Odstranitev dpf filtra!

19. jul 2007
2.890
1.605
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Zabasan DPF je ponavadi posledica, ne vzrok. To pomeni da z menjavo DPF ne odpraviš težave, ali pa kvečjemu začasno, dokler se spet ne zabije.

Tudi to lahko jaz potrdim iz lastne izkušnje, težave s DPF-om (tudi snet in očiščen), na koncu ugotovljeno, da je izvorna težava šobe (in posledično nepopolno izgorevanje)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.370
5.646
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
eni se vsej navlaki z DPF spretno izogibajo, na način, da kupijo bencinca - direktni vbrizgi so to odločitev še bolj prevesili na stran raznih TFSIjev

Ne več dolgo.....bodo "DPF-ji" tudi na TFSIjih ker onasnežujejo še bolj kot dizli
smile-1.gif
)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.370
5.646
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ti in tebi podobni zapišete precej debilizmov v avtomobilizmu, ampak mimo tega preprosto ne morem. Trenutno sem v Kaliforniji in tukaj so dizli (poleg EVjev) zadnji tehnološki hit. Na cesti je veliko novih VW in Audijev s TDI motorji ... Predvsem je zelo veliko novih Beetlov.

Ne vem zakaj se počutim napadenega
grin1.gif


Spremljam BITOG.......ljudje se redno pritožujejo nad TDI-ji in njihovo kvaliteto......ne vem kako je tam realno ker nisem tam ampak VAG (glede na njihove forume) tam ravno ni vzdržljivo vozilo....

Je pa res da njihovo gorivo tam ni na našem nivoju...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.250
1.757
113
40
Mene pa nekaj zanima...

A tisto gorivo, ki se porablja za izgorevanje in ciscenje filtra je upostevano pri podatkih o porabi? Sem 99% da ne. Bi rekel, da je zaradi tega kaksna 0,2l visja poraba.
Danes pri raznih 5l dizlih je to 5% 'laganje'...

Btw, kolega pravi, da mu brez filtra dobrega pol litra manj pije.
Madonca, realno je pri avtu srednjega ranga le kak 1,5l razlike med dizlom in bencincem.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Zakaj misliš, da se ne beleži? Če pa eni trdijo, da jim je ravno povišana trenutna poraba na BC, indikator da se izvaja čiščenje filtra.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.250
1.757
113
40
Ja...trenutno porabo kaze nekje med 2 in 5 l vec kot je normalno...
Jaz imam v mislih, da tega ne upostevajo pri uradnih, tovarniskih podatkih o porabi.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Zanimivo razmišljanje, bi znalo biti celo resnično.
Sam sicer ne zaznam neke bistveno povišane porabe, kolikor pa spremljam se mi regeneracija sproži nekje 2-3x na rezervoar in traja cca. 20km. Ali pa takrat kaj drugega dela
grin1.gif
.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Glede na to, da BC zazna višjo porabo ob izvajanju čiščenja, se lahko povzame, da ga kot tak upošteva pri izračunu porabe.

(pa tudi..ob dejstvu da se izvaja regeneracija povprečno 1 x na kesel...definitivno to ne bo prineslo 5 % višje porabe zaradi samega postopka)..

Za 'BC izračun' manjšo porabo poskrbi proizvajalec že sam
grims-1.gif
....je lepše gledati nižje številke. Če bi povprašal proizvajalca ali to drži, da namensko korigirajo izračun, bi se izgovarjal po sistemu: 'Ah ne, a to pa ne...'
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.369
113
VW že števec korigira tak ,da je 130 kmh resnično 123 kmh že tu se nekaj pozna
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.250
1.757
113
40
Meni se regenerira nekje na vsakih 600 km, traja pa skoraj pol ure...
Ce vozim previdno, z rezervoarjem prevozim 1150 km, ce mi prideta 2 regeneraciji na rezervoar pa prevozim vsaj 50 ce ne se vec km manj...
Tudi povprecno porabo ki jo resetiram ko tankam mi dvigne za nekje 0,2 litra...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
BC itak upošteva to višjo porabo.
Vprašanje je bilo ali standardni merilni ciklus upošteva?
evil.gif

Predvidevam, da gre na valje avto s čistim DPF...
grims-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
confused-1.gif


Se pravi vas zanima ali je čiščenje DPFja kdaj zajeto v meritve porabe, ki so podane v prospektih?

