Passat slovenski avto leta

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
glede na finaliste niti ne. po mojem no. sicer pa lahko pol vedno rečemo, da ko zmaga vw, je kuhna. kako konkurenco pa je mel. nikakršno. sama mala jajca.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
super, sploh še ga nisem videl v živo pa je že "naš" avto leta. odlično.
smile-1.gif
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
so lahko, ampak po naboru finalistov se je nekako vedelo, da nimajo šans, čeprav je bil boj do konca izenačen. pojma nimam kako je publika lahko tako dobro ocenila A1.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
super, sploh še ga nisem videl v živo pa je že "naš" avto leta. odlično.
smile-1.gif

no jaz sem ga že, še vedno bolje kot Leaf, ki ga še dolgo nihče ne bo videl...
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.703
772
113
Čista kuhinja, vozila z toliko okvarami, pa še samo facelift 2005 predstavljenega modela to ne bi smela postati !!!

Prevelika konfekcija in preveč okvar na teh VW !
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Čista kuhinja, vozila z toliko okvarami, pa še samo facelift 2005 predstavljenega modela to ne bi smela postati !!!

Prevelika konfekcija in preveč okvar na teh VW !
Jah, verjetno res.
Sam se pa faking dobro pelje. DCC je zakon, pa prestavna razmerja so izredno dolga. 2.0TDI v šesti kruza 145 km/h pri 2.200 vrtljajih
aplauz.gif
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Čista kuhinja, vozila z toliko okvarami, pa še samo facelift 2005 predstavljenega modela to ne bi smela postati !!!

Prevelika konfekcija in preveč okvar na teh VW !

Zadnji dve leti je Passat s TDI CR motorji med najbolj zanesljivimi v svojem razredu.
KLIK
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Po mojem se nemških statisik, sploh pa za tako mlade avtomobile, ne bi smelo upoštevati, ker imajo svoje vlečne službe in okvare grejo pod garancijska popravila, do teh podatkov pa adac najbrž nima dostopa.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
ADAC ima pač dostop do tega kar sam šlepa. In to verjetno ni tisto, kar pade pod VW asistenco. No saj podobno gre tudi za druge znamke. Enkrat, ko garancijski roki odpadejo, se pa folk verjetno več odloča za ADAC in so statistike malce bolj relevantne.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Če na linku malo prebereš ima ADAC 17 milijonov članov, ki vozi 27 milijonov vozil. Vsi ti večinoma po analizi kličejo ADAC ne pa svojega servisa, tudi če je avto v garanciji, itak nima veze. Niso vsi, je pa dober vzorec.
Znamke in tipi vozil na naših cestah so še najbolj podobna nemškemu voznemu parku, veliko bolj kot če primerjaš angleškega ali japonskega.
Res pa da nobeni statistiki ne moreš verjeti 100 %. Sploh ne kakšni, ki jo naredijo z intervijuji lastnikov vozil, npr. tudi nemški Autobild, pa cel kup angleških.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne bo povsem držalo.

Jaz sem tudi član AMZS, pa da mi ckrne vagen, bi klical direkt Toyotino asistenco, ki itak pošlje neke privatnike šlepat avto. Ko bo garancija hin, bo pa druga pela. AMZS bi v garanciji klical samo, da mi poči guma ali pa zmanjka bencina in podobne varijante, ki nimajo neke težke veze z zanesljivostjo/kakovostjo proizvodnje mojega vozila.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Točno tako. 2 leti stari avtomobili so načeloma v garanciji in šlepanje ter popravilo teh avtomobilov ponavadi krije tovarniška asistenca in garancija. Nobenega razloga ni, da bi klical adac ali amzs.

Tako da zgodbice o v zadnji 2 leti zanesljivem passatu raje prišparajmo za par let.