Novo pri Telemach Mobilu

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Dare1

Pripravnik
20. jul 2007
524
2
18
Ma zadnji mail je bil " Pozdravljeni, Zahvaljujemo se vam za posredovane podatke, ki smo jih posredovali v preveritev v pristojni oddelke. Potrudili se bomo, da boste odgovor prejeli v najkrajšem možnem času. ", zmes so bili maili najprej za podatke o naročniku (kao DŠ, naslov pa te fore-razumljivo), potem obvestilo, da bo šlo na tehnični oddelek, potem mail, da tehnični oddelek še rabi neke podatke, in nato tale zadnji mail. Dopisovanje pa traja sedaj že 8 dni. Vsak mail je bil od druge osebe, tako da sploh ne razumem, kako imajo tam razdeljeno delo, najbrž čisti kaos...
Torej sedaj čakamo odgovor v najkrajšem možnem času
cheer.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Ste kaj rešili? Meni ne dajo odgovora, čeprav so obljubili, zajebavat se mi ne da več. Glede na to, da so nadgradnje pri nas že končane bom zahteval popust na naročnino.

Mogoče pa se napaka še raziskuje/odpravlja in ti posledično ne morejo podati dokončnega odgovora...


Citat:
Uporabnik Dare1 pravi:
Ma zadnji mail je bil " Pozdravljeni, Zahvaljujemo se vam za posredovane podatke, ki smo jih posredovali v preveritev v pristojni oddelke. Potrudili se bomo, da boste odgovor prejeli v najkrajšem možnem času. ", zmes so bili maili najprej za podatke o naročniku (kao DŠ, naslov pa te fore-razumljivo), potem obvestilo, da bo šlo na tehnični oddelek, potem mail, da tehnični oddelek še rabi neke podatke, in nato tale zadnji mail. Dopisovanje pa traja sedaj že 8 dni. Vsak mail je bil od druge osebe, tako da sploh ne razumem, kako imajo tam razdeljeno delo, najbrž čisti kaos...
Torej sedaj čakamo odgovor v najkrajšem možnem času

Vsi primeri kar se tiče omrežja se ne morejo odpraviti iz danes na jutri, včasih je za to potrebno malo več, časa saj je potrebno iti na teren itd... Zakaj bi podatek, da na info@ maile odgovarja več ljudi, predstavljal "čisti kaos"?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.448
342
83
34
Odgovor je bil že 4x: "Prestavite omrežni način na auto". Če to ni je.banje v glavo, potem..
priden.gif
 

pino

Pripravnik
20. jan 2008
235
21
18
So res čist zmedeni na Telemachu. Na bom pisal kolikokrat sem dal vse podatke za določeno osebo
za njihov paket, pa niso nic zrihtali. Sam sem prisiljen biti pri njih še iz Tušmobila.
Še malo, potem pa MAGLA, stran of njih.
Sedaj ko sem jim plačal mesečno naročnino mi pa na Moj Telemach -> Računi napiše

Ker nimate pravic za upravljanje s svojim računom, prikaz e-računov ni mogoč. Za dostop do prikaza e-računov vam mora nosilec naročniškega razmerja dodeliti status za upravljanje s temi pravicami.

Dovoljenje
Vaš uporabniški račun ne more dostopati do razdelka z računi.


Jaoo, počasi bom imel pravico samo še plačevati račune.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.146
3.612
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik pino pravi:
Sedaj ko sem jim plačal mesečno naročnino mi pa na Moj Telemach -> Računi napiše

Ker nimate pravic za upravljanje s svojim računom, prikaz e-računov ni mogoč. Za dostop do prikaza e-računov vam mora nosilec naročniškega razmerja dodeliti status za upravljanje s temi pravicami.
Ta problem imam tudi jaz, pa mi ne uredijo. Za prejšnji mesec sem na račun tega dobil stroške opomina 5eur, ker nisem dobil računa, v moj.telemach ga nisem mogel prevzeti zaradi zgornje težave, na mail pa so mi ga posredovali konec meseca.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.486
758
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Čigavo omrežje koristi Telemach? Bivši Tušmobil ali... tudi gostujejo?

Enako kot prej Tusmobil... torej nekaj lastnega, se vedno je aktivno gostovanje (le da ni doplacil... temvec so samo omejitve pri hitrosti za podatkovno povezavo) ... Poleg tega menda se posodabljajo lastno omrezje ...
 

Uporabna_Stran

Pripravnik
25. nov 2011
410
0
16
Čaki no, ne smeš mu zameriti, Telemach je trenutno pri 90% LTE pokritosti Slo prebivalstva, on je lahko v tistih 10% (tudi jaz sem
smile-1.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.406
2.418
113
Jest brez zamere, nikoli nisem bil na nobenem drugem operaterju kot na Simobili in sedaj Mobitelu. Ne zdi se mi smiselno iti zdaj prebirat vseh teh 30 strani alterja da bom ugotovil, je morda bolj elegantno še s prve vprašam.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.146
3.612
113
Marlbor
Kaj potem sereš? Moja babica ima Telemach mobil, pa si je sama znala urediti prenos številke iz dragega senior paketa na poceni tušmobil varianto.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Jest brez zamere, nikoli nisem bil na nobenem drugem operaterju kot na Simobili in sedaj Mobitelu. Ne zdi se mi smiselno iti zdaj prebirat vseh teh 30 strani alterja da bom ugotovil, je morda bolj elegantno še s prve vprašam.

Srečni tisti, ki imamo gugl: KLIK
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.448
342
83
34
Citat:
Uporabnik Dare1 pravi:
Ma zadnji mail je bil " Pozdravljeni, Zahvaljujemo se vam za posredovane podatke, ki smo jih posredovali v preveritev v pristojni oddelke. Potrudili se bomo, da boste odgovor prejeli v najkrajšem možnem času. ", zmes so bili maili najprej za podatke o naročniku (kao DŠ, naslov pa te fore-razumljivo), potem obvestilo, da bo šlo na tehnični oddelek, potem mail, da tehnični oddelek še rabi neke podatke, in nato tale zadnji mail. Dopisovanje pa traja sedaj že 8 dni. Vsak mail je bil od druge osebe, tako da sploh ne razumem, kako imajo tam razdeljeno delo, najbrž čisti kaos...
Torej sedaj čakamo odgovor v najkrajšem možnem času
cheer.gif

Ker me noben ni poklical, sem jih danes sam. Odgovor tehnikov je naj poskusim še v drugem aparatu. V ponedeljek grem na sedež Telemacha, kjer bom zelo glasen. Dost mi je, mesečno pustimo pri njih 200€, pa me trollajo z odgovori.

Aja, ko je bil še Tušmobil smo eno številko prenašali 3 mesece. Nevem pod katerim vodstvom je odnos bolj govedarski.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.448
342
83
34
Če bi bili vsaj približno konkurenčni s ponudbo za 4 anekse, bi se zagotovo odločil za Simobil. Tako pa sem moral dobesedno prosit, da so mi jo naredili.
bonk.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.438
422
83
Reality check: če greš sklenit 4 anekse si pač še ena izmed množice strank. Ne glede na to, da se sebi zdiš vip-in-oh-in-sploh stranka, ki mesečno plača celih 100 €.

Enako kot če greš v mercator po 4 kartone piva. Tam tudi ne pričkuješ, da te vzamejo preko vrste ali se z blagajničarko dilaš za ceno?
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.