Omejitev hitrosti na AC

Ste mnenja da se v prid varnosti in večje pretočnosti omeji splošna hitrost na AC na 100 km/h?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Se strinjam da je skakanje velik problem.
Če bi omejili hitrsot na nižjo, bi postalo skakanje manj problematično. Manj previdnemu vozniku se ne prilimala na tadnji del vozila dva voznika z visoko hitrostjo, ta pa zaradi tega bi moral spet močno zavirati - efekt kače.

Se pravi, da bi ti dejanski problem reševal z omejitvijo, namesto, da bi "zahteval" striktno upoštevanje "varnosten razdalje".
rolleyes-1.gif


Seveda je za spremembo kulture vožnje treba bistveno več časa (1 generacija ni dovolj, 2 morda, pri 3 se pa že nekaj pozna).

Je pa tale tema povsem na mestu - mogoče bi bilo potrebno še bolj poudariti, da le vsi skupaj in vsak s svojim početjem pomaga k pretočnosti prometa.

In predvsem ustrezna varnostna razdalja (pa ni nujno, da je ravno 2 sek) je eden od pristopov, ki najbolj prispevajo k večji pretočnosti, saj dejansko zmanjša učinek biča na drugem koncu kolone.
Seveda dinamična omejitev hitrost ni napačna - seveda mora bit smiselno in predvsem pravočasno aktvirana.

Aja - pa še en od pristopov k bolj tekočemu prometu - voziti se "in the middle" - pomeni voziti se s takšno hitrostjo, da se voziš na polovici razdalje med spredaj in zadaj vozečmu. Seveda bi se tega morali držati vsi, spredaj vozeči (tisti povsem na čelu) se voziti z najvišje dovoljeno hitrostjo (ozr. hitrostjo, ki dovoljuje še varno vožnjo), se takoj, ko je možno umakniti na vozni pas (na AC - sicer omogočiti prehitevanje), tisti, ki se priključuje taki koloni pa seveda se ne iti ritopikstva.
Če se vsi pridno držijo tega, je celo menjavanje pasov možno, brez da bi kolona na prehitevalnem morala "zavirati" - dovolj bo le upočasnevanje " z motorjem" in dovolj hitro pospeševanje (da ne nastane prevelika luknja).
Ampak kot že zgoraj omenjeno - začeti bi morali z vzgojo onih rojene 1965 - in to že od malih nog.

Aja - kaj je kultura vožnje? Voziti tako, da ne oviraš drugih udeležencev. Se v čimvečji meri držati predpisov. Predvsem za pa zavedati, da se lastne pravice končajo tam, kjer se začnejo pravice drugega. Slednje seveda ne velja samo v prometu.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, na ravni vseh uporabnikov, ampak glede na trenutno obremenitev ceste, ne na splošno. Torej: prilagodljive omejitve in višja splošna omejitev.

Višja splošna omejitev sploh ne pride upoštev, časovna razlika je minimalna, stroškovne spremembe nesorazmerne.
Pri manjši omejitvi pa je zaradi manjše varnostne razdalje vecja pretočnost.

Časovna razlika je zelo opazna. Stroškov s tem razen samih voznikov (ki pa tudi pri višji omejitvi imajo izbiro, da se peljejo počasnje in varčujejo) nima nihče (še več, država bi več zaslužila). Če je promet dovolj redek (če ni, bi itak veljala nižja omejitev), je tudi varnostne dovolj.
Skratka, aboslutno višje omejitve, jaz osebno sem za no limits pristop z prilagodljivimi omejivtami glede na razmere in promet.

Stroškovne spremembe so nesorazmerno večje v primerjavi s časovno pridobitvjijo vseh voznikov in se tukaj nanašajo na infrastrukturo, ki zajema vse objekte.

Preprosto povedano na enem primeru:
zaščitna ograja pri omejitvi 80 km/h ni enaka (ne stane enako) kot pri 180 km/h.

Slab primer. Za 130 ali 180 mora bit enaka (in zunaj tudi je). DImenzionira se jo na priporočeno hitrost (130).
Naše AC so že danes večinoma čisto OK za splošno omejitev 160. Kjer niso, se pač omejitev zniža.

