Peugeot 207 ABS faulty

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
Nisi našel ta pravega, ker sem avtov z zjebanim ABSom že nekaj dal čez
grims-1.gif


Pa gremo:
a) akumualtor je zjeban, in ima tretjino nižjo napetost od normalne, je pri tem mogoče, da bo ABS lučka kaj posvetila - da/ne?
b) senzor je zjeban in občasno javi vrednosti izven možnih parametrov, je pri tem verjetno, da bo ABS lučka kaj težila - da/ne?
c) hudič jemlje krmilno enoto za ABS, je pri tem mogoče, da bo ABS lučka kaj težila - da/ne?
č) lučka za ABS sveti že ves božji dan, si 1200 km stran od doma. Čez 14 h te čaka šiht. Se lahko usedeš v (NE_francoski) avto in odpelješ domov, brez 0,99 verjetnosti, da boš končal v ta prvih koprivah?
č.1) Pomoč ljudstva: kaj v tem primeru piše v navodilih za uporabo (NE_franscoskega) avtomobila?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
''In mimogrede, daj si no kupi en normalen avto: pri pravih avtih se ob izpadu komponent ABS sistema ta sistem izključi, avto pa je še vedno vozen, le ABS ne dela...''

Jaz razumem to kot: ''ABS lučka gori, avto bremza. To pomeni, da ABS bremza''

Pa ni tak - avto bremza, nekaj je narobe z zavorami, cilinder, olje, diski, ploščice, whatever je okvarjeno in zaradi tega se je ABS izklopil, kar je prikazano s prižgano opozorilno lučko. Avtom se ne prižiga ABS lučka takrat, ko ta bremza
tongue-1.gif


Če sem tvoj stavek narobe razumel se opravičujem, ampak verjetno nisem edini, ki ga razume tak.

PS: Lani sem iz 6-let starega FRANCOSKEGA avta vrgel ven akumulator, pa ta sploh ni bil zanič, ampak je bil kriv senzor zraka, zaradi česar je avto včasih težko vžgal.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
''In mimogrede, daj si no kupi en normalen avto: pri pravih avtih se ob izpadu komponent ABS sistema ta sistem izključi, avto pa je še vedno vozen, le ABS ne dela...''

Jaz to razumem kot: lučka teži (mimogrede, zgoraj ne omenjam lučke za ABS), kar pomeni napako v ABS sistemu. Če lučka neprestano sveti, to pomeni, da je ABS sistem zaradi napake samodejno ugasnjen.

ABS se ne izključi zaradi množice komponent zavornega sistema, pač pa samo, če je izpolnjen eden od pogojev za to, ti pa so zapečeni v krmilni enoti. Ker je (pišem na pamet, poleg tega pa se z avti, novejšimi od 20 let ne ukvarjam niti pod razno redface:) edini input, ki ga ima senzor obratov na kolesih, je ta logika precej preprosta.

Na primer sem se obesil, ker sem pred leti spoznal nesrečnika, ki mu je nova fiat panda random blokirala zavoro na enem od koles, kar med vožnjo ni bilo ravno super. Takrat smo razmišljali o tem, da je za to lahko kriva tudi zanič ABS enota (na servisu mu itak niso verjeli, češ da si je potencialne izlete med koprive pač izmislil
stupid-1.gif
).

Končalo se je tako, da je človek pustil avto kar tam, vzel $$$ in šel kupit nekaj drugega. (Prav tako ne vem, če je avto imel traction control ali ne).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:PS: Lani sem iz 6-let starega FRANCOSKEGA avta vrgel ven akumulator, pa ta sploh ni bil zanič, ampak je bil kriv senzor zraka, zaradi česar je avto včasih težko vžgal.

Rad verjamem, in tudi meni je kak avtoelektrikar že napravil podobno kozlarijo, le v obratni smeri. Šel je recimo obnavljati alternator, čeprav je bil zanič le akumulator.

Priporočam voltmeter za >10 EUR. Saj veš, enkrat na led človek še gre, pač narediš vse, da ne greš še drugič...
tongue-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Sem ga pomeril in je bil blizu meje, zato sem ga menjal. No pa se svak z njim (hvalabogu ga še nisem vrgel stran) sedaj že 1 leto brez problema prevaža naokoli
smile-1.gif
 

terezijslo

Pripravnik
10. jan 2014
54
0
6
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
''In mimogrede, daj si no kupi en normalen avto: pri pravih avtih se ob izpadu komponent ABS sistema ta sistem izključi, avto pa je še vedno vozen, le ABS ne dela...''

Jaz razumem to kot: ''ABS lučka gori, avto bremza. To pomeni, da ABS bremza''

Pa ni tak - avto bremza, nekaj je narobe z zavorami, cilinder, olje, diski, ploščice, whatever je okvarjeno in zaradi tega se je ABS izklopil, kar je prikazano s prižgano opozorilno lučko. Avtom se ne prižiga ABS lučka takrat, ko ta bremza
tongue-1.gif


Če sem tvoj stavek narobe razumel se opravičujem, ampak verjetno nisem edini, ki ga razume tak.

PS: Lani sem iz 6-let starega FRANCOSKEGA avta vrgel ven akumulator, pa ta sploh ni bil zanič, ampak je bil kriv senzor zraka, zaradi česar je avto včasih težko vžgal.

No, na koncu smo rešili precej drago, ampak je rešeno. Ta francoska jajca so pa res jajca, sam po vloženem skoraj tisočaku, mi ga je škoda prodat.
V glavnem ABS elektronika je bila fuč. Ko se je izpisalo ABS sistem faulty, lučka za stop in lučka za ročno, se je ABS izkjlučil, ko pa se je prižgala samo lučka za ABS sistem faulty, pa sistem ni dojel, da dejansko ne bremzaš s polno močjo in je očitno kdaj tudi po svoje bremzal. Ko je bila ABS elektronika zamenjana, pa je bil po kakem tednu fuč še alternator in posledično akumulator.

Zdaj je to urejeno, ostane mi samo še, da ugotovim, kaj zaboga ropota v kolesih kot da tolče kovina ob kovino in to tok naglas, da tud muska ne pomaga in je kdaj volan trd in pri speljevanju v križišču, ko malo bolj pohodiš gas in naviješ volan, poči.
V glavnem francoska jajca
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.744
1.528
113
Je6a. Možno je tudi, da je bil vrstni red obraten, najprej je bil fuč alternator, posledično še accu, in nato še krmilna enota.

Skratka, sam avtoelektrikarjev za francoze ne poznam, edini, ki ima voljo delati z njimi in je kompetenten, je naš forumaš crash. Pojdi enkrat malo na izlet do njega in poglejta zadevo
zmaga.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Lepa reklama za francoze in njihove serviserje. So to delali pooblaščeni serviserji?
Glede na njegov komentar v temi nategatorji je verjetno kupil karamboliran avto, ki ga je preprodajalec za silo spravil skupaj z najcenejšim možnim popravilom. Tako da, verjetno ni problem v Francozih, ampak v popravilu.
 

terezijslo

Pripravnik
10. jan 2014
54
0
6
Tako je mtl, le da gre za nateg pri drugem vozilu. Vozilo Peugeot, s katerim imam te težave, pa je bilo kupljeno drugje. Pa mislite, da bi mi crash lahko pomagal tudi pri tistem ropotu, ali poznate koga drugega, ki bi točno znal povedat, za kaj se gre. Crash ima namreč elektorniko, ki pa je valda zdaj urejena.