Olja MARA

jezek

Guru
24. jul 2008
3.588
1.494
113
Ce kdo ne ve kako zgleda analiza rabljenega olja:
 

Priponke

  • BlackstoneScreenShot.JPG
    BlackstoneScreenShot.JPG
    159,8 KB · Ogledi: 142
  • Ljubezen
Reactions: visek_izobrazbe
31. mar 2024
4
5
3
Zakaj ne odobravaš?

Sam na svojem avtu sem imel problem z napačnim oljem, v 1,4T bencincu, ki so ga (pazi!!) tovarniško vlili original, a ni ustrezal specifikacijam. Uporabljeno je bilo olje dexos2 ki se uporablja za dizelske motorje. Ker je motor bil na novo razvit smo poskusni zajčki imeli priložnost videt kako deluje LPSI če si stopalko pohodil do podna. Šele čez pol leta, ko so garancijsko menjali kar nekaj motorjev so razvili dexos1 GEN2 motorno olje, ki je bilo odporno na te probleme. No od takrat dalje nimam več teh problemov. Za tem so še malo spremenili ECU, ampak napačno olje je bilo kar generalni problem. Tako so aditivi bistveni pri nekaterih motorjih.

Skratka, vsaj jaz si ne upam poskušat z biločem kot original olje, ki se je izkazalo za pravilno.
Seveda da si imel take težave, če je motor 1.4T od GM že od tovarniško za nič motor (crap engine).
Drugače pa se ne nikoli pohodi stopalko do konca v turbo motorju pri nizkih obratih ker je potem riziko za pojav LSPI tolko večji.
Se zniža brzino v optimalno prestavo za dobro delovanje motorja.
Verjami, da če je dober motor bo tudi katero koli olje vredu za tisti motor, če ni crap engine že iz tovarne kot ta 1.4T od GM.
Please Do NOT Buy a Car with This Engine
Za dokazat da je slab motor mam tu primer Chevija Sonica 1.4T z 142 980 km, keremu se je raztegnila krmilna veriga.
 
  • Haha
Reactions: shift

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.033
113
Seveda da si imel take težave, če je motor 1.4T od GM že od tovarniško za nič motor (crap engine).
Drugače pa se ne nikoli pohodi stopalko do konca v turbo motorju pri nizkih obratih ker je potem riziko za pojav LSPI tolko večji.
Se zniža brzino v optimalno prestavo za dobro delovanje motorja.
Verjami, da če je dober motor bo tudi katero koli olje vredu za tisti motor, če ni crap engine že iz tovarne kot ta 1.4T od GM.
Please Do NOT Buy a Car with This Engine
Za dokazat da je slab motor mam tu primer Chevija Sonica 1.4T z 142 980 km, keremu se je raztegnila krmilna veriga.
Pol pa dajva drugače. Kateri turbo mlinček je tako dober, da je popolnoma vseeno katero olje vliješ v njega?
Ketnice pri marsikaterem motorju danes niso večne in se menjavajo skoraj na tako kilometrino kot se zobati jermeni.
Lspi-ja pa sedaj ob pravem olju nimam. Motor se drugače zelo lepo pelje, je tih, zunaj ga v prostem teku prakrično ne slišiš. Da pa je creap enako kot večina turbo mlimčkov, me pa ne preseneča. Verjetno bom na 120k preventivno zamenjal ketno.
 
31. mar 2024
4
5
3
Pol pa dajva drugače. Kateri turbo mlinček je tako dober, da je popolnoma vseeno katero olje vliješ v njega?
Ketnice pri marsikaterem motorju danes niso večne in se menjavajo skoraj na tako kilometrino kot se zobati jermeni.
Lspi-ja pa sedaj ob pravem olju nimam. Motor se drugače zelo lepo pelje, je tih, zunaj ga v prostem teku prakrično ne slišiš. Da pa je creap enako kot večina turbo mlimčkov, me pa ne preseneča. Verjetno bom na 120k preventivno zamenjal ketno.
Honda 1.5 VTEC Turbo verjetno najbolj zanesljiv turbo motor kar ga poznam.
This Honda Civic 1.5 turbo Engine is the MOST RELIABLE Turbo Engine EVER?
Jaah, zato pa je veriga, ki je narejana iz kovine, da se jo ne potrebuje menjati kot jermen,
ki je narejen iz GUME in ga je treba zamenjat na določene intervale (logično) (kovina > guma).
Če je dobro narejena veriga in dober motor pol mora trajat celotno življenjsko dobo motorja.
Tako da če je dobra veriga in dober motor primer (Toyota al pa Honda) menjaš olje na 15.000 km in je to to.
Zato Toyota ne proizvaja Turbo motorjev, ker se boji uničit svoj image zanesljivosti,
in zato so potem tudi razvili sistem dvojnega vbrizga (Port in Direct injection) D4-S,
ker to odpravi tale problem s LSPI in druge probleme samo direktnega vbrizga, ki ne mislim omenjat.
Tako da sorry ma, če si želel dober motor Opla/GM si moral uzeti 1.8 N/A kakšne prejšnje generacije,
ki ma isto moč kot 1.4T, in ki pa seveda ma svoje probleme kot si tudi ti sam ugotovil.
 