Daleč od tega. Sicer ne vem v deležih. Ampak infrastruktura ni cenovno ista. Začensli pri cestni ograji, strukture cestnega ležišča (posteljica, nosilni slovji, obrabni sloji), velikosti cestnega sveta, ..in vse to stane seveda.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
In take stvari najbolje rešuješ z dinamično omejitvijo glede na promet. 130+ če ni gužve, ob konicah pa ustrezno znižanje.
Statično na prometnih odsekih imamo že(110 na severni obvoznici itd) brezveznih omejitev, ker tebe nekaj srbi pa ne potrebujemo.

Torej se strinjaš da je v času konic ustreznejša nižja omejitev. Ob konicah pomeni da se s tem pokrije večji del števila prehodov vozil. Nočni vozniki ipd, ki predstalvjajo zanemarljiv delež vozil so irelevantni.
Niso irlevantni - in izven konic nismo le ponoči.
Zato morajo biti omejitve spremenljive.

Ne pravim da spremenjljive omejitve niso dobra rešitev. Seveda višje omejitve ponoči najbrž odpadejo zaradi drugih vzrokov.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC
evil.gif
.

In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.

Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.

Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.

Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik Company pravi:
Ni logike v tem stavku. Tudi pri nižji hitrosti je čisto enak efekt. Spredaj se ti zaradi manjše hitrosti in prave varnostne razdalje (da spomnim,
54 m pri 100 km/h) še vedno vrineta dva vozila, ti zato zaviraš, posledično zavirajo vsi za tabo in kolona se ustavi. Vse se dogaja čisto enako, le da je izhodiščna hitrost manjša. Vzroki za zaviranje so seveda lahko tudi drugačni, kljub temu pa, veliko zastojev izhaja samo iz premajhne varnostne razdalje, ki ne omogoča kompenziranja dogajanja pred tabo,, ne pa prevelike hitrosti.

Za voznika so stvari pri 100 km/h bolj prdvidljive, kar za samo prinese manj naglo zaviranje. Zaviranja - pa je v večini primera na avtocesti primer napake - napačno predvidevanje voznika, ali pa vrivanje drugega voznika.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Se strinjam da je skakanje velik problem.
Če bi omejili hitrsot na nižjo, bi postalo skakanje manj problematično. Manj previdnemu vozniku se ne prilimala na tadnji del vozila dva voznika z visoko hitrostjo, ta pa zaradi tega bi moral spet močno zavirati - efekt kače.

Se pravi, da bi ti dejanski problem reševal z omejitvijo, namesto, da bi "zahteval" striktno upoštevanje "varnosten razdalje".
rolleyes-1.gif


Seveda je za spremembo kulture vožnje treba bistveno več časa (1 generacija ni dovolj, 2 morda, pri 3 se pa že nekaj pozna).

Je pa tale tema povsem na mestu - mogoče bi bilo potrebno še bolj poudariti, da le vsi skupaj in vsak s svojim početjem pomaga k pretočnosti prometa.

In predvsem ustrezna varnostna razdalja (pa ni nujno, da je ravno 2 sek) je eden od pristopov, ki najbolj prispevajo k večji pretočnosti, saj dejansko zmanjša učinek biča na drugem koncu kolone.
Seveda dinamična omejitev hitrost ni napačna - seveda mora bit smiselno in predvsem pravočasno aktvirana.

Aja - pa še en od pristopov k bolj tekočemu prometu - voziti se "in the middle" - pomeni voziti se s takšno hitrostjo, da se voziš na polovici razdalje med spredaj in zadaj vozečmu. Seveda bi se tega morali držati vsi, spredaj vozeči (tisti povsem na čelu) se voziti z najvišje dovoljeno hitrostjo (ozr. hitrostjo, ki dovoljuje še varno vožnjo), se takoj, ko je možno umakniti na vozni pas (na AC - sicer omogočiti prehitevanje), tisti, ki se priključuje taki koloni pa seveda se ne iti ritopikstva.
Če se vsi pridno držijo tega, je celo menjavanje pasov možno, brez da bi kolona na prehitevalnem morala "zavirati" - dovolj bo le upočasnevanje " z motorjem" in dovolj hitro pospeševanje (da ne nastane prevelika luknja).
Ampak kot že zgoraj omenjeno - začeti bi morali z vzgojo onih rojene 1965 - in to že od malih nog.