Se pravi pričakujete poštenost pri enih najbolj zlaganih meritev nasploh?
wink-1.gif


meni je poraba padla kake 3dcl, sicer pa zadnje čase kar nabijam porabo 18", široke gume in klima stalno na full ni ugodna kombinacija, tako da se mi nižja poraba skoraj nič ne pozna. Čez zimo štart iz garaže in potem spomladi brez klime pa je blo verjetno tudi 0.5l razlika v porabi, pa imam že tako nizko (nekateri pač majo 7l v štartu in za moje pojme nekaj narobe).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Jasno, da ni zajeto v meritvah.
Malo moramo razmisliti, komu pravzaprav koristijo te neverjetno nizke porabe. Po mojem najbolj politiki, ki je zastavila in obljubila cilje glede izpustov CO2, ki jih danes tehnično za razumen denar ob upoštevanju drugih dejavnikov ni možno doseči.
Bolje, da so proizvajalci šli v to varianto, kot da so šli v znižanje mase vozila na račun pasivne varnosti in bi tako dosegli politično korektno nižjo porabo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Jasno, da ni zajeto v meritvah.
Malo moramo razmisliti, komu pravzaprav koristijo te neverjetno nizke porabe. Po mojem najbolj politiki, ki je zastavila in obljubila cilje glede izpustov CO2, ki jih danes tehnično za razumen denar ob upoštevanju drugih dejavnikov ni možno doseči.
Bolje, da so proizvajalci šli v to varianto, kot da so šli v znižanje mase vozila na račun pasivne varnosti in bi tako dosegli politično korektno nižjo porabo.
Zelo koristijo tudi kupcem, tam kjer so davščine na porabo, CO2 in podobne zadeve.
wink-1.gif

Drugače pa najbolj koristijo proizvajalcem, ker na ''lažji'' način dosežejo zahteve.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Dejte mi neki povedat. Kam gredo vse nabrane saje, ki se zadržijo v DPF? Buahahahhahaa, ja ven, v ozračje, a ne?
priden.gif
Kam pa gredo vse saje brez DPF filtra. Hja, ravno tako v ozračje. No, sedaj pa še primerjajte velikosti delcev iz dpf in brez. Hja, iz dpf filtra gredo izgorele v zrak, ker so lažje, kot brez dpf, katere gredo pa na tla, ker so težji delci.
Če ima kdo drugačno razlago, naj jo kar pove.
zmaga.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kakrokoli že..okoli dejanske porabe VS BC opažam da so tvoje korekture (pri sebi) najbolj točne
crazy1.gif
(moj še malo laže).

Kot zanimivost...letos sem šel v kratkem roku 2 x proti Zadru...in obakrat smo se na poti ustavili na istem počivališču (mislim da nekje po 280 prevoženih kilometrih) in obakrat mi je ravno pred počivališčem začel izvajat čiščenje filtra
grin1.gif
(tri ure si v avtu, ko si zaželiš kavo morš pa čakat da se čuri muri izvede do konca).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kakrokoli že..okoli dejanske porabe VS BC opažam da so tvoje korekture (pri sebi) najbolj točne
crazy1.gif
(moj še malo laže).
Se mi je zdelo, 8% je prava vrednost
wink-1.gif

Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kot zanimivost...letos sem šel v kratkem roku 2 x proti Zadru...in obakrat smo se na poti ustavili na istem počivališču (mislim da nekje po 280 prevoženih kilometrih) in obakrat mi je ravno pred počivališčem začel izvajat čiščenje filtra
grin1.gif
(tri ure si v avtu, ko si zaželiš kavo morš pa čakat da se čuri muri izvede do konca).
Ne rabiš čakat. Bo že sam potem normalno dokončal do konca
wink-1.gif
.
Problem nastane pri tistih, ki se več ali manj jajcajo po mestu in se zadeva x-krat zapored ne izvede do konca.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Če te prav razumem nas ti prepričuješ, da če recimo skalo zdrobim v prah, bo prah ostal v zraku?
grims-1.gif

Ne, jaz vas prepričujem, da komplet nafta, katera je v rezervoarju, gre v naravo, pa če je vmes 15 dpf filtrov, morda je celo slabše, ker pri dpf - ju gredo manjši delci ven, ker dodatno izgorijo in se zato bolj obdržijo v zraku, brez dpf-ja pa so morda malce večji delci, kateri padejo prej na tla, ker so težji