Novi Scenic

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
To se sploh ne bi zgodilo prvič
10.gif


Večkrat se (žal) tudi zgodi to, da se komercialist enostavno laže. Dobro ve, da je dobavni rok recimo 6 mesecev, a ker hkrati ve, da bo izgubil stranko, se ji raje zlaže, da je dobavni rok "dobre" 3 mesece.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
točno to

zlažejo se in raje izgubijo nekaj strank. večina jih tako in tako prenese vse in godrnjaje počaka.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kaj bi bila poanta tega laganja? To da po treh mesecih objaviš še tri mesece (skupaj realnih 6 mesecev) je večinoma dobljen gembling, ker veš, da če stranka gre drugam, bo glih tako čakala vsaj 3 mesece na svoj avto, ergo bo časovno na istem, pa še želenega avta ne bo imela.

Bolj mi je čudno, da je nekdo pripravljen čakat na pižoja eno leto, ker se bo v tem času 100% zgodilo, da bodo dobavljivi prej, mogoče celo iz zaloge.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.579
9.810
113
40
MB
dejansko bi naj bil požar v neki tovarni podizvajalca al nekaj xx, dejansko avtohiša kot taka ni nič kriva, ampak da pri fabriki al pa uvozniku pol ne izposlujejo nekaj za take stranke je pa tudi malodane lopovščina
smile-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
v resnici zaradi požara pri dobavitelju težko pride do takšnih problemov v proizvodnji (nikdar nimajo samo enega nenadomestljviega dobavitelja), tako, da sumim na izmišljotine prodajalca
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.671
6.709
113
pri taščici
A je požar bil v Cimosu?
wink-1.gif


Tud sicer jih je vidim ravno veliko na cestah
Koliko so jih lani prodali (pa kaj več kot za en dan)
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
če je ena tovarna tako vplivala na toliko proizvajalcev je preprosto noro, da nimajo backupa

drugače scenica sem do zdaj na cesti videl natančno enega, da ni bil salonski. izgledal je neka bolj oskubljena varianta.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ampak eni pa res komplicirate. do zdaj sem kupil dva nova avta, oba iz salona. odpeljal drugi dan. pa še za ceno se je dalo zdilat. kako kljukanje dodatne opreme, čisti nateg... ki ga lepo spušiš pri prodaji avtomobila ... kako čakanje na avto 3 mesece ali več. saj ni ledvica ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Malo vključi možgane. Če bi bil backup, bi to pomenila ena od teh možnosti:
1. Nekje je velikanska zaloga sestavnih delov.
2. Nekje je tovarna, ki je v standby z usposobljenimi delavci vred. Ko se rabi, se tovarna aktivira. Tovarna ima vsa orodja, celotne linije za dele, ki jih sicer ne proizvaja.
3. Vsak del se dela v dveh tovarnah. Tovarna dela samo s polovično zmogljivostjo linije. Če druga crkne, ta začne delati s 100 %.

Tega ni. Če je karkoli od tega kdaj bilo, je odletelo pri prejšnjih rezanjih stroškov.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
jasno, da imajo več dobaviteljev naenkrat, pojdi v revoz povprašat. in tudi menjajo jih med življensko dobo modela. se pa strinjam, da je nemogoče zagotovit 100% normalno preskrbo, če se zgodi kaj takega.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Nisi ti tisti, ki rabi v avtu le klimo in čisto nobene dodatne opreme in to v seriji 3 ali 5 BMW? Se ne čudim, da bi odpeljal prvo stvar iz salona, samo, da ima volan. Pač drugi želijo avto po svojem okusu z opremo.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz sem tisti, drži. zato sam nikoli ne bom kupil novega audija, bmwja, mercedesa in kaj je še takih nategatorjev. avto 35.000, pol pa dodatne opreme za 20 jurjev noter. preveč. in avto, oprema pa še bolj ... ampak ja, biznis laufa, ker je precej več takih, ki klikajo opremo. in čakajo na avto 3 mesece. ali več. saj nisem nor.
nimate avta? kul, grem drugam. slabih avtov več ni. hebeš zdaj LCD zaslon, če ma 7 al pa 12 inch ... avto je za vozit, ne pa za gledat in kazat ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
če je ena tovarna tako vplivala na toliko proizvajalcev je preprosto noro, da nimajo backupa.

Če je backup, je pač dražje. Ker nihče ne bo imel proizvodnje na standby ... Če pa količine razdeliš na pol, so pa cene slabše.
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
jasno, da imajo več dobaviteljev naenkrat, pojdi v revoz povprašat. in tudi menjajo jih med življensko dobo modela. se pa strinjam, da je nemogoče zagotovit 100% normalno preskrbo, če se zgodi kaj takega.

Načeloma se dobavitelji v avtomobilski industriji v življenjski dobi določenega artikla NE menjajo, razen če gre za kakšne posebne razloge (neresnost dobavitelja, huda razlika v ceni...). Goorim za nestandardne dele, ki jih ni mogoče kupiti na trgu.
Ponavadi izločijo plevel od zrnja že v začetnih pogajanjih, zato da ni presenečenj kasneje med serijsko proizvodnjo.
Menjati potrjenega dobavitelja je povezano z velikimi stroški...

Smo imeli pred nekaj leti primer, ko je našemu kupcu zagorelo skladišče. In smo imeli v zelo kratkem času izredne odpoklice kosov iz zaloge. Načeloma s kosi še ni tak problem, če se le ni uničila oprema za proizvodnjo kosov (stroji oz. predvsem orodja). Potem se pa zna zakomplicirat z dobavami...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če je backup, je pač dražje. Ker nihče ne bo imel proizvodnje na standby ... Če pa količine razdeliš na pol, so pa cene slabše.

če imaš pa samo enega so pa lahko spet slabše cene
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
saj imajo backup na kitajskem. ta firma kateri je delno zgorela proizvodnja na ceskem ima tovarno na kitajskem. tako da na ceskem narediji kar lahko,potem posljejo na kitajsko in iz ktajske nazaj k avtomobilistom.to pa pac traja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če je backup, je pač dražje. Ker nihče ne bo imel proizvodnje na standby ... Če pa količine razdeliš na pol, so pa cene slabše.

če imaš pa samo enega so pa lahko spet slabše cene

Zakaj že? A misliš, da pred izbiro dobavitelja ni tenderja in pogajanj z več potencialnimi dobavitelji?