Aja - kaj je kultura vožnje? Voziti tako, da ne oviraš drugih udeležencev. Se v čimvečji meri držati predpisov. Predvsem za pa zavedati, da se lastne pravice končajo tam, kjer se začnejo pravice drugega. Slednje seveda ne velja samo v prometu.

Seveda, kot sem že napisal, so pri nižjih hitrostih za voznika stvari bolj predvidljive (posldično manj naglih zaviranj, menjav pasov ipd - bolj tekoč promet).
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Mater si lajno naoljil.
rolleyes-1.gif


Ob zgostitvi prometa - dinamična (pravočasna in prostorsko pravilna) omejitve: DA, splošna: NE.

Delo na vzgoji vseh udeležencev v prometu: voznikov, pešcev, odgovornim za infrastrukturo, nadzoru in represiji - cilj: čimvečja mobilnost ob čimvišji varnosti.
In splošno omejevanje hitrosti pač ni pravi pristop - je pa žal edini, ki kratkoročno zna prinesti kakšen rezultat. Nerodno je le, da se gostota prometa povečuje, kar zna voditi k še večjim omejitvam - kam potem vse skupaj limitira je jasno - k popolnio varnosti ob hitrosti 0.

Pa ni samo promet tisti, ki vpliva na promet - tudi načini dela - jaz bom recimo v naslednjih nekaj dneh naredil 0 km za prihod v službo - oddelal bom pa polne delovnike. In so še mariskateri drugi poklici, ki bi to, ob ustrezno urejeni komunikacijski infrastrukturi, omogočali - samo ne delavci, ne delodajalci dostikrat ne vidjio te možnosti.

Zdaj pa OUT - sam že pokuril svoj prosti čas med delovnikom.
tongue-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC
evil.gif
.

In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.

Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.

Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.

Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,

Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Mater si lajno naoljil.
rolleyes-1.gif


Ob zgostitvi prometa - dinamična (pravočasna in prostorsko pravilna) omejitve: DA, splošna: NE.

Delo na vzgoji vseh udeležencev v prometu: voznikov, pešcev, odgovornim za infrastrukturo, nadzoru in represiji - cilj: čimvečja mobilnost ob čimvišji varnosti.
In splošno omejevanje hitrosti pač ni pravi pristop - je pa žal edini, ki kratkoročno zna prinesti kakšen rezultat. Nerodno je le, da se gostota prometa povečuje, kar zna voditi k še večjim omejitvam - kam potem vse skupaj limitira je jasno - k popolnio varnosti ob hitrosti 0.

Pa ni samo promet tisti, ki vpliva na promet - tudi načini dela - jaz bom recimo v naslednjih nekaj dneh naredil 0 km za prihod v službo - oddelal bom pa polne delovnike. In so še mariskateri drugi poklici, ki bi to, ob ustrezno urejeni komunikacijski infrastrukturi, omogočali - samo ne delavci, ne delodajalci dostikrat ne vidjio te možnosti.

Zdaj pa OUT - sam že pokuril svoj prosti čas med delovnikom.
tongue-1.gif

Še vedno je razmerje s tvojimi posti 1:5.
smile-1.gif


Seveda tukaj pišem o tehničnih možnostih rešitev za problem pretočnosti prometa. Kultura voznikov je cel drugi zelo pomemben vidik.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC
evil.gif
.

In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.

Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.

Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.

Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,

Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.

No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Se strinjam da je skakanje velik problem.
Če bi omejili hitrsot na nižjo, bi postalo skakanje manj problematično. Manj previdnemu vozniku se ne prilimala na tadnji del vozila dva voznika z visoko hitrostjo, ta pa zaradi tega bi moral spet močno zavirati - efekt kače.