  • Haha
Reactions: shift
31. mar 2024
4
5
3
Drugače pa že ki se ni noben opogumil in kupil tole olje,
bom jaz kupil 5W-30, ACEA A5/B5 in ga testiral na nonotovem Fordu Duratorq 1.5 TDCi.
Pa na Toyoti Yaris 1.33 od tete tudi pa sporočim kaj bom ugotovil.
Če bo kakšen motor eksplodiral vam bom povedal iskreno.
Ma ker sem že dal v tega Forda zdaj lani Castrol Edge 5W-40 Turbo Diesel,
ki ni specifikacije Ford WSS-M2C913-D (in ki tudi sedaj dela čisto vredu),
verjamem da bo tudi s tem le MARA oljem čist v redu funkcioniral.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: shift in CLIO15

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.033
113
Honda 1.5 VTEC Turbo verjetno najbolj zanesljiv turbo motor kar ga poznam.
This Honda Civic 1.5 turbo Engine is the MOST RELIABLE Turbo Engine EVER?
Jaah, zato pa je veriga, ki je narejana iz kovine, da se jo ne potrebuje menjati kot jermen,
ki je narejen iz GUME in ga je treba zamenjat na določene intervale (logično) (kovina > guma).
Če je dobro narejena veriga in dober motor pol mora trajat celotno življenjsko dobo motorja.
Tako da če je dobra veriga in dober motor primer (Toyota al pa Honda) menjaš olje na 15.000 km in je to to.
Zato Toyota ne proizvaja Turbo motorjev, ker se boji uničit svoj image zanesljivosti,
in zato so potem tudi razvili sistem dvojnega vbrizga (Port in Direct injection) D4-S,
ker to odpravi tale problem s LSPI in druge probleme samo direktnega vbrizga, ki ne mislim omenjat.
Tako da sorry ma, če si želel dober motor Opla/GM si moral uzeti 1.8 N/A kakšne prejšnje generacije,
ki ma isto moč kot 1.4T, in ki pa seveda ma svoje probleme kot si tudi ti sam ugotovil.
Kupil sem nov avto. 1.8 GM motorja , že dve genereciji Aster ni bilo. Tudi ta Hondin motor je že zgodovina, koliko mi je jasno. Kupujem pa karavane, tako da Honde so na splošno črtane iz seznama. Čeprav sem si vedno želel da Honda ali Mazda naredita enga karavana sredjnega nižjega razreda. Pa jim nekako ni v interesu. Tako pa sem pristal na Opelici 1,4T. Pa glede na to kaj danes tiščijo not, je še ta 1,4 motor dober.. kaka jajca so šele trivaljniki.
 
31. mar 2024
4
5
3
Ja razumem nov avto kot moji starši ki so vzeli FIAT Tipo 1.4 Karavana ima pa zdaj kaj 87.000 km in že kuri olje pri teh km (tako da so slabo izbrali).
(Seveda ker so dobili po dobi ceni avto v takrat paketu, ki je bil nek AMORE TIPO).
Drugače pa moram priznat hej 550 litrov prtlažika in stoji kar precej v njemu.
Takrat prva generacija Chevija Cruza je mel opcijo 1.8 se mi zdi.
Drugače pa tudi tale 9. Generacija kot jo mam jaz 1.8 je tudi Karavan in mel je tudi največji prtljažnik v segmentu v tistih letih ko je prišel na trg.
Drugače je bla se opcija 1.6 i-DTEC, ki tud ni bil slab motor, ampak kot jaz osebno ne ljubitelj dizlov bi odsvetoval tisto opcijo haha.
Tako da če bi zamenjali za kako Hondo 1.8 karavan kot mojo bi jaz bil bolj vesel kot met tega Fiata, ki pije olje,
ampak vem da seveda me ne bo oče poslušal tako, da bom moral to Fiatovo pitje olja prenašat še par let haha.
To za 3 cylinderce pa se strinjam mam prijatelco, ki ji je motor vrglo v luft na 1.0 Hondi (na srečo še pod garancijo).
To pa zaradi tiste briljantne ideje kot ma tud tisti Peugeot/Citroen motor 1.2 Puretech (wet belt) jermen v olju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco