Kaj bi jest napravil v takem primeru ...
Vlil bi v gorivo 1 promil čistega acetona (10ml na 10l goriva v rezervoarju - Mer*ur)...
Naslednje - namesto zracnega filtra, bi montiral res fixno DVE plasti onega filtra za kuh.nape (tako, da ne bi slučajno potegnilo v sesalni kolektor! - na sprednjem in zadnjem delu namesto filtra). Bo mašina dobila več zraka v motor brez večjega upora, a bo preprečilo vstop "smetem" ..
Malce bi se "provozil" naokoli (par deset km v višjih obratih).
Pogledal bi nato v knjižici katere so varovalke za ECU in jih vrgel ven (jih je več!) in jih čez eno uro najmanj dal nazaj in se spet malce "provozao", ko bi se mašina pošteno shladila prej ...
Lučkica bi morala se ugasnit, če bi se potem sploh prižgala naslednjič ...
Poskusit ni greh, še vedno greš lahko kasneje na tester/k mehaniku; v zadnji sili celo menjat oni filter/senzor na izpušnem sistemu ...
Se utegne zgodit, da se bo tako zadeva sama uredila ...