130 je čisto ok, samo vozniki (in njihovo tolmačenje vseh zakonov) je popolnoma nekaj drugega. za odseke brez omejitev kot nemci (pa še tam jih je zelo malo) imamo premalo avtocest, na verjetno veliko žalost alterjevcev. za pretočnost veliko poskrbijo opozorilne table, a jih je seveda veliko premalo (pa uporabne bi bile še za kaj drugega, ne samo za skoraj stalne napise da ne pij, ko voziš
sem jih videl tam iz londona ven, na skoraj vsakem kilometru je bilo opozorilo o hitrosti, ki naj bi zmanjšala zastoje. seveda...pričakovati od slovenceljnov, da zaradi boljše pretočnosti vozijo 80 na avtocesti (pa še to morda nekaj minut)...mission impossible.
bo pa verjetno hitrost počasi omejena na 110 ali še manj iz seveda popolnoma drugih vzrokov, ekoloških. že po avstriji se zaradi zmanjšanja izpustov, hrupa, sončkov v bližini avtoceste itd itd voziš bolj kot ne le 110 (pustimo gradnjo...) torej...avtoceste, ki so nam jih v preteklosti servirali kot ceste za hitro premagovanje razdalj, bodo sčasoma postale čisto navadne magistralke/hitre ceste. seveda, cestnino/vinjete bodo še vedno računali. no ja, ali pa vsaj v sloveniji, ker znamo še za drek izračunati davek ali postaviti kako trošarino. precej bi pomagal morda tudi tretji vozni pas (jup, vozni..ne prehitevalni) za vozila, počasnejša od formule 1 in njihovih lastnikov alterjevcev. vsaj na glavnem avtocestnem križu, kjer je največ (tranzitnega) prometa. vendar, tranzit bi lahko pametno speljali na železnice (ojoj) in bi tako zmanjšali počasen promet. tovorni tranzit bi tako potoval večinoma po tirih, osebni promet in pa tranzit v konicah dopustov/počitnic pa bi še vedno sčasoma potreboval tisti dodatni tretji pas na avtocestah. in omejitev bi "lahko" tudi narasla na 150, kot nekje v italiji (če je še...ne vem). vendar...balkanci na omejitev 50 vozimo 70, na 110 vozimo 130 ali več, na 130 pa vsi vsaj 150. pa še to je prepočasi. ker se nam stalno vsem vedno in ves čas mudi v tri pm...ane.
aja, na anketi sem izbral ne