Od kdaj je 30k razumna cena za...

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
zakaj dacia proda toliko avtomobilov?
ne zato ker fura 10 let staro renojevo tehniko, ampak zato ker je poceni.

na svetu je določen procent kupcev ki jih zanima samo cena in če bi dacia dvignila nivo materialov in začela vgrajevat TCe motorje npr bi propadli. Trg ne rabi dveh reno znamk.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Dante pravi:
počasi boste morali tudi okoreli koreja haterji spremeniti svoj
pogled ker nove kije so res huude:
klik

Ce so tako huude, kot njihova internetna stran, potem to ne bo prav kmalu. Tisti [censored], ki jo je "dizajniral", je (za razliko od butcev ki skrbijo za strani koncerna VW) izkljucil tudi vertikalni scrollbar
hysterical-1.gif
Mora biti precej neprijetno, ko kaksna taka kljucna "malenkost" ni prisotna v avtu ...

 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.029
11.151
113
smiselno bi bilo, da bi naša vlada s korejci šla v joint venture pa bi kie delali pri nas, to bi bila edina logika, če delamo cliote, bi lahko še te jajce.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
zakaj dacia proda toliko avtomobilov?
ne zato ker fura 10 let staro renojevo tehniko, ampak zato ker je poceni.

na svetu je določen procent kupcev ki jih zanima samo cena in če bi dacia dvignila nivo materialov in začela vgrajevat TCe motorje npr bi propadli. Trg ne rabi dveh reno znamk.

Hyundai je že četrti največji proizvajalec vozil na svetu in kljub temu, da se cena, kvaliteta in naprednost vozil stalno dviguje, se jim prodaja povečuje. Čeprav po mnenju nekaterih na trgu ni prostora za takšne hyundaije jim to očitno dobro uspeva na račun drugih, nekoč bolj uveljavljenih dražjih znamk.

Dacia je pa itak čistokrvni renault in je vseeno kaj piše gor. Pač z njo pokrivajo budget segment trga, kjer nimajo prisotnih ostalih modelov. Po mojem ne bi bil problem dat not TCe motorja, če bi se to izkazalo za ustrezno v kakšnem modelu.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
družinski karavan

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2011/03/toyota%20avensis%20wagon%20business.aspx

Citat:
Za ta avtomobil torej lahko rečemo, da spada med smotrnejše nakupe v tem razredu.

bonk.gif

Vsakmu pač svoje, eni bojo kupli to Rižoyoto, jest pa bi za 30k si privoščil eno rabljeno imprezo sti prodrive tuned al pa kako drugače (Lancer Evo, ...), pa v tej ceni bi blo že precej skurjenih gum pa krogov recimo na Nürburgringu zraven. Tko da men je 30k za nov avto nekaj nedojemljivega...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.029
11.151
113
seveda ti je, ker nimaš.
evil.gif


kaj boš potem rekel na folk, ki skeširajo 100k€ in več? haha
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
seveda ti je, ker nimaš.
evil.gif


kaj boš potem rekel na folk, ki skeširajo 100k€ in več? haha

Špilfrderber
tongue-1.gif
Je pač flat prioriteta......

če nekdo skešira 100k€ in več ma že razlog... tam tud emocije špilajo... pri toyoti za 30k pa res ne vem kake maš lahk emocije
grin1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
A jebemoboga, nekomu pa je 150$ za čevlje nekaj nedojemljivega. Ker toliko zasluži v pol leta, zraven pa mora še familijo preživljat.

In ne ti s čevlji za 150$ in ne un s Tojoto za 30k nista zato malo za luno, ampak imata različne možnosti. Tako je vedno bilo in vedno bo, napaka je edino, da se vse druge sodi po sebi, ker dohodkovno si nismo enaki.
 

Dante

Pripravnik
3. sep 2007
544
0
16
mnogim krauter loverjem povzročajo hude bolečine
bonk.gif


Korejci so ubrali podobno pot kot Japonci in so najprej poleg domačega s kvaliteto osvojili tudi ameriški trg. Sedaj z zamikom prihajajo v Evropo

še spot za Optimo za ameriški trg
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.703
9.920
113
40
MB
in zakaj nazadnje v evropo? ker so tu kupci pač bolj zahtevni, sej je lepa na zunaj ni kaj rečt, kaka bo pa zadeva not, pa materiali pa vprašanje ...
wink-1.gif
 

Dante

Pripravnik
3. sep 2007
544
0
16
ne vozim Kije (zaenkrat)

Zdi se mi zanimivo kako v naših krajih (pre)mnogi zagrizeno obožujejo VW&Co..

samo to...nič osebnega
cool-1.gif


@tomi: Nekako naj bi bilo pravilo: kdor uspe v ZDA uspe povsod. ne vem pa če je to res???

 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
in zakaj nazadnje v evropo? ker so tu kupci pač bolj zahtevni, sej je lepa na zunaj ni kaj rečt, kaka bo pa zadeva not, pa materiali pa vprašanje ...
wink-1.gif

Mogoče pa je bil samo trg premajhen glede na potreben vložek. Konec koncev so odgovorni svojim delničarjem bolj kot evropskim kupcem. Zdaj pa so v bistvu tako daleč, da lahko evropski okus in kvaliteto preprosto kupijo in to dejasnko počnejo.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
cena 19k$ je hudo ugodna..ce bi bil za to ceno pri nas...bi lahko racionalnim ljudem fino zmešalo štrene...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
samo ne bo, ampak bojo prej naredili namesto $ kar €, kar je pri vseh stvareh

torej bo osnovna 19k€, ali pa še malo več, kar pa že spet ni poceni
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Dante pravi:
Zdi se mi zanimivo kako v naših krajih (pre)mnogi zagrizeno obožujejo VW&Co..

Jaz bi rekel, da ce ze kaj, potem ljudje "zagrizeno obozujejo" Renault. Moje mnenje temelji na prodajnih stevilkah, kjer je VW z uberwganom sele na kaksnem 4. mestu, po moznosti za konkurenco iz lastne hise
smile-1.gif


Citat:
@tomi: Nekako naj bi bilo pravilo: kdor uspe v ZDA uspe povsod. ne vem pa če je to res???

Nisem tomi, ampak ti govoris o dezeli, kjer so listne vzmeti in bobni za zavore pojem avtomobilske tehnike in prestiza
bonk.gif
Aja pa ker si ze ravno pri Kii in glupih Amerih: kateri je ze bil tisti Kiin avto, ki je imel nevemkaksne varnostne ocene v ZDA, na NCAP je pa pristal nekje pod povprecjem ? Carneval ?
 

Dante

Pripravnik
3. sep 2007
544
0
16
Prvo kot prvo govorim o mentaliteti v naši kokoški, kjer je vse kar je od uber-menschev smatrano kot suho zlato. sploh pa njihovi wagni.

Kot drugo pa govoriva o Korejcih, ki so ubrali pač taktiko, da se najprej zasidrajo večjem, manj diverzificiranem trgu kot je evropski in tam požanjejo uspeh.
To sicer še nič ne pove o zahtevnosti kupcev na tem trgu, brez kvalitete pa zagotovo ne bi obstali.

...in to je vse kar šteje tudi za njihove delničarje, kot je povedal brgo.