Se pravi, da bi ti dejanski problem reševal z omejitvijo, namesto, da bi "zahteval" striktno upoštevanje "varnosten razdalje".
rolleyes-1.gif


Seveda je za spremembo kulture vožnje treba bistveno več časa (1 generacija ni dovolj, 2 morda, pri 3 se pa že nekaj pozna).

Je pa tale tema povsem na mestu - mogoče bi bilo potrebno še bolj poudariti, da le vsi skupaj in vsak s svojim početjem pomaga k pretočnosti prometa.

In predvsem ustrezna varnostna razdalja (pa ni nujno, da je ravno 2 sek) je eden od pristopov, ki najbolj prispevajo k večji pretočnosti, saj dejansko zmanjša učinek biča na drugem koncu kolone.
Seveda dinamična omejitev hitrost ni napačna - seveda mora bit smiselno in predvsem pravočasno aktvirana.

Aja - pa še en od pristopov k bolj tekočemu prometu - voziti se "in the middle" - pomeni voziti se s takšno hitrostjo, da se voziš na polovici razdalje med spredaj in zadaj vozečmu. Seveda bi se tega morali držati vsi, spredaj vozeči (tisti povsem na čelu) se voziti z najvišje dovoljeno hitrostjo (ozr. hitrostjo, ki dovoljuje še varno vožnjo), se takoj, ko je možno umakniti na vozni pas (na AC - sicer omogočiti prehitevanje), tisti, ki se priključuje taki koloni pa seveda se ne iti ritopikstva.
Če se vsi pridno držijo tega, je celo menjavanje pasov možno, brez da bi kolona na prehitevalnem morala "zavirati" - dovolj bo le upočasnevanje " z motorjem" in dovolj hitro pospeševanje (da ne nastane prevelika luknja).
Ampak kot že zgoraj omenjeno - začeti bi morali z vzgojo onih rojene 1965 - in to že od malih nog.

Aja - kaj je kultura vožnje? Voziti tako, da ne oviraš drugih udeležencev. Se v čimvečji meri držati predpisov. Predvsem za pa zavedati, da se lastne pravice končajo tam, kjer se začnejo pravice drugega. Slednje seveda ne velja samo v prometu.

467716-post_slo.gif
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Mater si lajno naoljil.
rolleyes-1.gif


Ob zgostitvi prometa - dinamična (pravočasna in prostorsko pravilna) omejitve: DA, splošna: NE.

Delo na vzgoji vseh udeležencev v prometu: voznikov, pešcev, odgovornim za infrastrukturo, nadzoru in represiji - cilj: čimvečja mobilnost ob čimvišji varnosti.
In splošno omejevanje hitrosti pač ni pravi pristop - je pa žal edini, ki kratkoročno zna prinesti kakšen rezultat. Nerodno je le, da se gostota prometa povečuje, kar zna voditi k še večjim omejitvam - kam potem vse skupaj limitira je jasno - k popolnio varnosti ob hitrosti 0.

Pa ni samo promet tisti, ki vpliva na promet - tudi načini dela - jaz bom recimo v naslednjih nekaj dneh naredil 0 km za prihod v službo - oddelal bom pa polne delovnike. In so še mariskateri drugi poklici, ki bi to, ob ustrezno urejeni komunikacijski infrastrukturi, omogočali - samo ne delavci, ne delodajalci dostikrat ne vidjio te možnosti.

Zdaj pa OUT - sam že pokuril svoj prosti čas med delovnikom.
tongue-1.gif

467716-post_slo.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

cheer.gif
, samo en medklic.

Povsod omenjate varnostno razdaljo 2 sekundi. Nekje sem ujel, da če je strnjena kolona, da je varnostna razdalja v dolžini ene sekunde.

Lahko kdo to potrdi?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niso samo nočni vozniki. Se precej vozim izven konic (7-8) in (15-17) in se da takrat večinoma (pustimo poletje in ostale izjeme) brez težav vozit 130 km/h. Ali pa še več.
Tako da res ne vem zakaj bi morali splošno omejitev zniževati. Že tako so šerifi na cesti, kaj bi šele potem bilo, ko bi se ti spravili s 100km/h delat red. Po možnosti ob 3.00 zjutraj.
Aja, pa običajno sem en od počasnejših na AC
evil.gif
.

