Dejstvo je, da je gužva manjši del dneva in zmanjševanje splošne omejitve za morebitno večjo pretočnost v času konic nima smisla. Kot so napisali že drugi, se tudi meni zdi še najboljša opcija dinamično prilaganje omejitev v realnem času. Tam in takrat ko se že enkrat zabije, je popolnoma vseeno, ali je omejitev 130, 90, 200 ali pa je sploh ni, ker več kot ostali v koloni itak ne moreš vozit. Zato je pa potrebno spremljat promet in ustrezno prilagodit hitrosti na odsekih pred ozkimi grli in pravi čas. Ravno tako je smiselno omejit hitrosti v primeru slabega vremena. Takrat ko so ceste bolj ali manj prazne in vremenske razmere dopuščajo, pa sem kvečemu zato, da se omejitev dvigne. Komur se paše cjazit, se še vedno lahko cijazi po voznem pasu.
Kar se tega tiče, se je po Nemčiji prav fino vozit. Jasno ne gre vedno in povsod (iz takšnih in drugačnih razlogov) 200+, niti ni povsod dovoljeno. Ko je stau, se pač gužvaš, itak ni druge. Ko je bolj gost promet, se pač voziš s tokom oziroma po omejitvah, če jih postavijo. Če ti ne paše hitro vozit, voziš pač manj. Se pa da večino časa (izven rush hour ali pa vsej ne v okolici večjih mest) vsaj normalno kruzat 150-160, če že ne več. Nazadnje ko sem bil gor, smo se večino časa vozili 160-180 (razen kjer so bile fiksne manjše omejitve), ker ni bilo gužve, določene odseke (tudi 200km skupaj) pa konstantno nad 180km/h z občasnim izleti do končne (cca. 240km/h). Se mi je pred tem že celo zgodilo, da je šel še v relativno gostem prometu levi pas vseeno tam 140-150. Dvomim, da bi bila pretočnost takrat večja, če bi hitrost omejili na 110. Je pa res, da so bili na tistem odseku trije pasovi.
Po drugi strani se je po Avstriji in njihovih IGL conah prav tečno vozit, tako da se nižjih splošnih omejitev niti slučajno ne želim. Realno se da tudi v Sloveniji marsikje in marsikdaj (tudi čez dan) čisto normalno pelat tam 150-160, samo promet okoli sebe je treba spremljat (kar ga moraš tako ali tako) in se prilagajat. Je pa res, da ni legalno, in da je malo več padalcev, ki uletavajo na prehitevalni pas.