne zapira une lukne za zrak čist uzadi
Montiraš na motor...
zdei ostane nama un vijak edini......zavrtiš ga do konca v desno.....napolniš fergi z benzom.....probaš vžgat...etak ne bo...ampak probaš za vsak slučaj...
odviješ un vijak za 90 stopinj ( 1/2 obrata)...probaš pržgat......če ne še za 1/2 obrata.....če še zmer ne...še za 1/2 obrata....dokler 1x ne kresne....
k bo delu....to bo po izkušnjah glede na vse OSTALE frgazarje k sm jih šravfu tm nekje k bo vijak odvit ene 2-3 polna obrata...probaš z gasom...če dela je OK..čene pa probavaš po korakih 1/8obrata v levo/desno.......1/4 obrata v levo/desno....
To je vsa umetnost....če ti ne bo hotu vžgat prej poglej še svečko če je nisi zalil!!!
Pa za tesnilo da se ne boš zezu z kartonom greš v kako avtoštacuno pa rečeš eno (malo) tubo tesnila al pa silikona za motor/menjalnik....če mu nebo nč jasn ( enmu zanč k sm to isku ni blo) reč uno maso za tesnila delat
pride tuba k za pasto za zobe tm ene 3-5 eura.....pa namažeš po robu pa mal počakaš 2-3 minute da bl gumjast rata pa skp zašravfaš...
Thats all......če pa še to ne bo pol pa nevem....pol pa ni frgazar kriv 200% So tud extremi kot sem bral da je nekomu vlekl zrak čez semering od blajerce not v karter itd.....