To men deluje, da imajo "skenirano" tvojo kartico. Torej ti menjava gesel v appu nič ne pomaga.
Jaz bi rekel, da bo pomagalo samo menjava računa oz kartice. Vprašaj na support kako naredit, da ti dajo kartico z drugimi podatki.
Kot so že omenili. V appu si narediš še en "predal" in z njega prenakazuješ. Na glavnem imaš samo za sproti. Če potrebuješ več, pa prenakažeš v sekundi.
Če imaš več kot 15k€ , razmisli o varčevalnem računu. Plačaš "pro" račun, ampak se ti z obrestmi povrne v parih mesecih (3% na leto so obresti).
Prednost je, da imaš lahko več predalov. Tako imaš lahko enga samo za online plačevanje.
Verjetno ti take težave hitreje in lažje rešijo, ker si "pro user"...
Ali pa si odpri še revolut, pa imaš eno samo za online nakupe, eno pa za kartico v trgovino...
Menjava kartice je pa po moje obvezno.