In glede DINAMIČNEGA REAL TIME prilagajanja omejitev razmeram na cesti, se mi pa zdi, da se vsi strinjamo s tem. Absolutno pa ne s STATIČNIMI omejitvami. Upam, da razumeš razliko.

Glede števila vozil je promet relativno predvidljiv. Tako da vseeno obstaja možnost dinamičnega (ni nujno real time) spreminjanja omejitve - zato pa je potrebna infrastruktura.

Ja seveda da je potrebna infrastruktura. Naj jo torej postavijo. Je treba it s časom naprej.

Niso to samo table ot. kar pač imaš v mislih,

Za SLO bi rabili le table in ograje (ki pa jih je treba itak na 90% AC zamenjat, ker so že zanič). In to bi lahko stalo enak ne glede na to, ali ohranimo splošno 130 in dodamo spremenljive ali pa splošno celo dvignemo na 150 ali 160 na odsekih, ki so OK za to.

No za mnenja čez palec nimam pripomb. Sploh če nekdo misli da je za doseganje ustrezne varnosti potrebno uporabljati le tehnične rešitve v obliki tabel in ograj.
Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.332
9.563
113
EU
Ko uredimo hitrosti na avtocestah, lahko izkušnje prenesemo na hitre ceste. Tam tudi zmanjšamo hitrosti in jih preimenujemo v "počasne ceste"
hysterical-1.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Malo te j... funkcionalna nepismenost al pa se samo delaš takega.
Ti še 1x napišem najbolj jasno, kot znam: SLO avtoceste so na določenih odsekih dovolj dobre za 150 ali 160 omejitve. Na nekaterih bi bilo treba samo zamenjat ograje. Na nekaterih bi bilo potrebno pa veliko več oz se to pač ne bi splačalo.
In zato bil lahko dvignili splošno omejitev na 150 ali 160, postavili nižjo, kjer cesta z nič ali malo stroška za to ni primerna. Plus, pa ne zaradi varnosti, ampak zaradi pretočnosti prometa, dodali spremenljive omejitve.

Taj ti misliš malo koga briga sploh o tvojih 160 na uro. Pretočnost prometa pri 160 bi bila res velika ko bi vsakih 5 km en pacient tebi podoben naliman v rit tistega spredaj z 1.0 mašino ki ima končno 160 na uro.
bonk.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Sej se mu ne rabiš limat na rit tudi če pelješ 160 ali več. Prehitiš po prehitevalnem in je to to. Če ravno prehiteva tudi on, daš pač nogo malo z gasa, počakaš da prehiti do konca in greš dalje svojih 160. Če pa mojster kampira na prehitevalnem pasu (in ja takih ne manjka), pa to ni problem omejitve, kakršna koli že je, ampak tistega, ki se namesto po voznem vozi po prehitevalnem pasu. Pa tudi tisti, ki se takim limajo na rit, se bodo limali ne glede na to ali je omejitev 100, 160, ali pa je sploh ni. Ostali bomo pač vozili normalno, tako kot vozimo že sedaj.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Pozabljate, da je pri višji hitrosti, višja poraba in s tem višji CO2 izpust - torej je/bo iz tega vidika popolnoma iluzorno pričakovati, da bo kdo “odobril” višjo splošno.
In to velja tudi za “električarje” - pri njih se pač povišan CO2 pozna na mestu pridobivanja elektrike.

Pa da ne bo pomote - tudi jaz bi si želel, da bi lahko legalno potegnil nad 130, seveda tam kjer to cesta in situacija dovoljuje (to pa je, ker sem alter voznik, itak povsod
tongue-1.gif
).

@SJTV1 - a niso jodlarji nekaj časa nazaj imeli na Tauernautobahnu, tam pri Flachau, testni odsek z 160 omejitvijo? A lahko “izbrskaš” ali obstaja kako “poročilo”?