Opozorilo za možnost "zabasanja" DPF filtra

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Kaki problemi ..... moj avto dizel 3.0 je treba samo sem pa tja natišati, samo to pomeni ogret totalno peljati v visokih obratih vsaj 15 minut od 4800 rpm do 5500 rpm, (maksimalni obrati pred blokado) in tako zanihaš in pohodiš gas ene 10 x in dobesedno razpihaš saje in skuriš garež po sistemu, sam rešujem tako, imam pa svoj BT računalnik Carly , s katerim lahko tudi nasilno sprožim regeneracijo in pred vsem vidim, saje DPF ja . Naj bi pa ti sistemi vsaj v premium vozilih zdržali če vse deluje krepko čez 300 t km realnih ......

Tole zveni kot bi se slepec iz gluhega norca delal. Če je tole premium kar vse ti načrtno izvajaš da ti premium avto normalno dela.....kaj so potem vsi ostali pri katerih ni treba tega počet in delajo 10+ let al 300k+ ne da bi kdo kdaj sploh pogledal kaj sele opazil da se je karkoli kdajkoli regeneriralo.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Če je napaka v injektorju, pol ni pravilnega izgorevanja (ni dovolj nafte v cilindru ali jo je preveč) posledično več nesnage gre v izpuh in zato tudi izpis napake.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Kaki problemi ..... moj avto dizel 3.0 je treba samo sem pa tja natišati, samo to pomeni ogret totalno peljati v visokih obratih vsaj 15 minut od 4800 rpm do 5500 rpm, (maksimalni obrati pred blokado) in tako zanihaš in pohodiš gas ene 10 x in dobesedno razpihaš saje in skuriš garež po sistemu, sam rešujem tako, imam pa svoj BT računalnik Carly , s katerim lahko tudi nasilno sprožim regeneracijo in pred vsem vidim, saje DPF ja . Naj bi pa ti sistemi vsaj v premium vozilih zdržali če vse deluje krepko čez 300 t km realnih ......

Tole zveni kot bi se slepec iz gluhega norca delal. Če je tole premium kar vse ti načrtno izvajaš da ti premium avto normalno dela.....kaj so potem vsi ostali pri katerih ni treba tega počet in delajo 10+ let al 300k+ ne da bi kdo kdaj sploh pogledal kaj sele opazil da se je karkoli kdajkoli regeneriralo.

Tole je samo zdrava preventiva, za one, ki smo perfekcionisti, pri ostalih, ki tega ne delajo in ne vozijo izključno kratkih razdalij jasno, da ni težav.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.092
7.015
113
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
To so lovilci porabe, pol jim pa saje zjebejo financni plan.
hysterical-1.gif

Jaz sem tudi lovilec porabe, a to pomeni da bom imel probleme z DPF?
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Citat:
Uporabnik Scorp84 pravi:...Če je napaka v injektorju, ...
... je lahko zapacan (ne zapre prav dotok goriva), podobno je če je vzmet v njem slaba. Drugo je lahko navitje elektromagneta oslabelo (meriteb in primerjava z ostalimi). Če diagnostika izpiše kateri injektor je problematičen, se lahko s prislonitvijo dolgega šraufcigerja na njegov kovinski del posluša z ušesom prislonjenim na drugi del šraufcigerja med delovanjem, če ima bolj top zvok (prva dva vzroka) kot ostali. Končno se lahko, če je do takrat vse v redu, pogleda na kontaktih injektorja signal s "handheld" osciloskopom, kakšen je signal glede na ostale. Če bistveno odstopa je lahko oslabljen drajver MosFet od tega injektorja v motorni elektroniki (sledi zamenjava, če se da na njej)...

Lahko pa se "butne v gorivo sredstvo za čiščenje "motorja", ki spuca eventuelne obloge na injektorjih med vožnjo. Če je samo to, je rešitev poceni (cca.20€). Če se napaka ponavlja na dotičnem injektorju, potem bo potrebna bolj radikalna rešitev ("refurbishing" ali zamenjava) ... Pač treba reševati po "verjetnostnem" redosledu ...
rolleyes-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.470
5.766
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
To so lovilci porabe, pol jim pa saje zjebejo financni plan.
hysterical-1.gif

Jaz sem tudi lovilec porabe, a to pomeni da bom imel probleme z DPF?

z veliko verjetnostjo lahko to trdimo ja.
Pa probleme z zapacanim egr in zablokiranimi lopaticami na turbini.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.241
5.638
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
[cenzura], bo treba prodat potem čimprej pa nabavit ampero.

Saj tam boš pa lovilec Amperov....pa boš prekuril navitje v kakem motorju ko se boš še naprej cijazil po mestu
grin1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.092
7.015
113
Po mestu se vozim zelo zelo malo, nimam živcev. Ponavadi hop na obvoznico do trgovskega centra in domov, ali pa hop na AC.

ampak pri 96kmh po AC je verjetno premalo za DPF in EGR, ali?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.241
5.638
113
2ga gre ponavad do 95....3ja tm do 140km/h
evil.gif
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
692
65
28
Ljubljana
Evo da poročam. Tekočine je še polovico naj bi bil problem v "pumpi" ki brizga to tekočino da naredi regerenacijo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
ker se mi ne da brat cele teme, samo komantar na začetek: NAROBE, regeneracijo dela najbolje pri 100-130 pri cca 1900-2200 obratih