Odstranitev dpf filtra!

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tipičen škodoželjen, fovšljiv slovencelj.

priden.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tipičen škodoželjen, fovšljiv slovencelj.

priden.gif
Panicar je pa kaj - priden onesnaževalec? Iz motorja EURO5 je naredil EURO1. Upam, da nisi med tistimi, ki pyzdakajo čez dim iz romunskih in bolgarskih tovornjakov - ker ravno to je omenjeni sebičnež naredil.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Če celi Sloveniji poberejo dpf filtre, ne bi škode aman nič. Forum je zato, da se mu naj bi svetovalo kam it demontirat hudiča. Raje avto brez dpf kot 5x razvitega, brez airbagov, malo prevožen,.....kot nov na anetu.
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
30
28
Fiat Croma in Fiat Stilo sta Euro 4 če imata DPF filter ali pa če ga nimata. Tako da ne moreš past iz Euro 5 v Euro 1.

LP Sandi
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
Fiat Croma in Fiat Stilo sta Euro 4 če imata DPF filter ali pa če ga nimata. Tako da ne moreš past iz Euro 5 v Euro 1.

LP Sandi
in blindiran EGR za povrh?
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
30
28
To pa ne vem koliko spremeni EURO. Če odstraniš DPF filter in pustiš delujoč EGR ostane EURO 4.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Če celi Sloveniji poberejo dpf filtre, ne bi škode aman nič. Forum je zato, da se mu naj bi svetovalo kam it demontirat hudiča. Raje avto brez dpf kot 5x razvitega, brez airbagov, malo prevožen,.....kot nov na anetu.

sploh ne,fant je na koncu odkartal toliko kot če bi dal nov dpf gor,dpf ob normalni uporabi ne povzroča težav,če se jajcaš z 1300obr/min 5 minut na dan pa zna bit problem ja
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Egr igra vlogo pri štant gasu ker vrača dimne pline nazaj še enkrat v izgorevanje. Ko daš gas se zapre...

Avti brez dpf.ja so imeli euro 3 normo (zdaj a celo euro 4 ne vem..omenjeni fiati).

Načeloma je z odstranitvijo šla norma za dve do tri stopnji dol.

Drgač pa lepo opisano glede dpf.ja:

http://www.ecovehicletuning.com/dpf_removal.htm
 

panicar

Pripravnik
15. jan 2009
65
0
6
Čisto vseeno mi je,katero normo bo sedaj imel avto,
Vozi se dnevno na relacije 35km v eno stran tako da zaradi tega ne bi smelo biti problema,pa se je vseeno zasvinjal(pa žena ima težjo nogo od mene)
Tudi nimam nič proti ekologiji,če ta deluje!Sprijaznim se s tem,da moram kupovati dražje olje za servise a ko stvar ne funkcionira,
poiščeš alternativo.Vem pa da drugo leto,ko bom šel iskati novi avto v Nemčijo(Rabljen seveda),ne bo imel takšnih problemov.Ker vedno se še da najti vozilo ki nima serisko vgreajenega tega filtra.Vsaj pri Pajerotih zadnje generacije je tako.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
DPF filtri bi lahko delovali za večino uporabnikov, če bi proizvajalci odmislili, da je avto "pametna" naprava. Tudi tisti z dnevnimi nekoliko krajšimi vožnjami zavijejo vsaj nekajkrat na mesec na daljšo pot. Avto bi lahko imel gumb, kjer bi kliknil, da sledi vožnja daljša od 30 minut in takrat bi algoritem lahko preveril, če bi bilo že potrebno čistiti DPF in bi opravil s filtrom.
Popolna avtomatika je slabost večine naprav, ki bi jih uporabnik resno uporabljal. Ker je vgrajenih preveč poenostavitev, ki pa jih človeški možgani obdelajo kot blisk.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Res bi lahko voznik vplival na to da bi sprožil čiščenje. Kompjuter samo prekontrolira kdaj naj bi se zadeva čistila po njegovi logiki, da se ne izjaja ko res še ni potrebe.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik panicar pravi:
....
Tudi nimam nič proti ekologiji,če ta deluje!...
Če te prav razumem, z vsemi silami podpiraš ekologijo - dokler tebi ni treba nekaj narediti. Takrat ni več pomembno.
stupid-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Podpira ekologijo v stilu, da naj drugi plačajo višje davke, da bo on lahko nategnil državo in sodržavljane in plačeval manj. Skratka idealen slovenec. In v stilu politikov. Na TV, da je treba davke dvignit za blagor naroda, socialni dialog in nacionalni interes, zasebno pa tajni račun in izplačila na TRR v Švici, utajenih davkov za milijone zadnjih 20 let.

Dokler sistem dopušča je pač tako.

Za normalizacijo in ekologijo, bi pač bilo treba izenačit trošarino na dizel in bencin v znesku na liter. Na tehničnih pa narediti kontrolo. Če je avto modificiran in ima posledično višje emisije od normativa, se zaračuna doplačilo DMV po novonabavni ceni vozila plus kazen za davčno utajo. V roku par let bi bil mir.
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ksz
Neverjetno kako imate eni oprane možgane. Ekologi moj [cenzura].
Če je varovanje okolja res primarno, ne vem čemu potem plačevanje višjih cestnin za vozila z večjo kubaturo in čemu višja zavorovanja za vozila z močnejšimi motorji (in ne glede na vrsto goriva). Kot da ima to neposredno zvezo z onesnaževanjem.