Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Kaki problemi ..... moj avto dizel 3.0 je treba samo sem pa tja natišati, samo to pomeni ogret totalno peljati v visokih obratih vsaj 15 minut od 4800 rpm do 5500 rpm, (maksimalni obrati pred blokado) in tako zanihaš in pohodiš gas ene 10 x in dobesedno razpihaš saje in skuriš garež po sistemu, sam rešujem tako, imam pa svoj BT računalnik Carly , s katerim lahko tudi nasilno sprožim regeneracijo in pred vsem vidim, saje DPF ja . Naj bi pa ti sistemi vsaj v premium vozilih zdržali če vse deluje krepko čez 300 t km realnih ......
Tole zveni kot bi se slepec iz gluhega norca delal. Če je tole premium kar vse ti načrtno izvajaš da ti premium avto normalno dela.....kaj so potem vsi ostali pri katerih ni treba tega počet in delajo 10+ let al 300k+ ne da bi kdo kdaj sploh pogledal kaj sele opazil da se je karkoli kdajkoli regeneriralo.