Res ne vem, v cem je problem... Ce imas storitev "SMS zgreseni klic" izkljuceno, potem ni nobene preusmeritve... in ne dobis nobenega SMSa ob nedosegljivosti... in tudi operater ti ne sme zaracunati tega, ce si v tujini...
Ocitno si preslabo opisal, v cem je sploh tvoj problem... , koliko ti je operater zaracunal in kako ves, da ti je to zaracunal (postavka na racunu, informacija preko moj.simobil.si,... )? Kako ves, da cetudi si preko stevilke 333 storitev izkljucil, da je preusmeritev se aktivna? Ker tega drugace ne mores videti, kot da dobis SMS, ko si nedosegljiv. Ce je aktivna preusmeritev, tega ne vidis v nobem meniju v telefonu ...
In ce si poklical na stevilko 333 in je besedilo odzivnika bilo: "Prekinili ste Si.mobilovo storitev "zgreseni klic", Hvala..., Nasvidenje" ... ter ce si potem dal se preko menijev telefona "Preklic vseh preusmeritev" (ali ce si to naredil preko USSD stringa ##002#) ... potem ne sme biti aktivna nobena preusmeritev vec ...