Odstranitev dpf filtra!

mr_

Guru
20. sep 2007
9.411
2.764
113
Nekdo je omenjal sodobne turbo benz motorje in da so se skodljivejsi kot NA oz. dizli... Se lahko kaj vec pove o tem.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj si želel povedat glede mojega odgovora?
confused-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
hysterical-1.gif


Sploh nisi nič meni odgovoril, nisem pisal nič o količini saj. Poznam v praksi kako/koliko euro 5 motor dimi oz. ne iz zapisov iz močvirja.
smirk-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Ksz...

Meni je zanimivo to, da ob fami, koliko dizli dimijo in usmrajujejo, če po prevoženih (ne vem) 1.000 km s prstom potegneš po notranjosti izpuha pri dizli in nato pri bencinarju...je rezultat kak?
wink-1.gif
Naj kdo proba...magari po 10.000 prevoženih km.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Hočem reči da probaj
wink-1.gif


Če malo pogledaš euro 6 normo..bencin, dizel (do 1.300 kg).

Dizel ima 30. % več NOx.ov (0,8 vs 0,6) in 50 % manj CO.ja (0,5 vs 1).
Bencinarji imajo THC (0,1) in NMHC (0,068) ki jih dizli nimajo...skupaj 0,17.
Dizli imajo HC+NOx, ki jih bencinarji nimajo...skupaj 0,17.
Ostalo imajo oboji enako.

Torej kaj? Na prevožen kilometer puhne dizel v ozračje masno manj strupenih snovi ...drži ali ne?

Pri večji kilaži se razlika v prid dizla še povečuje.

Zdaj se lahko gremo katera zmes je bolj škodljiva..a roko na srce...nedolžna ni nobena (konec koncev imata obe gorivi isti izvor).

Po euro 6 normi bi lahko obrnili ploščo glede smrdljivosti?
grims-1.gif


(Hmmmm...kaj pa če je vse res!?).
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Nekdo je omenjal sodobne turbo benz motorje in da so se skodljivejsi kot NA oz. dizli... Se lahko kaj vec pove o tem.

zaradi direktnega vbrizga, visoki tlaki, visja kompresija.. se kolcalo se nam bo po 1.6 in podobnih bencinarjih iz 90tih let. prakticno neunicljivi in minimalni stroski vzdrzevanja.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
V Kaliforniji je zadeva jasna. Dizel sploh ne pride skozi emisijski atest in ga ni mogoče prodajati, tudi tiste z DPF ne, ker kljub filtru ne pridejo čez test.

Ti in tebi podobni zapišete precej debilizmov v avtomobilizmu, ampak mimo tega preprosto ne morem. Trenutno sem v Kaliforniji in tukaj so dizli (poleg EVjev) zadnji tehnološki hit. Na cesti je veliko novih VW in Audijev s TDI motorji ... Predvsem je zelo veliko novih Beetlov.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Pred kakim mesecem sem naredil sprehod od Nun do Rogle. Imel sem smolo, da je bilo prometa precej, nisem pa vedel za kako shojeno pot. Tako, da sem bil prisiljen na cesto. Jutro, brezveterje... Bil sem presenečen, da je moj nos zavohal prav vsakega dizla. Ušesa so imela več težav s prepoznavo. Vsaj 90 % vozil so tako ali tako bili dizli. Do tam so bili vsi ogreti. Najbolj so smrdeli ravno najbolj "premium" terenci. Verjetno zato, ker za premikat veliko maso v hrib ni možnega nekega hudega trika pri porabi. Ne vem pa, katero substanco pri dizlu nos zavoha.
Da ne bo pomote, dizla vozim tudi sam.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je pa v 90% primerih nujen AdBlue in potem to pomeni tudi Euro6 čeprav verjetno amerikaninosi tega ne gledajo?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Pred kakim mesecem sem naredil sprehod od Nun do Rogle. Imel sem smolo, da je bilo prometa precej, nisem pa vedel za kako shojeno pot. Tako, da sem bil prisiljen na cesto. Jutro, brezveterje... Bil sem presenečen, da je moj nos zavohal prav vsakega dizla. Ušesa so imela več težav s prepoznavo. Vsaj 90 % vozil so tako ali tako bili dizli. Do tam so bili vsi ogreti. Najbolj so smrdeli ravno najbolj "premium" terenci. Verjetno zato, ker za premikat veliko maso v hrib ni možnega nekega hudega trika pri porabi. Ne vem pa, katero substanco pri dizlu nos zavoha.
Da ne bo pomote, dizla vozim tudi sam.

tako se jaz pocutim vsak dan, ko pridem v ljubljano na siht...
grims-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
No v mestih se močno vohajo tudi bencinci prvi km vožnje. Ne pa po min 10 km v hrib, kjer so vsi že lepo ogreti.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Hočem reči da probaj
wink-1.gif


Če malo pogledaš euro 6 normo..bencin, dizel (do 1.300 kg).

Dizel ima 30. % več NOx.ov (0,8 vs 0,6) in 50 % manj CO.ja (0,5 vs 1).
Bencinarji imajo THC (0,1) in NMHC (0,068) ki jih dizli nimajo...skupaj 0,17.
Dizli imajo HC+NOx, ki jih bencinarji nimajo...skupaj 0,17.
Ostalo imajo oboji enako.

Torej kaj? Na prevožen kilometer puhne dizel v ozračje masno manj strupenih snovi ...drži ali ne?

Pri večji kilaži se razlika v prid dizla še povečuje.

Zdaj se lahko gremo katera zmes je bolj škodljiva..a roko na srce...nedolžna ni nobena (konec koncev imata obe gorivi isti izvor).

Po euro 6 normi bi lahko obrnili ploščo glede smrdljivosti?
grims-1.gif


(Hmmmm...kaj pa če je vse res!?).

Tega preprosto ne verjamem.
smile-1.gif


Poleg tega bo čez 10 let euro6 dizel spet prava lokomotiva, strici na tehničnem bojo pa stran gledali. Kot gledajo že zdaj...
tongue-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Pepe...tebe pa sploh ne štekam kaj si želel povedat?

Mimo tebe so vozili dvotonski terenci s 3.0 motorji in gor, stari od 0 do 20 let, v nek klanec so se vlekli v drugi prestavi, kjer je poraba 30+ litrov..? Ima tu sploh veze a so dizli ali bencinci in s kom lahko zdaj primerjaš tak tip vožnje?

V ta klanec si še ti oddajal vonj
rolleyes-1.gif