Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Nekdo je omenjal sodobne turbo benz motorje in da so se skodljivejsi kot NA oz. dizli... Se lahko kaj vec pove o tem.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
V Kaliforniji je zadeva jasna. Dizel sploh ne pride skozi emisijski atest in ga ni mogoče prodajati, tudi tiste z DPF ne, ker kljub filtru ne pridejo čez test.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Pred kakim mesecem sem naredil sprehod od Nun do Rogle. Imel sem smolo, da je bilo prometa precej, nisem pa vedel za kako shojeno pot. Tako, da sem bil prisiljen na cesto. Jutro, brezveterje... Bil sem presenečen, da je moj nos zavohal prav vsakega dizla. Ušesa so imela več težav s prepoznavo. Vsaj 90 % vozil so tako ali tako bili dizli. Do tam so bili vsi ogreti. Najbolj so smrdeli ravno najbolj "premium" terenci. Verjetno zato, ker za premikat veliko maso v hrib ni možnega nekega hudega trika pri porabi. Ne vem pa, katero substanco pri dizlu nos zavoha.
Da ne bo pomote, dizla vozim tudi sam.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Hočem reči da probaj
Če malo pogledaš euro 6 normo..bencin, dizel (do 1.300 kg).
Dizel ima 30. % več NOx.ov (0,8 vs 0,6) in 50 % manj CO.ja (0,5 vs 1).
Bencinarji imajo THC (0,1) in NMHC (0,068) ki jih dizli nimajo...skupaj 0,17.
Dizli imajo HC+NOx, ki jih bencinarji nimajo...skupaj 0,17.
Ostalo imajo oboji enako.
Torej kaj? Na prevožen kilometer puhne dizel v ozračje masno manj strupenih snovi ...drži ali ne?
Pri večji kilaži se razlika v prid dizla še povečuje.
Zdaj se lahko gremo katera zmes je bolj škodljiva..a roko na srce...nedolžna ni nobena (konec koncev imata obe gorivi isti izvor).
Po euro 6 normi bi lahko obrnili ploščo glede smrdljivosti?
(Hmmmm...kaj pa če je vse res!?).
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Prideš z javnim prevozom?
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:Na cesti je veliko novih VW in Audijev s TDI motorji ...
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Je pa v 90% primerih nujen AdBlue in potem to pomeni tudi Euro6 čeprav verjetno amerikaninosi tega ne gledajo?