Prekoračitev hitrosti

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Včasih je obstajala v nekih pravilnikih dikcija, da je naselje, če je poseljenost, ki daje videz ulice in imajo hiše funkcionalno zemljišče do ceste. To se je verjetno že zdavnaj spremenilo in ni več nič takega notri? Čeprav, neka pravila so ...
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Pravilo bi moralo biti: naselje je od table za naselje do konca table za naselje, ali če ze zvezno, do začetka naslednje table za naselje (ampak tam ni sprememb, razen če nova tabla nima črnega okvirja).
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

dask

Majstr
21. sep 2023
462
526
93
kako ne? jaz represivo vidim v radarjih, preventivo pa v ležečih policajih in slednji se hitreje množijo...
Sam ta preventiva je spet idiotsko zastavljena. Sem ravno danes zjutraj butnil v strop z glavo in potem s sprednjim odbijačem v tla na ležečem na Bledu pri britofu. Omejitev 40, peljal 39, je zropotalo ko svina. Pa ni bil prvi primer letos v Sloveniji, omejitev 40 ali 50, čez policaja greš pa lahko max. 30, da drajsaš po tleh....
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.359
2.553
113
Ležeči policaj je za umirjanje prometa:
voziš 39 na območju 40
voziš 30 na območju 40
voziš 30 na območju 50

Tole NI v redu!

p.s. le pravi(!) ležeči policaj zagotavlja ustavljanje!
 
  • Wow
Reactions: motofrik

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
850
113
Sam ta preventiva je spet idiotsko zastavljena. Sem ravno danes zjutraj butnil v strop z glavo in potem s sprednjim odbijačem v tla na ležečem na Bledu pri britofu. Omejitev 40, peljal 39, je zropotalo ko svina. Pa ni bil prvi primer letos v Sloveniji, omejitev 40 ali 50, čez policaja greš pa lahko max. 30, da drajsaš po tleh....
obstaja pravilnik, kjer je definirana oblika in višina ležečih policajev. marsikateri od ležečih policajev temu ne ustreza, takšen je na novo tudi v BTC med Merkurjem in Atlantisom, kjer če greš hitreje od 10 km/h, te dobro pretrese
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
obstaja pravilnik, kjer je definirana oblika in višina ležečih policajev. marsikateri od ležečih policajev temu ne ustreza, takšen je na novo tudi v BTC med Merkurjem in Atlantisom, kjer če greš hitreje od 10 km/h, te dobro pretrese
..odvisno od avta... ;) Ko sem imel Citroena, je šlo čez 30, kot po maslu.... Renault je pa malo trše naravnan, 20-25.
Zdaj se pa vsedi v traktor, pripni zadaj tezji prikljucek pa se zapelji cez njega. Po moznosti brez zracnega gramer sedez
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Še boljš s pripeto prikolico polno gnoja, pa pol nazaj poglej da vidiš na kateri strani ležečega policaja se je stresel :)
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.982
351
83
tam ko se terc po tori rola
Hanzi... res je, vse je odvisno od vozila in vzmetenja. V bivši mi firmi smo imeli eno skladišče v najemu, v glavnem, do tja je bilo treba prevoziti 100 metrov po luknjastem makadamu. Z avtom si moral 10/uro, tako je premetavalo... z viličarjem niti toliko ne... ampak kamion je pa peljal čisto brez problema 40+... zračne blazine...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Hanzi... res je, vse je odvisno od vozila in vzmetenja. V bivši mi firmi smo imeli eno skladišče v najemu, v glavnem, do tja je bilo treba prevoziti 100 metrov po luknjastem makadamu. Z avtom si moral 10/uro, tako je premetavalo... z viličarjem niti toliko ne... ampak kamion je pa peljal čisto brez problema 40+... zračne blazine...
Pa velika kolesa ;)
S motorjem se tudi bi lepše peljal kot ekektrcnim skirojem ;)
Saj traktor ima tudi velika kolesa, ampak pri lezecem policaju mu to ne pomaga cist nic. Ker vsaj starejsi traktorji niso vzmeteni.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.359
2.553
113
Za umiritev hitrosti vozil deluje samo ležeč policaj ali luknje na cesti. Že prvič!
Brez vzdrževanja, elektrike, ...
Ve ostalo je ....
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Umirjanje prometa z ležečimi policaji je najbrž krepko najdražja rešitev za družbo skozi celotno življenjsko dobo. Začetni vložek pa je nizek in takoj deluje z minimalno upravljanja in vzdrževanja. Zanimivo, da se zaenkrat masovno ne uporabljajo križišča enakovrednih cest, ki so tudi najcenejša začetna varianta, če se dve cesti srečata. Pač kaka nesreča več, malce pobuškanega pleha več, kak invalid več, kaka smrtna žrtev več, pa kaj zato :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113
V naselju imamo 2 hitrostni oviri -ležeča policaja- in omejitev 30km/h (šola, vrtec, 2x igrišče, uvozi/izvozi iz blokovskih parkirišč).
V poznih nočnih urah se dogaja "turiranje" avtov, mopedov, od ene do druge hitrostne ovire. Čez dan se pa samo povečuje hrup pri zaviranju in ponovnem pospeševanju vozil + škodljive emisije naraščajo.

Žal naši redarji delajo samo dopoldan 8 ur, policisti lokalci pa imajo itak rajon tako velik (in hribovit), da 2 patrulji itak ne uspeta vsega podelat.