Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kot je bilo rečeno. če se grejo ekologijo naj dajo taki sistem, ki dela. Ne pa taki sistem, ki vbistvu veš, da bo crkno, dela mašini "škodo" in ko crkne je drago ko svinja.
v tem primeru potem jebeš ekologijo. plačuješ kot budala za razne egr in dpf in razne senzorje. ko crkne je pa praviloma itak varnostni program in je avto še neuporabn po vrhu vsega.
plus, da če ne voziš na tak način kot je predivedeno so pa problemi x10
MEN DELA
200.000+ km
treba je nekaj poudarit: mašenje DPF filtra je v 90% zaradi nekega drugega problema na vozilu
pri novejših je dostikrat okvara dušilne lopute - ampak se folk kar vozi z lučko motorja, dokler ne zabije DPFja
da lukenj v tlačnih ceveh ipd. ne omenjam, pa odprtih termostatov za vodo, zanič šob in turbin itd.
sistem je narejen super: da avto sam dela regeneracijo, če so za to izpolnjeni pogoji - tudi s testerjem moraš imeti vodo nad 75 stopinj, več kot 1/4 tanka goriva in brez napak v spominu motorne elektronike, če hočeš sprožiti prisilno regeneracijo na cesti ali na mestu
novejšim vozilom najprej prižge ORANŽNO lučko za dpf filter - v kolikor se avto pelje na daljšo relacijo se izvede regeneracija in lučka ugasne
ker pa smo Slovenci kakršni pač smo, vozimo, dokler se zadeva ne ustavi - pomeni rdeča lučka za DPF filter in zasilni program
se pa strinjam, da je to en velik tujek na izpuhu, ampak kaj čmo, tako je
vsi bi imeli luksuz in ekologijo, ko pa je kaj treba dat iz žepa, se pa zadeva ustavi
enako je nasploh z dizli - dokler "špara", je OK, ko pa kaj odleti, bi imeli pa hrošča l.1970
eni se vsej navlaki z DPF spretno izogibajo, na način, da kupijo bencinca - direktni vbrizgi so to odločitev še bolj prevesili na stran raznih TFSIjev